Černý, vysněný hornet s agresivní sršní hlavou který umí bodat do těch správných míst.
Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV) - Perfektní férové jednání, upřímný a otevřený postoj k aktuálnímu stavu motocyklů. Kdybych měl zase pořizovat stroj od nich jedu tam bez váhání.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750 ABS: Vyšší sedlo, agresivní motka pro začátek.
První dojmy - První velká moto po 5ti leté praxi na minibiku(ehm, to se asi nepočítá co?), 200Kg s technickými parametry mé postavy "vůbec tlustý ani velký" umí pěkně zamávat občas při manipulaci ať už za řidítky nebo vedle řídítek, povedla se najít kombinace mnou požadovaných parametrů , černá s !!ABS!! , to bylo první co jsem zkoušel nekompromisně i bez zkušenosti a rovnou se spolujezdcem(chudák bylo mi ho líto jak mne málem přeletěl) takže ABS funguje na výbornou po důkladné analýze nováčkovského brždění na krev... výkon,řazení,podvozek atd atd... víz níže(prý to tam mám napsat)
Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům s klidnou rukou a uměním číst provoz a pro profíky aby ukázali že i s malým kašpárkem se dá dělat velké divadlo.
Doplňky na motorce - No name širší řidítka, rutan dragon padáky.
Recenze
Proč?? no jak jsem ho poprvé viděl tak už nebylo zbytí chtít jinou konkurenčně schopnou strojovnu, sršeň je koncipován na stylovou elegantní jízdu a i přes svou "tuctovost" dokáže zazářit kdekoliv a za jakýchkoliv situací(bavím se o modelu od 2007 a výš). Možná to bude znít divně ale je to srdeční záležitost .
Motor? no maras jako co si budem povídat, pro zelenáče je to hravě divoké koťátko s ostrými drápy. Umí se mazlit krásnou sterilní jízdou na kochačku při které si krásně přede a pilot i sršeň je víceméně spokojený.(to by byla jízda do 6 000 otáček).Po překročení hranice 6 000 otáček se začne ježit a zakousávat a začíná být docela pracné se udržet řidítek a zvládat ten zátah, natoš chmatat někde po spojce a a brzdě, skoro nereálné.(To by byla jízda do 8 000 otáček).no už chybí do konce zhruba třetina otáčkoměru a po překročení 8 000 to sterilní(pro někoho nudné) kotě vyletí plnou silou vpřed a v tu chvílí se zastaví čas, ztrácíte vědomí,orgány se řadí za páteř a z horneta se krajinou rozléhá neskutečný bojový jekot. k vědomí Vás zpátky přivede až zasahující omezovač.
Když to výkonově shrnu , ano je to pouze šestka, ale jako začátečník jsem rád za to, že ten výkon se schovává až nahoře a roste pěkně lineárně od volnoběhu, poněvadž se nemusím moc soustředit na otáčky kde mám výkonový propad a kde zase kopanec aby mne to nějak nečekaně nerozhodilo. Někteří musíte sami uznat, že ta sterilita má něco do sebe .
Brzdy, asi bych nepoznal rozdíl mezi dvoupístkem a šestipístkem, neumím brzdit a vím že se to ani nikdy asi nenaučím, ruku na srdce kdo z Vás by v krizovkách(srna nečekaný chodec jakákoliv jiná náhla překážka) dokázal brzdit s rozumem aby něco nepřebrzdil? já teda ne. Vím to z fofrkáry. takže podmínka no.1 byla ABS, Hornet má duální absko, funguje skvěle, zatím jsem ho použil jen když jsem ho zkoušel teda, snad to tak i zůstane, ale už teď vím že se na něho můžu spolehnout a když bude potřeba tak prostě hlava nehlava full brakes a trošku to doplním o to že mi na řidítkách chybí tlačítko "katapult" , uvítal bych to jako další aktivní bezpečnostní prvek před nehezkým nárazem.
Ovladatelnost jak dětské kolo s přídavnýma kolečkama. Pokud jsou kvalitní gumy tak žádné nečekané zlomy do náklonu, žádný autopilot do řidítek. Prostě hračka...
Spolujezdec Ten řve, křičí, mává rukama, nohama neví čeho se chytat a očividně mu taky chybí tlačítko katapultace... Koneckonců nedivím se, spolujezdce je přece třeba setřást co nejrychleji pač pak ta jízda není úplně to pravé ořechové a navíc další zbytečná zátěž...že ano ?
Místo pod sedlem? Čekal jsem větší teda, vestu jsem rval kdesik mezi kable, vercajk dodávaný hondou musel ven(zbytečná zátež u tak spolehlivých strojů), náhradní pojistky mají svoje místo což je chytré, a lékárnička se vleze v pohodě plus možná ještě nějaká drobnost podobný lékárničce a je plno.
Verdikt,ortel,soud,rozhodnutí
Pro mně za mně, perfektní kus mašiny, tak nějak jsem si ho představoval a takový taky je, po mnohaminutových zkušenostech s hornetem bych zatím neměnil a kdybych měl tu možnost si vybrat jakoukoliv jinou strojovnu asi bych znovu šáhnul po láskyplné srdcervoucí H6ce , není to žádna vysírka,zákeřná zmije nebo stroj který si na něco hraje, má prostě svůj úslužně tolerantní charakter a pro svého pilota se snaží dělat vše co mu na očích vidí... Škoda že neumí vařit
Tak jak? Už je po rehabilitaci?
Celkem pobavené čtení
Mě se teda nikdy Hornet nelíbil, ale tento je moc krásný
Přeju hezkou sezónu
Děkuji moc!
Tak člověk se toho nesmí bát, ale respekt tam musí mít pořád!
Krasavice..
Hlavně ať slouží.. a spoustu šťastných km..