Pro mne jednoznačně dobrá volba, živá (alespoň dost na to, co se dá od tohto obsahu očekávat).
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 125: Bylo jich pár na výběr, ale nakonec zvítězila \"srdeční záležitost\", i když vím, že bych právě s Yamahou asi chybu určitě neudělal...
Kymco Downtown 125: Líbil se mi kvůli mohutnosti, přeci jen mám 190 cm a téměř 100 kg živé váhy, výběr ale nakonec padnul na Piaggio. To, které jsem vybral, bylo blíž než nejbližší dostupný Downtown.
První dojmy - Dostatečně vysoký posez na mou postavu (190 cm), předpokládám i pohodlí pro batůžka, když už má tu luxusní opěrku na top-boxu. Překvapil mne dostatek místa na nohy, ani při delším cestování není posez nepohodlný.
Recenze
Byla to srdeční záležitost, prostě jsem věděl, že to je pro mne správná volba. Hodně prostoru pro transport nejrůznějších blbostí, od rychlého nákupu, až po zabalení na delší vyjížďku Vcelku dobře krytá spodní část těla dostatečnou šířkou, na nohy netáhne a předpokladám, že nebudou v dešti ani moc moknout. Snad jen plexi by mohlo být pro me vyšší, ale to je dáno výškou jezdce. Pravděpodobně to do jara vyřeším nějakým deflektorem. Vcelku pohodlná - alespoň pro cestování v jednom, do kopce nemá problém držet se těsně pod stovkou. S batůžkem to asi bude horší, ale nekoupil jsem to na závodění, myslím, že na kochačku to bude akorát...
Top
Tak na ten novej stroj se moc těším
Díky Igore za prima koment a hodnocení.
Italský hřebec posloužil skvěle, udělal mi spoustu radosti a protože byl čas pohnout se dál, dneska už slouží v jiné stáji jinému jezdci
Jen co se trochu oteplí, objeví se v té mojí aktuální stroj
Nádherný Italský krasavec s cendurovským zobákem nad předním kolem přijmi 10b s přáním super kilometrů v jeho křesílku