Proc zrovna KLX - jizda do prace, a totalni nedostatek parkovacich mist pro auta. Timto byl problem vyresen, obzvlast kdyz je nekolik moznosti jet polnackou a lesem.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: vzhled
Yamaha WR 250R: cena
První dojmy - Holka je fakt hodna. Jsem znovu zacatecnik (po 15 letech opet v sedle) a podobnym muzu jen doporucit. Vykonu akorat (zatim) a ovladatelnost spickova.
Recenze
Najeto cca 1000Km takze bude prvni garancka v servisu. Kupovana jako nova, prvnich 600 - 700 Km bylo utrpeni v limitu do 4000 ot. to slo fakt tezko. Samozrejme jsem to ortodoxne nedodrzoval. Ted od 800 - 1600 je max. 6000 a to uz je o dost lepsi. Motor je zivejsi, tahne hodne dobre hlavne na dvojce a trojce je dobre citit nastup a zaskrceni plynu. V maximalce to je zatim kolem 110 - 115 kmh, vic jsem nezkousel.
Jezdim s ni do prace cca 8 km denne, mam na vyber bud jen ciste silnice, nebo kombinace silnice/panelka/polnacka, casove i vzdalenosti nastejno, ale urcite ji (mi) vic sedi teren.
Jinak v desti doporucuji nepromokave kalhoty a boty, predni blatnik prakticky nema ..
Krása!
po dlouhe dobe...
cca 13Tkm
- vyfuk RP
- bastry
- zadni svetlo - lizatko
- STK po 4 letech (bude snad tento mesic)
- nove pneu Maxxis (origo Dunlop jsem jezdil do cca 8t, maxxisy jsou ok ale tak polovicni zivotnost, coz odpovida pol. cene)
V pulce prosince jsem ji zazimoval (vytahl jsem baterku a podlozil podstavec aby stala rovne), ale diky teple zime sla v unoru opet ven. Baterka v cajku, nastartovala hned napoprve, namazat retez a vzhuru jezdit. Pocasi nam pralo, takze ted uz je v plnym provozu, najeto 3700.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/17/221368_WP20140421005.jpg)
Minuly tyden prvni mod, vyrazen omezovac otacek a holka jede jako urvana. Takze dalsi pujde vyfuk, airbox a otestuju par kombinaci rozet.
Jinak porad plati, jezdi skvele, na mesto a bocni ulicky idealni, pole, lesy, trate bez problemu, na dalnici a dlouhy laufy to neni.
Krásná motorka !