Po prvních zkušenostech s XL500R s drapákem je tohle teda velikej rozdíl. Na výjezdy bych bral kratší jedničku. Při výměně řetězovky jsem dal větší rozetu a už se jezdí dobře. Krásně chytá, i rukou. S modernějšíma strojema nemam zkušenost
První dojmy - Zvyknul jsem si okamžitě.
Motorku bych doporučil pro - Je to teda na tratě, ale já jezdím louky pole lesy, chtělo by to kratší jedničku, ale jinak dobrý. Pérování tvrdší
Doplňky na motorce - kryty vík motoru, kryt pod motorem, koncovka doma racing, ráfky excel
Recenze
Po svezení na čtyřtaktech byla jasná volba dvoutakt. Na podzim to bude chtít nikasil a píst. Při koupi v dobrém stavu, jen vůle na ložiskách v zadnim kole. Po pár jízdách začal od výfuku téct olej- demontáž výfuku, prasklina-svaření tigem, při té příležitosti jsem ten vejfuk zrovna vypálil.
Náklady:
vata do výfuku fmf 250
páčka přední brzdy 120
brzdový desky předek 490
vzduchový filtr 330
megatlustá duše + haltr do zadního kola 700
brzdový desky zadek 380
převodový olej 2l
gumy 2x předek, 2x zadek cca 5500
20.10.2014 nikasil strakonice, píst prox, těsnění, pístní čep a ložisko, chl. kapalina atd 11200
20.10.2014 měřič motohodin 600
20.10.2014 ložiska+gufera zadního kola cca 500
29.1.2015 ložiska a čepy kyvky, přepákování a vrchní ložisko tlumiče-porstě komplet 4900
29.1.2015 řetězovka komplet- řetěz čz 2100
29.1.2015 převodový olej 2l
29.1.2015 vyvaření růžku starpáky- už se nedalo pořádně startovat
Ještě mě čeká přední vidle a motorka je jak nová