Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pri ohlednuti pneu na vystave mosalon v brne ve stanku mitas,kde ji vychvalii s tim,ze je lepsi nez stara07 dakar a s mensim najezdem o 10% jsem naznal,ze jei vyzkousim. co se tyce jizdnich vlastnosti tek je ve vsem lepsi.ale kilometrovy najezd je pro mne velkym zklamanim.na stary 07dakar jsem na zadku najel cca 12000km.na 07 plus pouhych 6000km.coz zdaleka neni 10% jak tvrdi vyrobce.takze znovu si ji uz nekoupim a stara se taky uz nevyrabi.kamarad ji ma na stejne moto.stejny styl jizdy a km najezd bude obdobny.
Plusy
lepsi chovani,prilnavost za mokra nez u klasicky e07dakar
Mínusy
velmi rychle opotrebeni
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
2100
Nejčastěji nahuštěno na
2.6
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
10
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
5800
Celková známka
4
Informace o zboží
Výrobce
Mitas
Kategorie
Enduro
Šířka pneumatiky (mm)
150
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
70
Rychlostní index (SI)
T (190)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
(E-07 dakar) nebylo to špatný za tu cenu, ale na mokru, v loužích a na horším mokrém asfaltu + hadech dost velké rozčarování.. a opocení..
ze začátku také překvapení, že to -až moc- padalo do zatáček
Tak já jsem si e07 plus pořídil na zadní kolo yamaha xt660z Ténéré a po cca 600km se objevila první prasklina segmentu. A to jsme jeli fakt na pohodu. Takže za mě velké zklamání! na předku je klasická e07 a zatím bez závady. Jinak co se týká hlucnosti a chování na asfaltu, je to fajn. A 2x jsem jel vyloženě v bouřce a také dobré. Doufám, že se Mitas postaví k reklamaci čelem a bude to formou okamžité výměny..
Já jsem s jejich výdrží spokojený. Aktuálně mám na zadní pneu skoro 12 tisíc km, z toho 9 tisíc ve dvou s plnou polní (on i off v Rumunsku a Bosně) a ještě stále nejsou na limitu. Do terénu už to teď moc není, ale na silnici minimálně jeden tisíc ještě zvládnou. Takže za mě dobrý
Ahoj,
za mě: mám už druhou sadu na GSA lc a nájezd stejný (cca 7tiskm), zatížení (náklad a manželka) má na nájezd pozitovní vliv, protože za to tak netahám a pomaleji se ojíždějí, když jedu sám, ubývají rychleji. Kluci na nich dali i 11tis expedičním tempem (max 120 a klídek). Drží dobře na vodě, lehčí off, asfalt. Hlučnost taky OK. U druhé sady jsem měl problém s únikem na předku, ale vyřešeno namazáním. Cena/výkon jsou ale ideální.
Po dojetí vyzkouším Pirelli STR, nebo Metzeler Karoo 3.
Heidenau Scout jsem měl před E07+ a mohu s klidným svědomím doporučit...
Jediný zásadní rozdíl je ve spárách na silnici na které je Scout citlivější a na Mitasce o nich nevíš
Nájezd Scoutu na na zadku 10 tis km ale téměř vše po rozpáleném silnici naloženej ...
Předek 13500 a stále 6mm - hned jak bude 07+ v rozměru na předek tak jí taky vyměním
Fotky zde :
hledaljsem hodne dlouho nez jsem nasel gumu ktera mi vyhovovala v pomeru cena,vykon,najezd.az jsem si oblibil mitas e07 dakar. za mne velka skoda,ze ji prestali vyrabet.zkusim sadu haidenau scaut 60.obdobna pneu jako 07plus.treba to nemcum najede vic km
Já zatím najeto na BMW GSA 1200 přes 3000km...
Na silnici velká spokojenost
Na šutrech v Bosně taky nezklamala
Guma je řádně osekaná - Bosenský šotolinky
Kamarád měl Mišelínky a vypadaj mnohem hůř - sem tam i chybí špunt
Jinak ještě určitě nejsem v půlce životnosti
E-10 dakar - Pneu som kúpil po dlhom čakaní, obutá varianta 150/70-17 a 90/90-21. Výborne vyzerá a chystal som sa jazdiť viac off-road tento rok, no k...
