Po dlouhém rozhodování volba padla na GSR 750 (2012) a myslím,že jsem vybral dobře.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Svezl jsem se na ní ,ještě než jsem si koupil vlastní,učaroval mě skvělej motor a vyváženej podvozek,dizajn podle mě fajn až na pár much o kterých všichni víme,ideálně řešená přístrojovka a dobrej posez.
Doplňky na motorce - Padací protektory.
Výfuk Mivv s parádním zvukem.
LED blinkry z bikers crownu - luxusní svítivost.
Recenze
SV-čko šlo z baráku,tak jsem se rozhodoval kam dál.
Vybíral jsem mezi 8-mi stovkovou konkurencí a nakonec mi z toho vypadlo GSR.
Podvozek až na slabší přední brzdu v pohodě.
V testech je tahle mašina celkem chválená a teď už vím proč.
Spotřeba je opravdu parádní,průměr 5l na 100km.
Přes zimu proběhla přestavba předku a musím říct,že to nebyla žádná legrace.
Nejprve jsem vyměnil pumpu za radiální OEM brembo z R6,což proběhlo celkem bez problémů.
Další na řadu přišli pancéřky značky HEL.
Pak jsem začal zkoumat z čeho by tam šli naroubovat radiální brzdy s minimem úprav.
Nakonec to docela vyšlo s předkem z R6 2005.
Tady je výsledek:
Jelikož jsem chtěl zachovat co nejvíc původních dílu,tak byla nakonec nutná úprava kola a dále jsem musel vymyslet uchycení blatníku.
Destičky jsem použil od značky SBS.
Teď už si na přední brzdu stěžovat nemůžu:)
Pěknej strojek, mohu potvrdit! Jasných 10 bodíků.
nádhera
Zdar, no co se týká těch axial. dvoupístků z SV je to slabší no, tak teď z R6ky to je jiná báseń co?:)
Dobrá volba GSR, ať slouží...
Moc hezká ,přeji pohodovou sezonu a šťastné navraty domů