GP Austrálie – Pole position má Márquez, Dovizioso odstartuje jedenáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (896) napsal 22.10.2017 v 02:49

Ach jo zas prší, to snad už není normální
Cal opět na zemi.

blackblues (1518) napsal 21.10.2017 v 22:51

Farage:koukam ,ze v Liberci je nervozni nalada po volbach
Zacina se to tady dost pritvrzovat a je to perverzni

blackblues (1518) napsal 21.10.2017 v 22:41

Neznamy scooter
Ty se mas ach jo...

Farage (288) napsal 21.10.2017 v 21:58

Ty vole,dedek58, jeste porad dejcha, kurna, uz aby te rakovina po poli honila ty demagogu...

neznamyScooterD (1141) napsal 21.10.2017 v 21:56+1



Nekdo na miste na pivko?

Farage (288) napsal 21.10.2017 v 21:56

Volodo,klid,sleeper,ten kolaborant, pry kouri mladyho stropnickyho a zaroven vita cmoudy z afriky(doesn't make any sense), neni uplne pri smyslech...je to.jen teplej provokater...

1100Virago (3089) napsal 21.10.2017 v 21:49

Sharkjd 14:01: Jestli si dobře vzpomínám, během sezóny si jezdci stěžovali na příliš tvrdou (?) konstrukci přední pneu. Michelin dal k mání měkčí verzi a po vyzkoušení měli jezdci hlasovat, která se má dál používat. Většina byla pro tu měkčí a pro tvrdší hlasovali Viňales a Lorenzo. Takže ano - Viňales byl rychlý na starém rámu a staré konstrukci přední pneumatiky. Každá další změna byla pro něj k horšímu.

Jinak jsem už dříve v jednom komentáři psal, že mě překvapila informace, že motorka opotřebovává pneu víc při rychlém plynulém průjezdu zatáčkou než prudkým bržděním v přímém směru, "zlomením" do zatáčky a následnou akcelerací. Možná, že zlepšené zatáčení Yamahy je příčinou toho rychlejšího opotřebení pneumatik než u notoricky nezatáčívé Ducati a než u Hondy. Ale to je jen moje teoretizování, které sice může vypadat logicky, ale je čistě vycucané z prstu.

Farage (288) napsal 21.10.2017 v 21:47

Capan: to sa ti len zdalo, ty somar slovensky... tahni uz na cobolskej web nymande, tve nazory nikoho normalniho nezajimaji...

josef58 (896) napsal 21.10.2017 v 21:10

Tak loňská sezóna byla vyjímečná tím, že v 18ti závodech bylo 9 vítězů
I ta letošní si zaslouží pozornost, totiž 3 závody před koncem jsou v boji o titul 3 jezdci různých značek , nemyslím týmů. To tu asi ještě nikdy za celou historii od roku 1949 nebylo, ale nevím

Nejvíc to přeji Dovimu, Viňales má ještě čas a Markéž už jich má dost , leda že by "vyžírka" jich chtěl ještě jednou tolik a proto by se kvůli tomu sedla Repsolky držel až třeba do čtyřiceti

BSA (338) napsal 21.10.2017 v 20:36

"zejména" určitě to není honda, co funguje na "každém" okruhu za každého počasí, ale pouze a jedině převaha jezdce Marca, který začíná postupně ve své páté sezóně zvládat rukama a hlavou okruhy tak, že je jedno, na jaké motce sedí a nejrychleji se učí předvídat, co mu mišelíni obujou za gumy. Vyjímkou je samozřejmě Sepang

bpun (242) napsal 21.10.2017 v 19:49+1

Dobře se rozjel Iannone a Suzuki, že by to konečně začínalo fungovat ? Trošku pozdě.

