Láska na první pohled, prostě motorka, kterou jsem dlouho hledal a dokážu jí odpustit drobné "vady na dokonalosti"
Motorka koupena od FIRMA:Y Moto Praha (Praha 4-Braník) - pozitivní
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-01: výhodná koupě BT, kardan
První dojmy - Zatím najeto jen 800km, nádherné svezení pro pohodáře bez sklonů k závodění. Stroj skutečně poslušný jako pejsek, zatím se pořád oťukáváme. První můj stroj s kardanem - nádherná záležitost, kterou se mi nebude chtít jen tak změnit.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo se chce jízdou bavit, netrhat rychlostní rekordy a taky jezdit, neřešit závady a neleštit stále hromadu chromu. Ale když je třeba, dokáže za to taky vzít. Každopádně rohlík na ksiftě mi dělá pořád.
Doplňky na motorce - padací rám již při koupi, doplněny padací protektory Rutan, zadní lízátko,v plánu rozšíření zrcátek a hlavní stojan
rozšíření zrcátek SW Motech
zadní blatníček
tak po letošní zimě kromě běžné údržby přibyl
kryt motoru
štítek MRA, mini opěrky brašen co dům dal, přepákováním zvýšeno o cca dva cm a sedlo od mistra z DDT Mohelno taky vyšší o dva cm.
Další asi zase v zimě, teď se bude jezdit. Tento víkend(20-21.3.15 pohodových 500. Na tom světe je krásně a v sedle Hafana ještě líp.
Recenze
Dlouho jsem hledal, ale pro požadavky: "vzduchem chlazené vidle nad litr "se výběr hodně zúžil. Bulda mi padl do oka na první pohled, jen mě trochu strašily na netu avizované problémy s volnoběžkou a nedostatek výkonu. Po prvním "pohlazení" a svezení vše zapomenuto a předem odpuštěno. Jediné co byla nutnost, bylo přitvrzení předních vidlic. Při koupi téměř stav nového stroje /najeto 7.000 km/, proto závady neřeším. Poctivý kus motorky, samý kov a minimum plastů. Motorka na emoce a ne na rychlostní rekordy. Padla mi do ruky na první dotek a uchvátila svojí ovladatelností. Původně měla přijít až na jaře, ale protože se naskytla dobrá koupě, přijela již na podzim. Přes to, že měla čekat po prvotním servisu trpělivě v garáži, počasí umožnilo, že jsme spolu za tu krátkou chvilku spolykali prvních 3000 km a pořád se mi z ní nechce slézt. Tahle motorka mě prostě baví, netvrdím že to je navždy / která láska tak vydrží/, ale určitě spolu strávíme hodně dlouhou dobu.
500 km na zátah není problém i ve dvou, delší štreku jsme ještě nestihli vyzkoušet, výkon pro naše podmínky dostatečný, na okruh by to chtělo něco jiného, ale tam jí nikdo honit nehodlá. Jen na tu šestku, kdyby konstruktér nezapomněl
Po přezutí na Pirelli Angel se chová jako vlak, jede jak po kolejích . Schroupnuto 6000 km a rozumíme si čím dál tím víc. Pravda, trošku výkonu by jsme ještě potřebovali, ale jiná motorka s takovýmhle charisma na trhu prostě není. Pokud budu do budoucna výš, udělám vše pro to, aby Hafuša v garáži zůstal. jezdíme si jezdíme a ejhle , už atakujeme na tacháku 20.000 km. Stále mě baví a čím dál jsem přesvědčen, že mazlíka nedám.
Nádherná motorka s pilotem, který nejenom, že umí dobře řídit, ale je taky pohodovej prima chlap
Ať Vám to pořád krásně na pohodu jezdí a jste spolu spokojení, ta pohoda z Vás vyzařuje, ať Vám to vydrží
Dobrý...
Pěknej hafan