PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pretorian
Vloženo 15.5.2014
Aktualizováno 15.5.2014
Zobrazeno 5 661x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Velký cestovní skůtr prémiové značky, spousta vychytávek - jako denní svícení, vyhřívané gripy, sedadlo, kontrola tlaku v pneu, ABS, elektricky regulovatelný štítek atd...

Motorka koupena od BMW Kassel - Zkušenost OK, dostal jsem servis a 12 měsíců prodlouženou záruku

První dojmy - První dojmy jsou hodně rozporuplné - prostě motorku - skůtra na 300 tis. jsem si představoval více "vychytanou". Je tu spousta drobností, ale i zásadnějších věcí, které mne štvou (u lacinějšího itala, nebo korejce bych je ale asi skousl)

Recenze

Na motorkách jezdím 25 let, začínal jsem v 15 na Mustangovi a vyzkoušel jsem sna úplně vše od silnic (ZZR,GSXR), naháčů (Bandit, GS500, Z1000, NTV, K1200R), Enduro (SLR), Chopper (VN800) až jsem nakonec zkusil i maxiskůtra Gileru Nexus 500, který mne popravdě uchvátil. Po 2 letech a 10 tis. kilometrech jsem si řekl, že je čas na změnu, a protože mi pohodlí (mám problémy s plotýnkama) a zároveň jistá sportovnost Nexuse vyhovovali, řekl jsem si, že to bude zase maxiskůtr, a když už tak rovnou nové BMW.

Dovezl jsem si předváděčku z Německa přímo od dealera BMW s 1850km na tachometru ve výbavě Highline, tedy v podstatě s tím, co by podle mne u takto drahého stroje mělo být stejně v základu.
Musím ale říct, že první pořádné seznámení a najetých cca 150 km ve mne vzbuzuje oprávněné pochybnosti, jestli nastavená cena opravdu odpovídá kvalitě a zpracování stroje :

1) Víčko nádrže se mi již podařilo 2x vylomit a to tak že podruhé jsem ulomil držáky které jej drží ve skůtru - není to tím, že bych byl tak nešikovný, ale tím, že u BMW bohužel více myslí na design než na funkci, ono se totiž víčko odemyká zasunutím klíčku do zapalování , jeho stisknutím a otočením doprava - kufr, resp, sedlo se otevírá stejným způsobem ale otočením doleva - hloupé je, že pokud se by´t jen trochu víčko nádrže pootevře, pak zvednutím sedla jej vylomíte, tj. nezbývá vám jak při každém otevření sedla zkoumat zda jste si náhodou neodemčeli i nádrž...
2) přihrádky pod řídítky na drobnosti mají dvířka, která bych nehledal ani na nejlacinějších skůtrech z čínské provenience - tak nějak nechtějí držet tvar ani místo a jen čekám až upadnou zcela
3) Když už jsem zmínil otevírání sedla, nechápu, když nexus500 může mít otevírání na dálku tlačítkem v klíčku, proč takhle drahej stroj to nemá
4) ochrana proti větru a počasí - zde bohužel opět forma předčila funkčnost - na ruce fouká, stejně tak na nohy, o příjemné možnosti pustit si na zmrzlé nohy teplý vzduch od motoru asi v BMW také ještě neslyšeli
5) středový tunel, nejen že je děsně široký (chápu jde o dvou válec) , ale co nechápu proč jej - když je v kontaktu s podrážkama bot - udělali z lakovaného plastu - opět sice hezké ale nepraktické
6) skůtr má nešťastně nastavený variátor, a jistě to bude první věc, kterou budu měnit - pravděpodobně za Malossi multivar se kterým mám dobré zkušenosti. Skůtr do cca 100km/h zrychluje jen velmi vlažně a v přímém srovnání jej do cca 100vky na Nexovi 500 dám... potenciál motoru je vidět tak až od 130, kdy se konečně motor roztočí nad 6500 otáček a začne ukazovat co v něm je - paradoxně tak prostě zrychluje víc čím jedete rychleji - co se otáček motoru týká - tak otáčkoměr je nepoužitelný - naprosto...

Ale abych jen nehanil, díky tomu jak je skůtr velký dají se na něm opravdu pohodlně natáhnout nohy - brzdy jsou skvělé, dobře dávkovatelné, nejsou nijak jedovaté. Vyhřívané gripy i sedlo jsou příjemné.
Podvozek je pak opravdu vynikající - dá se dobře složit do zatáček, a i ve vyšších rychlostech je naprosto stabilní, sice trošku tvrdší, ale pořád komfortní. Vynikající při opravdu pomalé jízdě, kolikrát se mi stalo, že jsem při dojíždějí do křižovatky a dávání přednosti nemusel vůbec dávat nohy ze skůtru.
Kufr je velký pojme dvě integrálky - ale musí si s nima člověk trošku pohrát - top case si ale stejně pořídím. Spolujezdec bude nadšen, sedlo je ohromné, madla velká, díky bederní opěrce řidiče ani při razantním brzdění nebude řidiče zezadu masírovat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 26.09.20 v 21:13 9b.

Díky za zkušenosti. Jdu do GT nebo SPORT, tak uvidíme

mike_fish
mike_fish napsal 05.07.17 v 07:29 9b.

Tomu říkám kritika vlastni mašiny! mel jsem tu cest par dni na sportu a super skútr ale ta cena je podle me dost mimo...

imu
imu napsal 15.06.17 v 00:31 10b.

Díky za objektivní recenzi Měl jsem K1200LT (r.v. 2000 a pak r.v.2005) prodal ji a jezdím jiné značky... stále mě to táhne k BMW, chtěl jsem R60/7 ale nedopadlo to... teď mi chybí něco kam bych dal bundu helmu, když se chci vzdálit od motorky... úložný prostor pro "civilní" ježdění mi schází... po tvojí recenzi jsem taky doplnil negativa ke svým strojům aby potencionální zájemci měli objektivnější informace, než se rozjedou pro motorku...ale stejně si C650 asi koupím.. každý stroj má nedostatky, třeba K1200LT jelo hezky, zpátečka je super, ale byla na ní nuda ( nemám čas na to abych s ní objel Evropu a na moje 100 km projížďky jsem si jen užíval rádio ), při 150km/h člověk pomalu ani neví že jede když byl schovaný za tou kapotáží (tedy pokud nepršelo, to jsem si chrochtal, že schytám jen pár kapek).. bez rádia se obejdu - koupil jsem interkom ... tak doufám, že mě pak maxiskůtr brzy neomrzí.. láká mě ten komfort... ještě jednou díky za super recenzi

Kathedra
Kathedra napsal 09.04.17 v 09:50 10b.

No, asi jsem si tohoto Bawora zidealizoval... Na mé X9 250 Evo jsem po 6 tis. zatím se vším spokojen, ale je fakt, že trochu výkonu navíc by se mi, minimálně při jízdě ve dvou, hodilo...
Díky za otevřenost a objektivitu.
Přeji mnoho šťastných kilometrů.

sanderoo
sanderoo napsal 27.02.16 v 21:39 9b.

Zdravím,píšu ohledně toho víčka na nádrži.Včera jsem si tam dal pružinu a mám po problémů max se úplně otevře, lepší otevřené než zlomené.

Více komentářů



TOPlist