
Yamaha WR250X a WR250R
02.06.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 250 cm3 | ||||||||||
Výkon | 23 kW (31.3 koní) | - | 22.4 kW (30.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | - | 23 ot/min | 10000 ot/min | 23 ot/min | - | 10000 ot/min | ||||
Točivý moment | 24 Nm | - | 23.7 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | - | 8000 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 2 | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | Řadový | |||||||||
Počet válců | 1 | 2 | 1 | ||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||
Vrtání | 77 mm | ||||||||||
Zdvih | 53.6 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 11.8 : 1 | ||||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||||||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||||||
Zdvih předního odpr. | 270 mm | 269 mm | - | ||||||||
Zdvih zadního odpr. | 270 mm | 269 mm | - | ||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 250 mm | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | 21 " | - | |||||||||
Zadní kolo | 18 " | - | |||||||||
Rozměr přední pneu | 80/100-21 M/C 51P | - | 80/100-21 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 120/80-18 M/C 62P | - | 120/80-18 | ||||||||
Rozvor | 1420 mm | ||||||||||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | 28 ° | 26.7 ° | ||||||||
Závlek předního kola | 111 mm | - | |||||||||
Světlá výška | 300 mm | - | |||||||||
Výška sedla | 930 mm | ||||||||||
Suchá hmotnost | 126 kg | 134 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 134 kg | - | 134 kg | - | 133.8 kg | 134 kg | 133.8 kg | ||||
Objem nádrže | 7.6 l | 7.57 l | |||||||||
Rezerva | 2.1 l | - | |||||||||
Množství oleje | 1.4 l | - | |||||||||
Spotřeba | - | 3.31 l/100 km | |||||||||
Maximální rychlost | 130 km/h | 120 km/h | - | ||||||||
Výměna motorového oleje | 5000 Km | - | |||||||||
Výměna olejového filtru | 5000 Km | - | |||||||||
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km | - | |||||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |||||||||
Seřízení ventilové vůle | 40000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty | 9485 | Dnes 20:51 | ||
Enduro & funbike | Jaké moto zvolit Enduro + silnice | 34 | 26.1.2024 08:08 | ||
Enduro & funbike | Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS | 1815 | 27.1.2023 13:31 | ||
Pojeď taky | Někam někdy v termínu 21/5-29/5 | 1 | 17.5.2022 19:40 | ||
Hledám, potřebuji | Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě | 3 | 7.5.2021 19:33 | ||
Výběr moto | spolehlive enduro / DUAL sport | 60 | 16.12.2020 19:50 | ||
Enduro & funbike | Jiný typ pneu než v TP | 13 | 13.7.2020 21:49 | ||
Supermotard | Přední světlo na yamahu wr250x/r | 0 | 3.8.2019 11:19 | ||
Enduro & funbike | Ideální gumy | 5 | 26.3.2019 07:14 | ||
Enduro & funbike | pneu pro Yamaha WR 250R | 34 | 29.10.2018 10:16 | ||
Výběr moto | Lehké enduro | 9 | 1.8.2018 00:00 | ||
Enduro & funbike | Enduro pre vysokého začiatočníka | 2 | 11.12.2017 21:04 | ||
Enduro & funbike | WR 250 R plynove lanka | 7 | 31.1.2017 17:59 | ||
Enduro & funbike | Yamaha wr 250 R koupě | 7 | 30.1.2017 12:58 | ||
Enduro & funbike | enduro 250-350 ccm | 8 | 6.10.2016 09:23 | ||
Enduro & funbike | První "tupé" enduro A2 | 15 | 2.8.2016 14:26 | ||
Cross | YZ85 vs. WR250R | 4 | 30.6.2016 07:39 | ||
Enduro & funbike | Poradíte s nějakým endurem? | 8 | 27.6.2016 20:39 | ||
Enduro & funbike | Při zátěži hluk od řetězu nebo něčeho jiného?? | 11 | 17.5.2016 06:39 | ||
Enduro & funbike | Můžou všechny enduro na silnici? | 37 | 15.5.2016 12:16 |
Nejlepší ve své kategorii a překvapivě ještě lepší, než jsem čekal.
