PROFIL UŽIVATELE

ChipGS

Offline: 4.10.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Přerov I - M
Lokalita: Přerov Olomou...
Založil témat: 17x
Napsal příspěvků: 1142x
ID uživatele: 1424
Registrace: 4.2.2008
ICQ:16951836

Adresa profilu:http://chipgs.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 3 záznamů

23.6.2009 Článek pekne pekne... lepsi nez to jejich stani za bukem s radarem
19.1.2006 Článek Rampa McKvak používal v kačerech na všechno žvýkačku
19.1.2006 Článek Startuji ve vodorovne poloze, takže na mašině sedím, se sitičem naplno, který okamžitě stáhnu aby mašina jela v otáčkách okolo 1500 a nekuckala, následně nasazuji přilbu cca 20s a po rozjetí a zařazení 1. vypínám sytič a zvolna plynule vyrážím - křižovatka nekřižovatka, po tom co se rozjedu už volnoběh v pohodě drží, 2-3km plynule pomalu a pak tradá.<br />
S přidáváním sytiče za jízdy by nemusel mít normální motorkář problém pokud umí zdravit za jízdy. Motor lze ale přidržet na plynu aniž by bylo potřeba vytahovat sytič.<br />
Protůrování před chcípnutím je blbina.<br />
V kopci, nebo v terénu chcípám se zařazenou jedničkou jen stojanem, kvůli popojetí a po delší době stání 1. vyřadím a startuji na N kvůli možnosti slepení lamel. Ráně při řazení 1. zabraňuji tak, že když můžu po rovince nebo z kopce, tak šoupnu stroj kousek dopředu při řazení, ale záleží na náladě<br />
<br />
Zabte mě VTR a foxové<br />
Tak ať to jezdí;)

TOPlist