Po několika letech na překoňovanejch zmrzlinách to tak nějak vyplynulo
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SM: Finanční důvody
První dojmy - Krásná aspoň pro mě! Supr brzdy, motor nic moc, ale de to.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty kterejm se líběj motárdi, ale hledaj něco né tak tvrdýho a vyhraněnýho jak jsou 1válcový peklostrojky. Něco na každej den, kravení, ale i něco s čím se dá cestovat!
Doplňky na motorce - Pancéřové brzdové hadice, Laděné výfuky mivv. Sportovní filtr. Držák navigace, 12V zásuvka. Vyšší plexi. Držák kufru a 48l kufr shad .
Recenze
Po naprostým nadšení s KTM 620 LC4 a po jakýmsi vyhoření z několika letého zběsilýho lítání na zalehávačkách, jsem dospěl k týdle mašince od našich jižních sousedů.
Zatím sem toho moc nepojezdil, ale pracuju na tom. Po vlažným začátku se mě ta motorka kilometr od kilometru víc a víc líbí.
Podvozek paráda!
Brzdy naprosto supr!!
Motor ze začátku se mě zdál hodně vlažnej, přece jenom s rozmotaným řadovým 180 koňovým čtyřválcem se to těžko srovnává. Ale čím víc mám najeto tím víc musím uznat, že těch necelejch 100 dvouválcovejch koníků stačí.
Motor tahá opravdu všude, dole, ve středu i roztočenej! Myslím, že až si na něj úplně zvyknu vymáčknu z toho ještě víc. Krásně se to zvedá na zadní A po vyndání tlumítek z laďáků hraje krásnou 2V muziku
Hledal jsem motorku co nejuniverzálnější s tím, že u mě má přednost zábava před pohodlím. Zatím naprostá spokojenost s výběrem!
Posaz pohodlnej, prdelka mě nebolí při cestovní rychlosti do 160km/h nemám problémy ani s větrem, mám 192cm. Asi pomáhá vyšší štítek. Když se skrčím a to sem musel i na zalehávačce, dá se v klidu jet i 190. Ovšem při větším větru už je motka docela neklidná nad 200 už to netrápím.
Naprostý nadšení z jízdy na státovkách, čím klikatější tím lepšejší. Cestování zatím v jednom naprosto bez problémů! Uvidíme při delších cestách.
Spotřeba se mě zatím pohybuje mezi 7 a 8litry. To zatím byla taková všehochuť jízda do práce, po měste, blbení kolem komína, ale spíš hodně svižně. Uvidím příští týden vyzkouším cestování.
Zatím jsem jen vyměnil olej, olejový filtr, očistil olejový sítka. Vyměnil brzdovku. Namontoval držák na navigaci a zásuvku, zbytek servisu až v zimě.
Úložnej prostor tak akorát na lékarničku a nářadí, ale v podstatě stačí.
Snad nebude zlobit a bude šlapat bez problémů!
Tak spotřeba o něco stoupla cca na 8,5l-9,5l/100km, ale moto dráždím v podstatě co to de!
Po provedení servisu. Kdy byl seřízen karbec, synchronizace spotřeba klesla cca o 1l. Mohlo tomu hodně pomoct i vyčištění KN filtru. Jezdím teď cca za 7,5l na 100km
Krásně ztrávenej rok myslím, že bude novému majiteli dobře sloužit a dělat hoodně radosti!
Naprosto chápu
luxusní
udelal jsem podobnou zmenu,jen na SMT a vubec nelituju.nejezdim sice tak rychle,ale o to me to vic bavi!10!
Tak to rád čtu že to nejní nějaká vzkurvená tragédie, uvidíme snad bude šlapat
Tak to rád čtu že to nejní nějaká vzkurvená tragédie, uvidíme snad bude šlapat