Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na youtubu je fresh video s Casey Stonerem jak jezdi u Valentinka na ranci ,kdyby to nekoho zajimalo ,kdyz jsme u legend.
Aha ...jsem moc pomalej a za zenitem lol
Někde jsem před časem slyšel nějakej rozhovor s nějakym technikem z KTM vývojovýho týmu. Říkal, že Dani je tak excelentní pilot, že dokáže rozpoznat ty nejmenší detaily a dokáže zatáčku co zatáčku neskutečně jemně balancovat na limitu, což jim přináší tu nejlepší a nejdetailnější zpětnou vazbu. Což byl na druhou stranu i trochu problém, protože všichni jejich aktivní piloti jsou vesměs "prasata", co to rvou na sílu, a tak tyhle jemný detaily, co zrychlej Daniho, jim kolikrát moc platný nejsou. Z toho důvodu taky, pro kde koho dost překvapivě, najali jako druhýho testovače Pola Espargara, protože je to je prej totální bezmozek, co má furt plnej a o tom, jak projede zatáčku, přemejší až po tom, co už jí projel. A tak Dani ladí detaily, který motorku zrychlej a na Polovi otestujou, jestli to zrychlí i ty "prasata".
když v Austrálii naložila Dorna a FIM Alvárovi 7,5 kg (slovy sedumapůl kilo) závaží , kolik kil by vyfasoval Dani, aby se mohl seriozně zúčastnit závodu wsbk?
Dani byl vždy spolehlivý a skromný kluk a je dobře,že se drží a jezdí! Fandil jsem mu a jsem přesvědčený,že by pokud by jezdil naplno všechny závody moto GP ,tak by ještě získal hodně bodů
Na youtubu je fresh video s Casey Stonerem jak jezdi u Valentinka na ranci ,kdyby to nekoho zajimalo ,kdyz jsme u legend.
Aha ...jsem moc pomalej a za zenitem lol
Túto sezónu sa Danimu vo vývoji veľmi nedarilo. Snáď to
narokbude lepšie.
Někde jsem před časem slyšel nějakej rozhovor s nějakym technikem z KTM vývojovýho týmu. Říkal, že Dani je tak excelentní pilot, že dokáže rozpoznat ty nejmenší detaily a dokáže zatáčku co zatáčku neskutečně jemně balancovat na limitu, což jim přináší tu nejlepší a nejdetailnější zpětnou vazbu. Což byl na druhou stranu i trochu problém, protože všichni jejich aktivní piloti jsou vesměs "prasata", co to rvou na sílu, a tak tyhle jemný detaily, co zrychlej Daniho, jim kolikrát moc platný nejsou. Z toho důvodu taky, pro kde koho dost překvapivě, najali jako druhýho testovače Pola Espargara, protože je to je prej totální bezmozek, co má furt plnej a o tom, jak projede zatáčku, přemejší až po tom, co už jí projel. A tak Dani ladí detaily, který motorku zrychlej a na Polovi otestujou, jestli to zrychlí i ty "prasata".
8 reakcí
Jednoznacne plus pro KTM, vyborny jezdec, flegmatik. Navic ho nekdy uvidime i v zavodu ?.
Dobrý jezdec každopádně špička v královské třídě, ale tak nějak "věčně druhý " ale bez titulu nikdy neudělal ten poslední krok.
2 reakce
když v Austrálii naložila Dorna a FIM Alvárovi 7,5 kg (slovy sedumapůl kilo) závaží , kolik kil by vyfasoval Dani, aby se mohl seriozně zúčastnit závodu wsbk?
1 reakce
jóóóó Dani
Pro mně navždy " NAMBR VAN "
Dani byl vždy spolehlivý a skromný kluk a je dobře,že se drží a jezdí! Fandil jsem mu a jsem přesvědčený,že by pokud by jezdil naplno všechny závody moto GP ,tak by ještě získal hodně bodů
Malý borec z pro mě zlaté éry Moto GP. Navíc umí pořád na dráze zatracene dobře
3 reakce
Doufám, že zas někdy pojede divočáka... Mám ho v oblibě, Hobita. A myslím, že i díky němu jsou dvě značky teď tam kde jsou, KTM a Honda...