super motor, 2 valce vzduchem chlazeny, jednoducha nenarocna udrzba, pohodlny svezeni, dovoz anglie.
První dojmy - Bmw ma dobrej zatah, prvi projizdka byla dost adrenalin protoze me ji prepravce dovezl az vecer za tmy a s anglickyma dokladama, presto jsem ji musel hned projet jen tak po ulici :-) Celkova koncepce je na sva leta dost povedena a neotrela, boxer, lita kola, zadni letma kyvka, kardan. A ten jev kdyz sedite na nastatrovane motorce a na miste jen vytacite motor, kdy cela motorka se kymaci na stranu, mnam.
Recenze
Mel jsem dost motorek, povetsinou endura, ale touzil jsem po necem originalnim, co neni na silnicich moc videt, bud original, nebo s nejakou upravou. Zalibil se me styl Cafe racer tak jsem hledal a BMW se me zacalo cim dal tim vic libit. Po vsech predrazenych nabidkach jsem si jednu vybral na Ebay v Londyne a kamaradku ji nechal vydrazit. Moto uz bylo trochu upraveno do stylu Bobber a puvodni kapoty k moto nebyly. Z cafe racera jsem postupne presel ke scrambleru az jsem si rekl, ze zustane puvodni bobber ale upravim si ho podle sebe. Takze za 1 udelat ceske doklady, za 2 rozebrat, ram ocistit, upravit a nalakovat, kola nalakovat, nove pneu plus belobočky, vycistit motor, vymenit naplne, udelat nove pancerove hadice k predni brzde, odpruzit sedlo, predni svetla jsou z me predchozi MZ 660 Mastiff, spinaci skrinka je dana do tela stareho plechoveho blinkru, z pasoviny jsem si udelal drzak spz a osvetleni. predni blatnik je z čz 175, vyklepanej do kulata a zkracenej na pul. Premyslim o zadnim blatniku, protoze i pri sebemensim mokru na silnici mam vse na zadech Pri prvni vetsi vyjizdce me vinou spatnych konektoru vyjiskrilo zapalovani a pri tom odesla dosti stara baterka do te doby funkcni. Zapalko jsem sehnal za asi 1500, sedi i ze starych audi, opelu a wv. Baterka za 1900 motobatt s technologii agm. Dokoupil jsem origo filtrbox i se snorchlama z inzeratu. Po prvni sezone acinaji protikat gufera na vydlich, takze pres zimu budu ladit.
11.2.2016 :
upravy- prelakovany kola na cerno + červeny proužek na hrane rafku, belobocky se pro bezny provoz nehodi na udrzbu. Led blinkry, stare PAL koncove svetlo, predni blatnik MZ 150, zadni blatnik homemade laminat, novy tachometr, predni svetlo z MZ 660 mastif jedno ze dvou odstraneno,
opravy- nove ložiska v prevodovce, novy domek spojkove paky, jinak kazde jaro olej + filtr, svičky, serizeni ventilu, po 2 letech vymena oleje v kardanu a rozvodce, nova pojistkova skrinka, jinak jen jezdim.
Vychytavka: jednu dobu jsem si furt ukopaval levou nohou (mam vel12) pri razeni viko plovakove komory. Jednou jsem ji i prejel a byla v hajzlu, provizorne opraveno, za 500 koupen nahradni karbec pry z nejake cagivy ale byl stejny krom loga bmw. Vika plovakovych komor od te doby mam pojistene kusem plynoveho lanka, tzn kdyz ho ukopnu, zustane vyset na motorce a nehrozi ztrata nebo poskozeni.
Moc pěkná mašinka držím palce no prostrě BMW je BMW otom žádná.
pěkná práce
Budu se těšit o to víc na jaro! PFˇs! P.J.
Nutno rict, ze sem zapomel podekovat vsem zucastnenym. Dekuji Senorrovi za vsechno co pro me udelal a dekuji Vojckovi s Ludinem za technickou vypomoc.