Najlepšia guma na cestovanie cestami a necestami, bezkonkurenčný nájazd, bezkonkurenčný grip ON/OFF roadObrovský km nábeh, nízka cena, stabilita a ved...
(E-07 dakar) nebylo to špatný za tu cenu, ale na mokru, v loužích a na horším mokrém asfaltu + hadech dost velké rozčarování.. a opocení..
ze začátku také překvapení, že to -až moc- padalo do zatáček
Tak já jsem si e07 plus pořídil na zadní kolo yamaha xt660z Ténéré a po cca 600km se objevila první prasklina segmentu. A to jsme jeli fakt na pohodu. Takže za mě velké zklamání!
na předku je klasická e07 a zatím bez závady. Jinak co se týká hlucnosti a chování na asfaltu, je to fajn. A 2x jsem jel vyloženě v bouřce a také dobré. Doufám, že se Mitas postaví k reklamaci čelem a bude to formou okamžité výměny..
Vcera jsem poridil 07plus dakar.tak jim davam druhou sanci.nikdy jsem na mitas nedal dopustit.tak si ji zaslouzi
V současné době již MITAS vyrábí E07+ Dakar, takže by i nájezd měl být delší než u standardní E07+.
Já jsem s jejich výdrží spokojený. Aktuálně mám na zadní pneu skoro 12 tisíc km, z toho 9 tisíc ve dvou s plnou polní (on i off v Rumunsku a Bosně) a ještě stále nejsou na limitu. Do terénu už to teď moc není, ale na silnici minimálně jeden tisíc ještě zvládnou. Takže za mě dobrý
Jo.to karoo3 by mne zajimalo.ale uz jsem koupil 09dakarku.jezdil jsem je kdysi na varaderu.tak az ji sjedu dam recenzi.
Ahoj,
za mě: mám už druhou sadu na GSA lc a nájezd stejný (cca 7tiskm), zatížení (náklad a manželka) má na nájezd pozitovní vliv, protože za to tak netahám a pomaleji se ojíždějí, když jedu sám, ubývají rychleji. Kluci na nich dali i 11tis expedičním tempem (max 120 a klídek). Drží dobře na vodě, lehčí off, asfalt. Hlučnost taky OK. U druhé sady jsem měl problém s únikem na předku, ale vyřešeno namazáním. Cena/výkon jsou ale ideální.
Po dojetí vyzkouším Pirelli STR, nebo Metzeler Karoo 3.
tak ikdybych najel o 2000km min nez ty tak bych u nich zustal.
jirka je ma na advikovi a tech 10 000 mu taky vydrzi.
Heidenau Scout jsem měl před E07+ a mohu s klidným svědomím doporučit...
- hned jak bude 07+ v rozměru na předek tak jí taky vyměním
Jediný zásadní rozdíl je ve spárách na silnici na které je Scout citlivější a na Mitasce o nich nevíš
Nájezd Scoutu na na zadku 10 tis km ale téměř vše po rozpáleném silnici naloženej ...
Předek 13500 a stále 6mm
Fotky zde :
https://www.motorkar...etail&ddid=70930
hledaljsem hodne dlouho nez jsem nasel gumu ktera mi vyhovovala v pomeru cena,vykon,najezd.az jsem si oblibil mitas e07 dakar. za mne velka skoda,ze ji prestali vyrabet.zkusim sadu haidenau scaut 60.obdobna pneu jako 07plus.treba to nemcum najede vic km
Já na nich mám 8000km a už bych je klidně vyhodil, ale na to popojeti v pohodě, z jara dám novou asi zas 07+...
Já zatím najeto na BMW GSA 1200 přes 3000km...
Na silnici velká spokojenost
Na šutrech v Bosně taky nezklamala
Guma je řádně osekaná - Bosenský šotolinky
Kamarád měl Mišelínky a vypadaj mnohem hůř - sem tam i chybí špunt
Jinak ještě určitě nejsem v půlce životnosti