MM a zejména Honda opět potvrzují že je jedno který okruh jim dáte-všude budou konkurenceschopní...naproti tomu Ducati a Dovi se zítra budou muset snažit aby jejich ztráta na pravděpodobného vítěze ( MM...) byla co nejmenší, protože v Sepangu to zase bude hrát do karet Ducati.
Yamaha tentokrát vypadá lépe, ale jestli to bude na výhru ? Nevím nevím, Vinales se pomalu dostává do závodu, Zarcovi a zejména jeho motorce během závodu zase dojde dech a u Rossiho člověk nikdy neví, on na kvalifikace až zas tak nesází, v závodě je silnější.
Zklamání ( skoro tradičně) Pedrosa a i Cal, nicméně myslím že za to nemohou jejich jezdecké schopnosti.
Lorenzo je tam kde by ho člověk asi předpokládal když i Dovi je až 11, takže nic tak hrozného...
KTM a Aprilia

voloda.m (480) napsal 21.10.2017 v 19:41

Jinak Zarco, Iannone, Miller a oba Espargarovci skvěle, Dovi trochu zklamal, snad se v závodě prokouše dopředu. Myslím, že zítra bude řežba.

voloda.m (480) napsal 21.10.2017 v 19:36+2

SLEEPER: No jo, Valentino nejhorší Yamaha, 7. místo se ztrátou 0,5 s na třetího a 0,8 s na prvního je prakticky konečná.
Ty jeden řediteli, opravdu co tvůj výblitek ( a to se vyjadřuji slušně) to zmínka o Rossim. Že ty by si mu rád lízal řitní věnec, že jo???
A co ten tvůj vyvíječ Jorge??? No jo, bolavý kotníček. To Rossi už je úplně fit a v nejlepší formě.
Jseš opravdu tragéd. ( opět se vyjadřuji docela slušně).Tečka.

Dejf57 (612) napsal 21.10.2017 v 17:08

Ty KTM se zlepsujou dost rychle. Top speed maj nejvyssi. Jestli to takhle pujde dal, za dva roky jedou o titul. Jo, rozpocet je znat!!! Jeste aby se dotahla o kousicek ta Aprilia a Suzuki a budou uplne pecka zavody!!!

Rosička (982) napsal 21.10.2017 v 16:06

klukfuk: Rossi se tu neřeší! Jsou tu úvahy na "možného získání titulu 2017", kromě MM.

dejf. (1341) napsal 21.10.2017 v 15:06

iannone, miller,pol,smith pecka! ducati naka slaba. ten dovi me mrzi. no bude to zajimavy zejtra.

Fidouš. (374) napsal 21.10.2017 v 14:51

Ono to není jen o tom rámu, který Viňalesovi nevyhovuje.
Je to i o elektronice, ke které říká -
„Nějakým způsobem jsme v několika posledních závodech, kde jsme měli potíže, změnili elektroniku a ztratili hodně výkonu,“ vysvětloval Viñales.

„Každý závod mám méně výkonu, méně výkonu a nyní to vypadá, že potřebujeme víc výkonu z elektroniky. V některých závodech jsme opravdu zmatení a musíme zachovat stejnou linii od začátku, stejnou elektroniku. Ale během všech závodů jsme ji hodně změnili. Myslím, že v neděli jsme také nebyli stoprocentní s elektronikou. Takže musíme pracovat na tom, abychom získali tuto důvěru, kterou jsme měli na začátku sezóny.“

klukfuk (-128) napsal 21.10.2017 v 14:46

Cal to samé...+ 1 vteřina, ale Miller jakože náhodou na domácí trati najednou vysoko nahoře stejně jako Zarco ve Francii a Folger v Německu...divadýlko na entou...

klukfuk (-128) napsal 21.10.2017 v 14:43

Krásná ukázka jak Honda se.re všechny prostředky jen do Mrkvéze...Pedrosa dostane 1,1 vteřiny na suchu jen to fikne...ale řeší se pochopitelně znovu Rossi

Rosička (982) napsal 21.10.2017 v 14:18

Ještě jedna "konspirační" teorie co se týče Lorenca. Dalo by se říct, že svou úlohu dvojky do teď plnil dobře. Poslední závody přece byl vpředu, hlídal MM, počkal až se Dovi od startu srovná na pozicích-dojede ho, pak se potom stáhl ale vždy jen aby se tam "nemotal" hlavním aktérům a vždy přeci dojížděl celkem na dobrých pozicích. Proto jak už bylo zmiňováno, bylo to zvláštní a považovalo se to za proměnu v nastavení a zadní gumu.
Teď ho ale moc bolí vyvrknutý kotník a ze 16. pozice asi nepomůže a Dovi to bude mít moc těžké, protože MM bude chtít dostat Yamaha ale může to tam taky zpestřit "JANEK".

