Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdenal V a Gill - Víte kluci, ta atletika se dá dělat v mnoha odvětvích! Hubení a dlouzí skáčou do výšky a dálky, robusní a velcí bývají vrhači, udělaní a většinou i vysocí běhají sprinty a chcípáci a malí zase běhají dlouhé tratě. Závody na silnici jsou bohužel bez odvětví, chcípáků a skřetů je v normálním životě minimum, zato normálně rostlých lidí je většina. Proč by měli být proti skřetům znevýhodňováni? Nakonec váha 70-80 kilo, podle tříd není nic moc,, ale i vyšší lidé jsou schopni do těchto vah shodit a nakonec také skřeti by mohli jezdit po dovážení motorky, tak kde je problém?
AKROvi to nevysvětlíš, to je marný, už to zkoušeli mnozí, ale on je zaseknutá vynilová deska Když už AKRO chce sledovat motorky, tak doporučuju sidecary. Na TT třeba nesmí spolujezdce dělat pod 60kg. Navíc AKRO už je dospělej chlap a mohl by tedy mít rozum. Jinak jo, jsem racheťák, ale nejsem na větvi z toho, že v mnoha sportech (a to třeba sleduju dost sjezd v lyžování) jsou favority těžší sportovci. Prostě nemám mindrák.
Akro a proč třeba vrhači koulí nebo vzpěrači nemají a neprosazujou váhy okolo 60 kg ..proč jsou tam takový balvani, oplácaný a svalnatí ? Proč jim sakra ty činky a koule co vrhají neodlehčí, aby se na ně líp dívalo ? Každej sport potřebuje svoje a abys ho dělal co nejlíp, tak to tohle prostě vyžaduje. A to ve všech sport. odvětví Akro! Už se probuď, přenes přez srdce těch jejich i kdyby 50 kg a kochej se závodama
Saarinen - To je právě ten problém, že se při stavbě závodních motorek nepočítá s postavou člověka, ale racheťáka připadně skřeta! Přitom je to proti přírodě a 95% normálních lidí! Kdyby v MGP-SPZ nebyli magoři a napadlo je, když pořád uvažují, jak motorky trochu zpomalit, přidat 15 kilo, v rámci dnešní motorky plus váha jezdce, nebo dovážit motorku, pokud je někdo skřet, mohli by závody jezdit i LIDÉ s vahou od 70-80 kilo a možná i nepatrně těžší!
AKRO: Tady se ovšem nebavíme o rachetických postavách, ale o závodění.. Motocykly jsou dnes stavěny pro muší váhy, tak to prostě je. Dvoumetrovej a stokilovej mamut jako ty by jezdil s červenou lucernou..
Zdenal V - Já vím, že jsi mě chcípákem nenazval! Já dokonce nic proti tomu, aby trénovali silniční jezdci na terénních motorkách nemám, jen si myslím, že by měli asi jezdit rozumněji, případně v rozjeté sezóně asi vůbec ne. Mě vůbec nemrzí to, že nejezdím a nejezdil jsem silniční závody, myslím, že jsem na to neměl dost talentu ani peněz. Navíc vrcholové závody se bohužel zvrhly v závody skřetů a jezdců postav z Dachau. Bohužel!
Zdenal V - Tak já tedy chcípák rozhodně nejsem! Motokros i Cross Country, si ale občas zajedu a na rozdíl od chcípáků ze silničních závodů, motorku bez problémů zvládám! Jistě, máš pravdu, že spadnout může samozřejmě každý, jenže oni se likvidují každou chvíli, protože ve svých kostějovských pacičkách neudrží řidítka! Kondičku sice mají, ale tak na běh a na to, aby na hranici vyčerpání až na pár vyjímek, dojeli závod na silniční motorce.
Motokrosová příprava patří mezi standartní tréninkově kondiční přípravy většiny jezdců. Že sem tam někdo padne se prostě stane, to k tomu patří. Motokros není o fyzičce, ale o kondičce a tu mají všichni co tam jezdí dostatečnou a tímhle ji jěště daloďují při úplně jiný zátěži a zápřahu. AKRO ..strč už si svoje obraty s komentem jejich postav za klobouk a přenes konečně přez srdce, že si ty se svojí (asi teda mamutí) postavou takhle závodit nikdy nemohl ..nebo si zaplať nějakýho psychologa, ať už tě toho konečně zbaví
Je zajímavé, co ty silniční jezdce tak táhne na motokrosovou motorku! Málokterý na ni má fyzičku, se svými rachetickými postavami a taky se díky tomu ji nezvládne a skoro každý s ní lehne a pochopitelně se zraní!