Hodně povedená a moderní 250 do terénu a města.
Možná nejlepší 250ccm dual sport, jaký kdy spatřil světlo světa. Živý motor, kvalitní podvozek, uvez...
WR250R - Protože rok má jen 52 víkendů Dokud nevyzkoušíte WR250R, nepoznáte skutečný význam slova z...
Dobrodruh "no limit", bejbina pro každý den
Nádherná, kvalitní motorka do města, za barák na polňačky, řádění do lesa a občasný výlet :)...
Dobrá volba pro moje účely a vzhledem k poměru hmotnost/výkon i pro mojí muší váhu.
Nejostřejší z tupých. Ze slušných komponent postavená, nejvýkonnější mezi civilnímu 250 bez údržby p...
Nejlepší malé enduro. Bez konkurence.
První zkušenost (to jsem ještě neměla řidičák) byla taková, že mě třikrát zhodila, tak jsem jí musel...
Dobrá volba pro moje účely a vzhledem k poměru hmotnost/výkon i pro mojí muší váhu.
Úžasný stroj na vyblbnutí v terénu
Nejlepší ve své kategorii a překvapivě ještě lepší, než jsem čekal.
Možná nejlepší 250ccm dual sport, jaký kdy spatřil světlo světa. Živý motor, kvalitní podvozek, uvez...
Dobrodruh "no limit", bejbina pro každý den
Dost dlouho jsem si upravoval představu, jakou moto bych vlastně chtěl. Dospěl jsem ke čtvrtinkovým ...
Po 5 letech od zlomené páteře na CB1300 se v motorkářovi probudil opět vášnivý pocit že je třeba něc...
Jedná se o poslední přihlášený kus v Evropě před zavedením normy EURO4.
Tak jsem se dle slov své maminky na stará kolena posunula se svou duševní chorobou a pořídila další ...
Dlouho jsem čekal a nakonec se objevila.
Moto prodána. Prodána kamaradovi. Charakterově pro něj je a bude jak prdel na hrnec. Já s ní odjezd...
To vždycky platilo, jen se na to zapomíná. Dnešní vlajkové lodě za tebe určitě nějaká procenta převe...
2 dny, 450km, putování zimní krajinou. Jedna z nejtěžších věcí na moto, které jsem zažil. Enduro ...
Máme za sebou téměř dva rouky soužití. To, jaký potenciál a v co bych chtěl tohle malé "školní" endu...
Tentokrát zas trošku jinak a to sólo. Výlet nebyl zamýšlen jako ONE MAN SHOW, ale podmínky účasti bo...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 7.9/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 8.4/10 |
Cestování | 4.8/10 |
Terén | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 9.4/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.6/10 |
Výška | 8.3/10 |
Ochrana motoru | 6.3/10 |
Skoky | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 250 Rally | Trošku jiné použití, než jsem uvažoval. |
Honda CRF 250L | Nižší výkon, vyšší váha a hlavně horší podvozek. Ale lze koupit jako novou. |
AJP PR5 250 Enduro | V jetou yamahu jsem za levný peníz doufal jen tajně |
AJP PR5 250 Enduro | hodně jsem o ní uvažoval, ale podle všeho není tolik dualsport, má navrch mimo silnici |
Kawasaki KLX 250 | byla v mém žebříčku až na čtvrtém místě, nějak mě úplně neoslovila |
Honda CRF 250 Rally | cena - v inzerci rok ojetá - mimo můj rozpočet |
Honda CRF 250L | v inzerci se jeté zatím neobjevují a WRko jsem chtěl víc |
AJP PR4 250 Enduro | Neseděla mi, nenalezly jsme k sobě vztah, je takového trialového typu, kupce si určitě najde. |
