Lezaty ctyrvalec podel s nahonem kardanem...to opravdu neni tuctovka...
Motorka s nejsnadnejsim pristupem ke vsem servisnim bodum, ale takrka zadny servis nevyzaduje. Najezdy bezne kolem 300 000km, nekolik divochu i s 500 000 km.
Motorka koupena od Dovoz z Berlina :-)
První dojmy - Po suzuki SV1000N to byl samosebou krok zpet, ale i dost ukrok stranou ;-)) Po konstrukcni strance uzasne promyslena a k dokonalosti dovedana motorka. Ukazte mi motorku, kde zkontrolujete vuli ventilu za 10 minut a za 20 minut ji seridite...Vymena svicek za 8 minut...kontrola/vymena vodici listy rozvodaku za 40 minut...U japoncu jsou to veci na hodiny a nekdy s nutnosti vyndat motor z ramu ;-))) Na svou vahu velmi dobre ovladatelna diky nizkemu tezisti. Pohodlna.
Recenze
Chci ji prestavet na cafe-racer, proto jsem si ji poridil. Na internetu jsou k videni hodne povedene veci z Kacka.
http://www.retrowriteup.com/flying-brick/
http://www.bikeexif.com/bmw-k100
Chci sundat lak z hlinikove nadrze, predelat podsedlovku, vyfuk na miru od Creptuse, presit sedlo, kulaty otackomer od Twist&Tumbelton uz ceka v garazi.
Je to dost prace, ale do jara to snad stihnu.
Na fotce je v rozpracovanem stavu s "rychlymi pruhy" pro zakryti vad na laku
Pro nadsence tohoto stroje davam odkaz na nemecke stranky fanklubu. Tam najdete vsechno od vykresu elektroinstalace, prez navody na opravy az po originalni dilenskou prirucku v pdf formatu.
www.flyingbrick.de
5.3.2014
Masina jezdi skvele, poladili mi ji v Carservisu u Vinohradske nemocnice. Muzu jenom doporucit...specializuji se na motorky BMW.
Pan "Creptus" uz vyfuk po uprave poslal. Cena i kvalita super, jen kdybych na nej necekal rok...
Lak z nadrze jsem sundat nestihl a mozna to jeste prehodnotim, kazdopadne dalsi upravy zase az prez zimu, ted se jezdi. Uprava sedla se mi moc nelibi, asi do nej jeste necham riznout. Kyblicek pod prednim guferem uz neni potreba ( olej po vymene gufera u Carservisu uz netece), ale libi se mi a necham ho tam...casem mozna zasadim bonsai jako vzpominku na moje zacatky s Japoncema
Z puvodnich dilu uz mi doma zbyla jen popraskana kapota, repraky s armaturou, kastliky s jednim deklem a plasty nad motorem, kdyby mel nekdo zajem.
už mi taky stojí v garáží
Mám stejnou od léta na dílně,stála 7 roků na stojanu v Německu.Dávám ji do kupy.BMW K 100 RS,ročník 1984.Bezva stroj.
Parádní stroj
Jsem fakt zvědavej jak to dopadne
10b
Dobrý dost dobrý moto . Také ji chci
Vypadá to zajímavě, hlavně to uložení motoru, přijde mi to jak kdyby nějakej fanda vzal motor z dvoulitru bawa a narval to na motku Ať slouží