Zdenal V a Gill - Víte kluci, ta atletika se dá dělat v mnoha odvětvích! Hubení a dlouzí skáčou do výšky a dálky, robusní a velcí bývají vrhači, udělaní a většinou i vysocí běhají sprinty a chcípáci a malí zase běhají dlouhé tratě. Závody na silnici jsou bohužel bez odvětví, chcípáků a skřetů je v normálním životě minimum, zato normálně rostlých lidí je většina. Proč by měli být proti skřetům znevýhodňováni? Nakonec váha 70-80 kilo, podle tříd není nic moc,, ale i vyšší lidé jsou schopni do těchto vah shodit a nakonec také skřeti by mohli jezdit po dovážení motorky, tak kde je problém?
AKROvi to nevysvětlíš, to je marný, už to zkoušeli mnozí, ale on je zaseknutá vynilová deska Když už AKRO chce sledovat motorky, tak doporučuju sidecary. Na TT třeba nesmí spolujezdce dělat pod 60kg. Navíc AKRO už je dospělej chlap a mohl by tedy mít rozum. Jinak jo, jsem racheťák, ale nejsem na větvi z toho, že v mnoha sportech (a to třeba sleduju dost sjezd v lyžování) jsou favority těžší sportovci. Prostě nemám mindrák.
Akro a proč třeba vrhači koulí nebo vzpěrači nemají a neprosazujou váhy okolo 60 kg ..proč jsou tam takový balvani, oplácaný a svalnatí ? Proč jim sakra ty činky a koule co vrhají neodlehčí, aby se na ně líp dívalo ? Každej sport potřebuje svoje a abys ho dělal co nejlíp, tak to tohle prostě vyžaduje. A to ve všech sport. odvětví Akro! Už se probuď, přenes přez srdce těch jejich i kdyby 50 kg a kochej se závodama
Gill - Ty jsi taky skřet nebo racheťák?
Ty v..e to je zas mazec. AKRO opět naplno ukazuje svou chytrost. Jak už někdo psal...to je pro psychiatra.
Saarinen - To je právě ten problém, že se při stavbě závodních motorek nepočítá s postavou člověka, ale racheťáka připadně skřeta! Přitom je to proti přírodě a 95% normálních lidí! Kdyby v MGP-SPZ nebyli magoři a napadlo je, když pořád uvažují, jak motorky trochu zpomalit, přidat 15 kilo, v rámci dnešní motorky plus váha jezdce, nebo dovážit motorku, pokud je někdo skřet, mohli by závody jezdit i LIDÉ s vahou od 70-80 kilo a možná i nepatrně těžší!
AKRO: Tady se ovšem nebavíme o rachetických postavách, ale o závodění.. Motocykly jsou dnes stavěny pro muší váhy, tak to prostě je. Dvoumetrovej a stokilovej mamut jako ty by jezdil s červenou lucernou..
Zdenal V - Já vím, že jsi mě chcípákem nenazval! Já dokonce nic proti tomu, aby trénovali silniční jezdci na terénních motorkách nemám, jen si myslím, že by měli asi jezdit rozumněji, případně v rozjeté sezóně asi vůbec ne. Mě vůbec nemrzí to, že nejezdím a nejezdil jsem silniční závody, myslím, že jsem na to neměl dost talentu ani peněz. Navíc vrcholové závody se bohužel zvrhly v závody skřetů a jezdců postav z Dachau. Bohužel!
Je vidět Akro, že si zase nepobral, to co sem ti psal ..zkus to přečíst ještě jednou a pořádně ..trochu ti pomůžu -> chcípákem sem tě nenazval
AKRO:
Zdenal V - Tak já tedy chcípák rozhodně nejsem! Motokros i Cross Country, si ale občas zajedu a na rozdíl od chcípáků ze silničních závodů, motorku bez problémů zvládám! Jistě, máš pravdu, že spadnout může samozřejmě každý, jenže oni se likvidují každou chvíli, protože ve svých kostějovských pacičkách neudrží řidítka! Kondičku sice mají, ale tak na běh a na to, aby na hranici vyčerpání až na pár vyjímek, dojeli závod na silniční motorce.
Motokrosová příprava patří mezi standartní tréninkově kondiční přípravy většiny jezdců. Že sem tam někdo padne se prostě stane, to k tomu patří. Motokros není o fyzičce, ale o kondičce a tu mají všichni co tam jezdí dostatečnou a tímhle ji jěště daloďují při úplně jiný zátěži a zápřahu. AKRO ..strč už si svoje obraty s komentem jejich postav za klobouk a přenes konečně přez srdce, že si ty se svojí (asi teda mamutí) postavou takhle závodit nikdy nemohl ..nebo si zaplať nějakýho psychologa, ať už tě toho konečně zbaví
Je zajímavé, co ty silniční jezdce tak táhne na motokrosovou motorku! Málokterý na ni má fyzičku, se svými rachetickými postavami a taky se díky tomu ji nezvládne a skoro každý s ní lehne a pochopitelně se zraní!
Už zase ten motokros!Ševče,drž se svého kopyta.Alesponˇv rozjeté sezoně!