Motorka, která se hodí na cesty do práce po městě i mimo něj. Není ideální na delší a rychlejší cesty po dálnici.
Motorka koupena od FIRMA:Pavel Vojtek - MotoGO (Benešov) - Bez výhrad.
První dojmy - Když jsem na ní vlezl poprvé, věděl jsem, že mi padne do rukou jak prdel na hrnec. Skvělá ovladatelnost, lehká, perfektní brzdy. V nižších otáčkách je línější a má strašnej zvuk, ale nad 6 tisíc otáček už se to konečně chová jak motorka.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník, lidi s menším vzrůstem.
Doplňky na motorce - Pouze měněny řidítka, zrcátka a blinkry + osvícení SPZ.
6.5.2014 měněny páčky brzdy a spojky
15.5.2014 zadní LED blinkry
Recenze
Po Yamaze FZ6N jsem pokukoval už dávno, ale nebyl čas ani peníze. Podle mě má jeden z nejhezčích designů v týhle třídě. Krásná nádrž, vypadá jak když skáče puma, hlavně z pohledu zezadu. Výfuky pod sedlem, verze s černým lakovaným motorem. Podle mě ideální pro začátečníky a lidi s hmotností do 90ti kg a menším vzrůstem. Pokud je někdo větší a mohutnější, vypadá na ní jak vosa na bonbonu. Najeto zatím asi 5 tisíc km, měněn jen olej, filtry, mazání řetězu po cca 500km.
Jízda bezproblémová, skvělá ovladatelnost, perfektní brzdy, podvozek super.
V nízkých otáčkách nic moc zvuk, nad 6 tisíc otáček teprve burácí. Horší rozjezdy když za ní vezmu na krev - trochu odezva než se probere a jde do plnejch. Spotřebu neřeším, je kolem 5-6 litrů (to jsem trochu přehnal, tolik to rozhodně neni ) ), když jí člověk drtí, tak i víc. Ale proč řešit spotřebu u něčeho, co si člověk užívá. Zatím bez servisu - jen nutné výměny filtrů a oleje. Momentálně zlobí s pocukáváním, budu řešit s Yamahou, nemám předchozí zkušenosti.
Jízda se spolujezdcem bez problémů, není ani znát na výkonu. Úložný prostor tak o velikosti mobilu.
Motorka podle mě ideální do města a na vesnické cesty, hodně zatáček, výjezdy. Zvládne i trochu drncavější povrch, ale to zas klepe plastovej budík o závod.
Cestování po dálnici maximálně do rychlosti 150 km/hod jinak je to docela fuška.
Je to podle všech lidí co znám motorka pro agresivnější jízdu, má lepší jízdní vlastnosti, když se drží v otáčkách. Už jsem se podle toho zařídil, ale na druhou stranu s ní už nedokážu jezdit klidně, jako ze začátku :)))
Doporučuju pro někoho, kdo začíná a nemůže se rozhodnout.
Sám už pokukuju po silnějším stroji, najeto zatím cca 5 tisíc km.
Následovník, po kterým pokukuju, je pro mě jedna z nejhezčích motorek vůbec - Yamaha YZF-R1.
2.11.2013 Tak první drobná oprava, nepadal mi neutrál, jen někdy. Zůstávala mi viset rychlost. Nejdřív jsem si myslel, že bude v háji vidlička do převodovky nebo dokonce samotná převodovka. Po poradě s kamarádem mechanikem to byla jen zatuhlá řadička v kloubu. Stačilo teda jen imbusem povolit řadičku, nechat jí viset na kloubku a prostříknout jí silkalem a trochu uvolnit. Teď klouže jak po másle a řazení zase funguje v pohodě. Prostě se nevracela do původní pozice, takže vidlička nezapadávala do labyrintu v převodovce.
Spadl mi kámen ze srdce, už to vypadalo na rozborku v Yamaze, při mý smůle bych se nedivil ničemu.
6.5.2014 výměna brzdové a spojkové páčky za černé eloxované.
15.5.2014 Jelikož mi za jízdy upadl zadní blinkr a sehnat jeden kus nějaký italský druhovýroby je nemožný, donutil jsem se koupit to co bylo po ruce, čínský led blinkry za 290 / sada. :)
3.6.2014 tak konečně v Yamaze výměna svíček a synchronizace karburátorů. Výměna řidítek a páček. Nevim jestli je to jen pocit, ale přijde mi, že zase jede jak Bestie :))
26.6.2014 jelikož jsem prorval kord na zadní gumě, tak jsem musel koupit nový Dunlop Sportmax Qualifier II obutí. Zítra přezouvám a těšim se na víkend :) jupí :D
15.7.2014 tak pneu jsem zajel, než jsem si zvykl, že to lepí jak když se jede v medu, měl jsem trošku bobky. Nešly dělat ani esíčka na zahřátí. Chvíli byla jízda super, jenže pak přišel další trabl, a sice občasný bouchání do řidítek. Nejdřív jsem myslel, že to dělá budík, ale po jeho uchycení se problém nezlepšil. Takže zvednout předek a hledat. Tlumiče vypadaly v pohodě, nic nikde neteklo, žádná vůle, ani v řízení. Tak zkouška - dali jsme pístky od brzd dál, aby nic nebránilo volnýmu točení předního kola - a ejhle, když jsem roztočil kolo, hučelo, praskalo mi do řidítek a občas se v nich daly cejtit stejný rány, jako při jízdě. Tak mi bylo jasný, že jsou v háji ložiska. Objednal jsem je v Yamaze i s guferama za 1550, pak výměna. No a když jsem to jedno ložisko viděl, divim se, že jsem ještě živej. Kusy kovu v kleci, rozštípaný, natrhanej vnitřek, bez maziva. Po opravě, výměně rány přestaly, hurááá Třeba tohle někomu pomůže, neni to zrovna standardní závada a ložiska odcházej většinou tak mezi 60-100 tisíci, někdy ani to ne. Takže nemejt kola žádnou chemií a natož wapkou, jako ten člověk, po kterým mašinu mám. Až bude chvilka, dám sem fotku toho ložiska, který si snad jako amulet pověsim na krk, pro štěstí :)))
16.7.2014 výměna filtru a oleje a motor si zase chrochtá ;)
Perfektní volba chlape, koukám že postupně ji také ladíš Jasných 10 b :) Krásná
Super stroj, ať Ti to lítá a hlavně opatrně
pěkný ať slouží a přeji hodně km bez nehod
Blahopřeji ať slouží