V Albacete vyhrál závod Moto3 Dalla Porta, Hanika pátý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2616) napsal 05.07.2016 v 08:46

Rado: S tou Hatefree společností jsi mne poněkud nadzvedl. Tuhle "neziskovku" tady na MCZ asi nikdo neuznává a osobně nikoho takového ani neznám. Nemám totiž známé v ústavu choromyslných. Pakliže tě těší, že nejsi povinován zde být a myslíš si, že jsi si směrem na východ polepšil, tak máš velmi malé nároky, protože horší by pro mne bylo z civilizovaného světa asi jen Turecko. I tam cenzurují internet a sociální sítě (né, že by se tak nedělo i zde- viz FB,ale o poznání méně) a můžeš být uvězněn za názor proti "vůdci".

Marex (2616) napsal 05.07.2016 v 08:39

Já tedy vůbec nevím, jestli mám být za 5-tý flek rád, nebo jestli mám být zklamaný?! Na jedné straně má Karel asi o mnoho více zkušeností, než zbytek jezdeckého pole, na straně druhé vůbec netuším, jak si Karel sedl znova s KTM a nakolik ji stihl nastavit...???
Moc bych mu přál,aby ve zbývajících závodech pravidelně stál na bedně, nicméně nebude to snadné- CEV je kvalitní šampionát a jedou v něm budoucí šampioni MGP.

zdenyrr (836) napsal 04.07.2016 v 17:36+1

Karel jel hezky, postupne se dostal na drujej flek a ja se modlil at nespadne.. dotahl to krasne az do konce a snad jim tam bude pravidelne cerit vodu

SLEEPER (1002) napsal 04.07.2016 v 16:42

Ogg v 10:49>
Ja byt novackem GP, jsem rad, ze mohu vyuzivat totozne nastaveni jako zkusenejsi kolega, kt. pravidelne bojuje o vitezstvi.
Spis bych veril tomu, ze se jednalo o nastaveni elektroniky, geometrii si kazdy resi indivindy a i tak si nemyslim, ze by to mel byt problem, kor o jednovalce 250cc.

Kain666 (43) napsal 04.07.2016 v 16:41

Motory jsou zablombovány ale rámy asi ne a jak je to s elektronikou v Moto 3?A rámy budou asi různé vyvojové evoluce.Tak jako v moto 2 taky není kalex jako kalex.

IvanDvoutakťák (5231) napsal 04.07.2016 v 14:07

IvanDvoutakťák (1616) napsal 14.6.2016
Poté, co týmy jezdící Mahindry už vyhrožovaly stávkou, když NĚKOLIK MĚSÍCŮ
"vyskakovaly" rychlosti a vedlo to k odpadnutí ze závodů i pádům, "přišla" TEĎ
nová převodovka, údajně pro sedm z deseti Mahinder .
Není to jako dosud od firmy Baiocco, ale specializované anglické firmy Nova
Racing Transmissions .
Doporučuju "vygůglovat" - její renomé stojí to za to .

Více na: //www.motorkar...?diskuze=1&pgr=2
Copyright © Motorkari.cz

IvanDvoutakťák (5231) napsal 04.07.2016 v 13:28

O firmě otce Dannyho Webba už "to" tady bylo

Ogg (387) napsal 04.07.2016 v 13:13

Jinak, co se týče toho náhradníka za našeho Karla Haniky, tedy Danny Webb, tak na Hradě se šušká o tom, že otec Dannyho má firmu, která vyrábí / spravuje převodovky. Proto Danny nemusí za své závodění platit a navíc, údajně má jeho otec dát tu převodovku do pořádku, tedy tu převodovku, kde vyskakují kvalty, jak si stěžoval náš Karel.
To jen tak na vysvětlenou proč k tomu vlastně všemu došlo. A co jsem taky slyšel je to, že ten Danny vůbec nechce na takové motorce závodit ale že zkrátka musí.
Inu, snad se bude Karlovi v Moto 3 CEV dařit nadále.

