Malá, lehká, rychlá, pohodlná motorka, kterou dnes již sotva potkáte na silnici
První dojmy - Jedná se o model 455/05 de luxe, s celkem slušným výkonem (13 k) i na dnešní dobu. Při hmotnosti 115 kg je to nečekaně rychlý stroj. Bohužel se záludnými vlastnostmi v zatáčkách vzhledem k velmi úzkým a nijak nenastavitelným řídítkům.
Motorku bych doporučil pro - Motorku mohou směle řídit i jezdci nízké postavy, na zem dosáhne i větší děcko. Ale v zatáčkách je opravdu nutná opatrnost, měl jsem těchto modelů již víc a tak vím, co se někdy přihodí. Předchozí stroje s klasickými ocelovými řídítky a odvozené "sportky" řady 475 na 19-ti palcových kolech se chovají úplně jinak
Recenze
Tohoto modelu s panelovými řídítky bylo vyrobeno jen necelých 160 kusů, pak už se vyráběla pouze kubatura 125 a 175 ccm.
Na motorce je úžasné, jak málo váží, z garáže ji vytlačíte a na stojánek postavíte jednou rukou, je fakt malinká /vedle Jawy ze stejné doby je to pak hodně patrné/.
Stroj je svižný a mrštný, max. rychlost byla udávána 115 km/hod, ale motor je poddimenzovaný, použitý základ ze slabších kubatur tyto nároky nevydrží dlouho. Krásně občas kopne při startu, ale to, co dokáže panelka od Jawky, to vám neprovede Motorku mám moc rád, má ještě původní doklady a na to, ža má 50 let, jí to, myslím, pořád sluší
super
Úžasná zlatá Číza! Deluxku mám také a nedám na ni dopustit
ty brďo, to je krása!
Klakson, madlo a stupačky při takové profi práci? Škoda. Čezetám a deluxum fandím, jednu ve 175 dělám taky a 250 sport už jezdím.
Dokonalé a pekné. Na obdobnom projekte pracujem. Som rád, keď sa originalita zdokonaľuje.