Honda CRF 250L | Menší výkon horší podvozek |
Honda CRF 250L | neni tolik vhodna do terenu |
Kawasaki KLX 250S | dle testu je wrr lepsi |
AJP PR5 250 Enduro | hodně lákavá, v terénu určitě skvělá, chtěl jsem ale něco víc ,,dual,, |
Honda CRF 250L | dlouho jsem o ní uvažoval, ale zdá se mi slabá, myslím že v terénu nedokáže zdaleka to co wr250r |
Yamaha WR 250F | Delší servisní intervaly u \"Rka\" |
Kawasaki KLX 250 | natrafil som na lepšiu cenu Yamahy WR 250 R |
Suzuki DR 650 | v nabídce byli jen samé totálně vyžilé kusy |
Suzuki DR-Z400S | horšia technika - karburator |
KTM EXC 450 Racing | |
Honda CRF 250L | Proti WRku malá, nepohodlná a nevypadá tak solidně. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Beta RR Enduro 390 | Hodně bídnej stav té, na kterou jsem se dojel podívat. Výkonem taky trochu zklamání,...když to porovnám s WR 450 co jsem měl od bráchy před lety. |
Honda CRF 250L | Fyzicky menšia, to mi vadilo. |
KTM 690 Enduro R | Nebylo z čeho vybírat |
Kawasaki KX 125 | cena kx a |
Kawasaki KLX230 | Pán mi ji nechtěl prodat :-D (Volal jsem jako druhý) zase já vůl! :-D |
Zündapp ZXE 250 | nebo F se už delší čas v homologované verzi v prodeji téměř nevyskytuje |
Kawasaki KLX 250 | Dát kolem sto tisíc za 10 let starou motorku se mi sakra příčí aneb ty lidi už fakt neví co by za to chtěli. Jinak hezký a jízdně moc příjemný stroj. |
BMW F 650 GS Dakar | nová se již nevyrábí, bazar takřka není a hodně si drží cenu, jinak krásné štíhlé endurko |
SWM RS 300 R | Nová u nás není k sehnání |
Suzuki DR-Z400S | Moc pěkná motorka, ale obsah ničím nenahradiš :-) |
Honda CRF 250L | Nová už není, ojetiny k nesehnání a ceny pomalu jako nová CRF. |
Suzuki DR-Z400S | V danou chvíli nebyla žádná pěkná za rozumnou cenu . Do mého rozpočtu se mi nevešla. |
Honda CRF 250L | astronomická cena |
Suzuki DR-Z400S | Dražší, nižší výkon, pro mě subjektivně horší průběh výkonu |
Honda XL 650V Transalp | Poměr cena/výkon, ceny ojetin začínají na 100 tis., přitom je to jen obyčejná 250, jízdně mě nezaujala |
Honda CRF 250 Rally | Cena a nedostupnost, chtěl jsem novou. |
Honda CRF 250L | špatný výběr a ceny |
AJP PR5 250 Enduro | zrovna v tu dobu žádná slušná nebyla na prodej |
KTM EXC 450 Racing | Nejlepší dualsport, ale asi jsem chtěl něco víc, byť za cenu náročnějšího servisu. Každopádně supr moto. |
Suzuki DR-Z400S | Drahá. Na cestu málo kubíkov |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | yamaha-wr250r-2011-u32de6.pdf | 2.6 MB | |
2010 | adminmotorkaricz | yamaha-wr250r-2010-u32de4.pdf | 2.9 MB | |
2010 | Dovi | rychlost-versus-otac.gif | 16 KB | Rychlost jízdy dle otáček motoru a zařazeného kvaltu Yamahy WR250R |
2010 | Dovi | otacky-versus-rychlo.gif | 13 KB | Otáčky motoru dle rychlosti jízdy a zařazeného kvaltu Yamahy WR250R |
2009 | adminmotorkaricz | yamaha-wr250r-2009-u32de2.pdf | 2.1 MB | |
2008 | adminmotorkaricz | yamaha-wr250r-2008-u32de0.pdf | 2.1 MB | |
2008 | Padlo1976 | service_manual_wr250.pdf | 17 MB | |
2008 | Tisoja | yamaha_wr250r_2003_s.pdf | 18 MB | |
2008 | Rischwon | wr250r_servicemanual.pdf | 17 MB | Servisní manuál |