Motorka se srdcem závodníka...
První dojmy - Když jsem na ní poprvé jel, měl jsem trochu obavu z výkonu. V nízkých otáčkách se ale nic moc neděje, až nad 8 000ot. teprve začíná zábava. Co mě ale hned potěšilo byly brzdy. Taky na sportovní posez jsem si po Fazerovi musel nějakou dobu zvykat.
Doplňky na motorce - MRA racing plexi, K&N filtr, kryt sedla spolujezce, doplňky titax, pancéřové hadice PP tuning, nerezový držák SPZ
Recenze
Po Fazerovi jsem chtěl něco silnějšího. Dlouhou dobu jsem měl v plánu VFR 800, ale nakonec jsem se rozhodl, že oželím cestování a koupím něco sportovnějšího. Nechtěl jsem hned litrový SS, tak jsem se rozhodl pro další šesku. O ninje už jsem několikrát uvažoval a když jsem viděl inzerát s Ninjou 2008 v super stavu, musel jsem ji mít :).
Zatím na ní mám najeto kolem 3000km. Motorka je celkově hodně sportovní, má docela dost tvrdé sedlo i odpružení, takže cestování není nejpohodlnější, ale dá se. Pro spolujezdce je to ještě horší. Přirozené prostředí pro tuhle motorku jsou zatáčkovité silnice s kvalitním povrchem nebo závodní okruh. Oproti konkurenci chybí tlumič řízení, který by se na takovouhle motorku docela hodil. I s originálním výfukem má pěkný zvuk, časem bych ale rád pořídil Akrapoviče.
Ninja je hbitá, obratná a největší zábava je s ní v zatáčkách. Docela mě překvapila spotřeba, která byla i pod 6l/100km při normální jízdě. Na cestování ale prakticky není a se spolujezdcem taky asi není moc počítáno. Úložný prostor téměř žádný, jediné co se pod sedadlo spolujezdce vleze je sada nářadí.
Českým silnicím nevěřím, proto doufám, že v brzké době s Ninjou zavítám na okruh, kde bude jako doma.
pěkná kawa
Peková!!
..krásná Kawa! ..někdy se mi po ní i zasteskne
Krasavice