IvanDvoutakťák (5231) napsal 04.07.2016 v 11:55-2

No a mně zase, kdykoliv jsem se chtěl "vetřít" na nějakou poradu Aki Aja,
dokud u něj Karel byl, vždycky mně "vyhodili" a nikdy nic jsem se nedozvěděl ...

Ogg (387) napsal 04.07.2016 v 10:49

Informace od zdroje:

Motorky moto3 jsou homologované. Materiál jako takový byl stejný ale v čem byl problém byl to, že první rok jezdil Karel furt na nastavení, které bylo pro Jacka Millera. A druhý rok zase jezdil celý rok na nastavení pro Migueila Olivieru. Karel ale xkrát týmu řekl, že tohle nastavení mu nesedí.

Tak už si to tady tento příspěvek vytiskněte ať to máte na paměti. Tím, že jsem na Hradě se občas něco dozvím.

dejf. (1341) napsal 04.07.2016 v 10:37+10

zakazal bych vstup do diskuze rusakum.

Paulo (2705) napsal 04.07.2016 v 09:59

No vida, tak to nezapoměl.

DOMINATOR (1260) napsal 04.07.2016 v 08:17

Konečně krásny výsledek který ho určitě taky po trápeni v moto3 potěšil

saci_ventil (292) napsal 04.07.2016 v 07:56

Karlovi držím palce, dúfam že sa vzchopí a prekvapí dobrými výsledkami.

willow (-3) napsal 04.07.2016 v 02:27

Huleš spal přes sedačky to je ale kravina.Hanika má průměrný material jak to víte? Kurva tady jsou znalci prostředí, byli jste vůbec někdy na závodech v zázemí ?

motokawasaki (153) napsal 03.07.2016 v 22:32

Velmi slusny vysledek pro Karla
Pokud by nejakym zazrakem klapla ta wild card, tak asi jeste zvazim letosni Brno

tulen. (391) napsal 03.07.2016 v 22:09

Jarda Huleš byl taky kolega Tomomi Manaka :) a spával v kamionu přes sedačky...

1100Virago (3108) napsal 03.07.2016 v 22:00-3+2

Kain666 21:11: Přesně tak - že někdo jezdí za určitý tým ještě neznamená, že automaticky dostává identickou techniku jako stájoví kolegové. Pamatuju případy, kdy měl některý jezdec přímo ve smlouvě klauzuli, že stejnou techniku nedostane současně nikdo další, nebo jak si u Yamahy Ben Spies postěžoval, že už ho nebaví dělat pro Lorenza testovače dílů.

Každopádně je nejspíš vidět, že za letošními slabými Hanikovými výsledky byla spíše technika než jezdec. Jak to bylo dřív, ví nespíš jen pánbůh a Ajo.

blackblues (1532) napsal 03.07.2016 v 21:44

Pekne zajel Karlik ,jeste to vylepsi,bednu da

Kain666 (43) napsal 03.07.2016 v 21:11+3

Rado odkud bereš s jistotou informaci že měl Hanika u Aja to nejlepší?Kapoty stejně vypadat můžou.Příjde mě divný že Binder minulý rok byl o třídu horší než Oliveira a letos takový suverén.A vzpomínám že jsem četl o Peškovy že v tovární derby první rok testoval novinky pro ostatní.Co když ten material nebyl úplně top?Přece jen byl až trojka v týmu.Neříkám že to bylo jen technikou ale taky úplňe nevěřim že měl stejný stroj jako Oliveira a nevěřim ani že ho měl Binder.

Glouwer (296) napsal 03.07.2016 v 21:09

Rado - ještě k tomu předešlému komentu - nechci se s tebou hádat, ale tím, že se dokázal držet první skupiny a občas zajel dobrou kvalifikaci ukazuje, že nějaký talent má... kdyby u AJA pravidelně startoval kolem 20tky a tam se i plácal celý závod, tak bych řekl jo, ten kluk na to prostě nemá. Ale tohle pro mě bylo takové malé světýlko, že by to mohlo jít. Bohužel to nevyšlo. Ale máš pravdu. Už to neřešme. S jednou věcí s tebou souhlasím - u AJA měl pravděpodobně top techniku a prostě ji nedokázal využít.

soccer (489) napsal 03.07.2016 v 21:09

Pěkně Karel H. jen tak dál

Rado_ (567) napsal 03.07.2016 v 21:07-1

Já ale neříkám, že nejsem rád... Moje otázka stran materiálu u AJA byla adekvátní příspěvku níže o Hanikovi na kvalitním materiálu... akce - reakce...