Sharkjd (353) napsal 21.10.2017 v 14:01

1100Virago
V rozhovoru po kvalifikaci prohlásil, že má problémy kvůli jinému složení pneumatiky, než jezdili v testech před závody. Problém tedy asi nebude úplně v rámu, respektive spíše kombinací jiná guma vs. rám.

Rosička (982) napsal 21.10.2017 v 13:35

Ještě je možná jedna varianta, že se Yamaha (obě stáje) domluví kvůli Viňálesovi. Sice je Vale polámanej a bolavej ale mohl by to zvládnout spolu se Zarkem.

Fidouš. (374) napsal 21.10.2017 v 13:00

Otázkou je, co se rozumí pod pojmem, že nebude Ducati "stíhat"?

Jenom připomenu, že v roce 2015 byl Iannone 3tí a v roce 2016 Dovi 4tý a další 2 satelity do TOP 1O.

Capan (190) napsal 21.10.2017 v 12:57

Zdržal tam Rossi v poslednom kole Zarca,alebo sa mi to len zdalo?

1100Virago (3089) napsal 21.10.2017 v 12:39

SLEEPER: Casey to dělal naopak, ne? Dokázal naopak přední pneu zadní brzdou zatížit a tím ji udržet dostatečně zahřátou a přilnavou. Ostatním vychládala a pak nečekaně padali na předek kvůli ztrátě gripu.

Jinak se prý v paddocku spekuluje, že Viňales jede ten starší rám, se kterým byl úspěšný v testech a v úvodu sezóny. Pokud se to potvrdí a pokud zítra zajede dobrý výsledek, možná by inženýři Yamahy měli poslouchat více jeho.

Romanko (1250) napsal 21.10.2017 v 12:03

to Jirikh75: Správně, zakázat nebo na ně kleknout a nasadit zajišťovací příkazy.

SLEEPER (1001) napsal 21.10.2017 v 12:03

To se dalo cekat, ze ducati na Phillip Island nebude stihat honde a yamaze.
Je to trat, kde jsou vysoke najezdove rychlosti do zatacek a to ducatí gp specialy nikdy "neumely".
Jorge na zahranicnim webu pise, ze maji problem s predni casti motorky. Ta spravna odezva v te vyssi vstupni rychlosti tam proste neni.
Na tohle byl expert Casey, kt. tam proste co nejdriv nasral plyn, aby zmenil teziste a co nejmin se vozil po predku.
Zitra si jen MM93 potvrdi prevahu, bohuzel i technickou.

Jorge se zranil ve volnem treninku, takze neslo predpokladat, ze kvaldu zajede nejak dobre.

A Valentino? Kdyz nepocitam wildaka Broca Parkese, opet nejhorsi jezdec yamahy a to M1 byla na najezdech vzdycky nejsilnejsi. Zrejme ta jeho nova geometrie ramu nepracuje tak dobre, jak stara, Joregeho M1, kt. jede Johann Zarco. A nebo je Zarco genius v priprave stroje, to je takova druha varianta.

Jirikh75 (961) napsal 21.10.2017 v 10:41

Co se to s KTM- kama děje? To přece nemůžou , první rok v motogp a hned tohle?

setegib (-46) napsal 21.10.2017 v 10:26+1

marek si ubrousí kus brady a v dalsim kole jede pole...takže dovi nic moc...a vymlouvat se na pád nemá cenu

JollyJoker (1017) napsal 21.10.2017 v 09:44

Zítra bude všechno jinak. Dovi hodil lachtana jak prase,tak to s ním trochu otřáslo. Aprilia i KTM super

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist