Technicky unikatni legenda, pres to lety overena a univerzalni...
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: nebezpecne rychla, motor prubeh ze clovek skoro neradi = neuzije si tak jizdu
Kawasaki Z 750S: o proti vfr mensi vhodnost k prilezitostnemu cestovani ve 2
První dojmy - Motor neuveritelny zaber kolem 3tis. pak plynule nicmoc do 7 tis a pak se teprv probere sport V4 srdce. Pri pomale jizde pusobi velice lehka. Cekal jsem lepsi ochranu proti vetru-nove plexi bude brzy ;)
Motorku bych doporučil pro - Pro cloveka ktery chce jezdit hlavne rozumne, ale obcas dostane naladu si uzit na chvili sportovni zabavy.
Doplňky na motorce - Zablokovane "Pair valves" nemaji vliv pri mereni vykonu pri 100% plynu. Ale pocitove se moto lip sbira plynem a V4 jde vic podtacet a jde jemeji.
Ale brutalni motoGP1 Dominator koncovka pridala na vykonu cca 5konu. Vykon i moment se posunuli o vys (vykon 11250 misto 10600,,,moment 9000 misto 8800).
Original vyfuk mel vic pouze mezi 5000-6000its jinak vsude stracel.
Spotreba benzinu s ladakem + pair valves block vzrostla cca + 0.5L maximalne.
Snorchl,katalyzator,a flaper ventil necham original.
Recenze
Je to precijen originalnejsi konstrukce s ruznymi odlistnostmi, zas diky svemu stari ma od provozovatelu velice dobre reference, nejen ohledne spolehlivosti ale i pouzitelnosti. Pro mnoho majitelu motor honda V4 nebyl prvni ani posledni, ale kolikrat i neklikaty typ v rade za sebou = rikal jsem si ze toto neco musi znamenat a ted se da rict ze to pomalu zacinam jiz take chapat.
Motorka neni nijak malinka, ale velice pohodlna, zas to neni uplne na ukor fun-factoru a motorka zvlada i sportovnejsi jizdu = presne to co jsem hledal :)
Motor je jiny...uz i zvuk napovida ze to neni 2V ani 4l ani 3l..neuveritelny zaber kolem 3tis. pak plynule nicmoc do 7 tis a pak se teprv pomalu probere sport V4 tocive srdce.V malych ryhlostech nema zadnou nervozitu jako 2V zas do otacek jde rad jak typickej 4l = ma to neco do sebe :)
Podovzek je meky motorka tezka = krase filtruje nerovnosti. Ale zas kdyz clovek jede poradnou pilu, tak hlavne moc meka predni vidle je mi opravdu az neprijemna ...kompromis
Bzdy dualni jsou zas idealni na kofortni jizdu, zas pri sportovni jizde je mi neprijemne nepresne davkovani brzdneho vykonu...kompromis
Hydraulicka spojka jde opravdu krasne, take i razeni proste slape jak na cestovni honde.Sedadlo je take krasne meke a pohodlne.
Motorka je jeden velky kompromis, ktery se snazi zvladat opravdu vse najednou a casto se to VFR i dari :) VFR is best forevfr !
Dobrá volba
tak ať ti to dobře jezdí
dik kamo... zas vse neni jen o barve, ta tva ma jine prednosti, ty progresivni pruziny bych urcite vyuzil a to plexi je taky ideal. Ted v obdobi repky je hmyzu tolik ze pri mem tempu je skoro zbytecne to neustale lestit
Máš to pěkný Hanzi, jen si to možná občas umej. Když jsem hledal já, chtěl jsem taky (závist) červenou
Tak ať vydrží
diky... presne...chtel jsem jedine cervenou velmi zachovalou a rok +2000 .Planuju si ji par let ponechat.. Uvazuju o tmavem racing plexi, to take nevypada tak spatne ale hlavne mi prijde paradoxne vic cestovnejsi nez origo :D