Neuvěřitelná záležitost hlavně co se kvalitního materiálu týče a nekvalitního zpracování.
První dojmy - Dovoz stroje z ukrajiny stav dezolátní, jelo jako když nejelo. Na první pohled kompletní z 95%. Sidecar byl utržen a chod motoru naprosto nepravidelný, ale nezapomenztelný pcit první jízdy při předání motorky. Těžký kolos s kterým si motor lehce poradil. Však pro všechny vůle byl problém s tím jet alspoň chvilku rovně!! Ale opravdu nezapomenutelný!!!
Motorku bych doporučil pro - Stroj bych doporučil každému kdo chce mít doma kus pořádnýho železa a nevadí mu se v motorce čas od času pohrabat!! Stroj je opravdu spíš pro lidi co maj ty ruce šikovnější!
Recenze
Sajdkáry mě vždy oslovovaly a boxerový motor k tomu byla výzva !!! Bohužel jsem v okolí neměl člověka který by podobný stroj vlastnil. Já jsem koupil stroj s označením M72 a to je již pár let .Nyní jsou již celkem k videní hlavně Káčka. Před těmi pár roky mi nikdo nemohl říct to co jsem časem zjistil. A to: že vše na stroj je opravdu problém sehnat a cenově je to masakr. Stroj je opravdu z kvalitního materiálu to tvrdili i všichni odborníci (strojaři) kteří přišli do kontaktu s některou z částí stroje!!! Však někdy je to na škodu např. na sajdě kde je tak silný plech , že bratři z ruska prováděli opravy el. svářečkou. Loď vyzáplatovaná neuvěřitelnými pláty železa. Stroj jsem dal asi tak po roce a půl do kupy co se týče mechanyky a strojařiny. Jediný do čeho jsem se nepustil byl lak ! Představa co vše bych musel vybrousit a zakytovat mě od tohoto počinu velice rychle odradila!!!Takže jsem při celkovén rozebrání vše očistil, odmastil a přetřel zelenou barvou. Doufal jsem , že při přihlášení na veteránské papíry projdu jako s půvdním stavem!!! To bylo velice naivní. Bylo mi řečeno až to nastříkám a dám do naprosto půvdní barvy tak můžu přijít na testace znova . To jsem však již nechtěl podniknoit tak jsem udělal pár výletů po okolí a motorka šla pa... Bylo mi ji velice líto,ale na ten lak jsem již po celkovém rozložení a složení neměl sílu a ani peníze. Při prodeji však padlo jednoznačné rozhodnutí zase koupit sajdu a rozhodnutí padlo na naší Jawu!! Na tu se dá sehnat stále spousta věcí a motor se dá udělat tzv. na koleni. Musím řict na závěr, že svezení v sajdě bylo naprosto luxusní -když se udělalo pořádně odpružení tak se dalo jezdit po polních cestách a v lodi to skoro ani nedrnclo. Motor když se udělá tak funguje jak hodinky (RUSKÝ) Zde platilo pravidlo když k motoru doteče benzín tak to ňák pojede, ale je fakt , že po seštelování motor jel velice pěkně!!