PROFIL UŽIVATELE

tirreus

Offline: 18.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Brno-Kníničky
Lokalita: Brno-město Ji...
Poděkoval: 3x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 7 / 5
ID uživatele: 278613
Registrace: 13.3.2016

Adresa profilu:http://tirreus.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

4.4.2024 Článek Výborná recenze! Děkuji.
Doufám, že verze "E-clutch plus" bude za nějakou dobu k mání na CB1000R, že tedy 650ky jsou takoví předskokani...
+3 
5.5.2023 Článek Krasný nápad, krásná realizace Moc hezká cesta, mám rád lidi se spontánními nápady, které pak bez nějakých dlouhých přemýšlení realizují Objev Maďarska za to určitě stál, ale já bych asi původně měl více odvahy to vzít přes Rakousko a Slovinsko. Taky nechápu, co je špatně na řízení skútru s řidičákem v těchto zemích. A osobně bych asi raději volil cestu mimo dálnice, držení držítek na dálnici je pěkná nuda... Ale pokud bylo málo času, tak samozřejmě chápu A spotřeba naprosto super!
28.6.2022 Článek Hezká recenze a je vidět, že autor má vcelku podobné názory/požadavky jako já Ale jakmile začne psát o tom, že je to moc velká motorka a že málem nedosáhne na stupačky, otevírá se mi kudla v kapse, protože situace na trhu je přesně opačná. 95% motorek je dělaných na malý lidi, nebo aspoň lidi podprůměrného vzrůstu. Všechny reklamní fotografie jsou focený s trpaslikama, takže motorka vypadá krásně velká a když si na to pak sedne 190cm normální chlap, zjistí, že za prvé sedí skrčenej jak skrčenec v prehistorickém hrobě, a za druhé, že na tom vypadá jako Hagrid na koloběžce... Takové články pak výrobce utvrzují v tom, že je správné pokračovat v geometrii rámu pro malé lidi (vždyť si ti novináři stěžovali na to, že nedosáhnou na řidítka a stupačky, navíc malá motorka je obratnější, a levnější na výrobu, takže jedene dál po vytyčené cestě). A co my velcí? Když už někdo vyrobí pár motorek pro nás, tak nám je prosím nekritizujte... Naopak, měli byste je vychválit do nebes a výrobci za to tisíckrát poděkovat. To samozřejmě nastoluje klasickou otázku, proč ještě ani jeden výrobce nezačal nabízet stejný model v několika velikostech rámu. Když to jde u kol a je to naprostou samozřejmostí, proč to nejde u motorek??? Několikeré schvalování typu? No jasně, byla by s tím práce, ale nemá být zákazník na prvním místě? Díra na trhu jako blázen... Asi začnu vyrábět motorky
-1
8.3.2021 Článek Krásně napsáno :) Procestoval jsem na skútru Srí Lanku, tak mi to tu cestu trošku připomnělo... ;) Na skútru, klidně i poloviční kubatury, se dá opravdu dojet kamkoli...
+4 
23.11.2020 Článek Ty hnědé jsou opravdu moc hezké...
13.12.2019 Článek Zásadní vec nebyla v clanku recena - kolik ta bambuska vazi bez a s plexi a pro jakou velikost?

Me se taky bambuska hodne libi, koukam na to jako na zjeveni... Ze to uz davno nikoho nenapadlo... A s tema kuframa, co pise Sramis, taky naprostej souhlas, je to na trhu dost nuda, konecne by to bylo neco jinyho a prirodniho... To je jak s autama, vsichni kupujou jenom cernou, bilou, stribrnou a cervenou... Nuda nuda sed sed... Pak se neda ani vyrobcum divit, ze uz malen zadny jiny barvy ani nenabizi... At zije bambus! :)
+1 
13.12.2019 Článek Presne tak, me se taky bambuska hodne libi, koukam na to jako na zjeveni... Ze to uz davno nikoho nenapadlo... A s tena kuframa taky naprostej souhlas, je to na trhu dost nuda, konecne neco jinyho a prirodniho... To je jak s autama, vsichni kupujou jenom cernou, bilou, stribrnou a cervenou... Nuda nuda sed sed... Pak se neda ani vyrobcum divit, ze uzmalen zadny jiny barvy ani nenabizi, at zije bambus! :)

TOPlist