Z mé strany ke článku definitivně vše, nemíním další reakce ani číst...

Glouwer (296) napsal 03.07.2016 v 21:03

Rado - já si myslím, že je spousta lidí rádo, že se aspoň trochu zas chytl , nemusíš jim tu radost kazit rýpavými řečmi - všichni už dávno vědí, že u AJA to bylo prostě fiasko, to bez debat, ale ty to furt musíš zdůrazňovat. Já nikdy netvrdil, že to byl super výkon, ale občas měl kousek k úspěchu. Osobně si myslím, že to v rukách má. Prostě nedokázal využít nejlepší možnou příležitost. Nemusíš pod každým článkem shazovat jeho výkon PS: Já ti to mínusko nedal ;)

Rado_ (567) napsal 03.07.2016 v 21:01-7

Místo jednoduché odpovědi na jasně danou a nezáludnou otázku minus... ale jo, jsem za něj rád, docela by mě štvalo, kdybych musel změnit názor na téma pokrytecké verbeže, kteří sem chodí...

Rado_ (567) napsal 03.07.2016 v 20:56-2

mít otevřené oči znamená být hater? Ach ano, čemu se vlastně divím, v té (naštěstí už ne moji) vaši pseudohumánní sluníčkové "hate free" společnosti je hlavní být "politicky korektní"...

U AJA byl DVÉ kompletní sezony... pokud Ti jako čas na zacvičení tohle připadá málo, tak sorry, ale něco je špatně (nejen) na Tvé straně... Z mé strany vše, "házet perly sviním" beru jako marnění času...

P.S.: To má být jako argument, že byl (občas) dobrý v valdě, nebo (občas) v první skupině? Svatá prostoto, já vždy myslel, že zásadní je být vepředu v cíli... Zřejmě neumím sledovat závody

Glouwer (296) napsal 03.07.2016 v 20:52+1

Rado? kdy se z tebe stal takový Hater to fakt nevím, ale dřív si mi připadal víc v klidu... Myslím, že MiroSz63 asi myslel letošní sezónu, že nezapomněl jezdit po té Mahindře... u AJA měl TOP techniku, bohužel zapracovala asi psychika a to, že od něj všichni (myslím, že i on sám) očekavali, že bude hned zajíždět TOP 5. Podívej se na talent Bendsneyder. Ten si vede o poznání hůř, než náš Karel na začátku. Ten se aspoň cpal dopředu. Je fakt, že to vždycky zahodil, ale v rukách to prostě bezpochyby měl, ať si řiká, každý co chce . Kdyby to v rukách neměl tak by neudělal Mistra Evropy a nestartoval několikrát z první nebo druhé řady a ani by několikrát nebyl v čelní skupině. Jak jsem napsal, myslím, že nebyl problém v technice ale v hlavě.

Rado_ (567) napsal 03.07.2016 v 20:00-3

MiroSz63 > takže u AJA měl špatnou techniku? Prosím o odpověď ve formě ANO/NE, děkuji

SLEEPER (1002) napsal 03.07.2016 v 19:44

Poctive jsem sledoval a tesil se na finis, ovsem pak konkurenti Kajovi z dostrelu utekli a nemel sanc.
Za me skoda 5. mista.

Jasne, ze tento vysledek v CEV supr, ale porad jsem chtel videt bednu, uz pro techniku a zkusenosti...

HoluB291 (136) napsal 03.07.2016 v 19:16+1

Hadam si hanika vylepsi svoje sebavedomie. Hadam sa mj to v hlave uprace. A kto vie? Mozno sa vratido gp ako novy clovek

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist