Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
23.6.2009 | Článek | pekne pekne... lepsi nez to jejich stani za bukem s radarem |
19.1.2006 | Článek | Rampa McKvak používal v kačerech na všechno žvýkačku |
19.1.2006 | Článek | Startuji ve vodorovne poloze, takže na mašině sedím, se sitičem naplno, který okamžitě stáhnu aby mašina jela v otáčkách okolo 1500 a nekuckala, následně nasazuji přilbu cca 20s a po rozjetí a zařazení 1. vypínám sytič a zvolna plynule vyrážím - křižovatka nekřižovatka, po tom co se rozjedu už volnoběh v pohodě drží, 2-3km plynule pomalu a pak tradá.<br /> S přidáváním sytiče za jízdy by nemusel mít normální motorkář problém pokud umí zdravit za jízdy. Motor lze ale přidržet na plynu aniž by bylo potřeba vytahovat sytič.<br /> Protůrování před chcípnutím je blbina.<br /> V kopci, nebo v terénu chcípám se zařazenou jedničkou jen stojanem, kvůli popojetí a po delší době stání 1. vyřadím a startuji na N kvůli možnosti slepení lamel. Ráně při řazení 1. zabraňuji tak, že když můžu po rovince nebo z kopce, tak šoupnu stroj kousek dopředu při řazení, ale záleží na náladě<br /> <br /> Zabte mě VTR a foxové<br /> Tak ať to jezdí;) |