Komentáře
Nalezeno 111 záznamů
2.5.2024 | Článek | Jenom obligátní poznámka k záruce - podle CFMoto je pět let pouze pro soukromého prvního vlastníka a při dodržení garančních prohlídek. Nevím, jaký je reálný přístup dovozce, vcelku by mě to zajímalo. |
25.3.2024 | Článek | Minimálně v Německu je SRT 700X k dostání i ve verzi 35kW, pak je to tedy opravdu jen o penězích, co je pro ádvojkaře lepší. Popravdě by mě tedy zajímalo, jestli dokážou Číňané při tom tempu vývoje a uvádění nových modelů dodávat za dva tři roky náhradní díly. +1 |
19.3.2024 | Článek | Dominik měří 184 cm, to není nijak moc, jen na téhle motorce vypadá jak Hagrid. |
18.3.2024 | Článek | Trochu zvláštní formulace v testu: "Na motorce je hodně znát, že je původně ergonomicky navrhovaná pro někoho, kdo má přece jenom méně centimetrů. Za řídítky jsem poněkud přidřepnutý, což má na svědomí nízká výška sedla vůči stupačkám. Ani vyšší sedlo by tady úplně nepomohlo, na něj jsou zase nízká řídítka." Ale: "CFMoto 700MT je jedna z těch motorek, které padnou do ruky okamžitě a každému." Asi Číňanovi? +3 |
22.2.2024 | Článek | Nu, je to evidentně čínský pokus o power cruisera, proto je motorka nejspíš tak tvrdá. Ale zase nesouhlasí posez, který je více než podivný. Na druhou stranu to má evidentně docela zajímavý motor (o kterém jsme se toho mnoho nedozvěděli), řemen a dobré brzdy. Ostatně v prosinci uvedlo MBP enduro MBP T1002V se stejným motorem. To by mohlo být zajímavější. Možná. +2 |
22.2.2024 | Článek | Takže podle tebe měla redakce zajet s motorkou k mechošovi, rozebrat motorku na prvočinitele a zkusit s ní něco udělat? Což nejspíš ani nepůjde, protože tohle je parodie na power cruisera a je to tedy tvrdé od přirození. |
6.2.2024 | Článek | Clo na H&D přímo z USA se bohužel stalo předmětem trumpovské obchodní války a je 25-31% (pokud to mezitím někdo nezměnil na běžnou hodnotu 6-8%). A k tomu je vždycky dovozní DPH 21%. |
8.1.2024 | Článek | Pokud to dobře čtu, důchodce by měl mít soukromého chiropraktika, aby mu dal do kupy záda po každé projížďce. A raději nebrzdit, vlastně může zkoušet brzdit, ale pojede pořád. Zajímalo by mě, proč tyhle power cruisery mají tak mizerné brzdy, Japonci to od Amíků taky převzali. Asi kvůli charakteru nebo možná většímu vzrušení při jízdě. |
23.11.2023 | Článek | Každý stát má pravidla pro skútry a "béčkaře" trochu jiná, takže za to žádná přiblblá EU nemůže.Třebas v Řecku vám na B řidičák skútr 125 nepůjčí a v Německu platí povolení taky jen na tamním území. |
21.11.2023 | Článek | Docela by mě zajímal seznam všech padesátikoňových čínských motorek. To by byl obsáhlý srovnávací test |
10.11.2023 | Článek | To je nějaký rafinovaný přístroj pro vaření vajec natvrdo? +2 |
10.11.2023 | Článek | Tempo vývoje a množství modelů u čínských motorek mě vcelku fascinuje. Koncem srpna vstoupili k nám na trh, teď už mají úplně nové modely. Fakt bych si u nich chtěl koupit třebas tu SRT 700, když ji za chviličku nahradí SRT 800 v podstatě za stejné peníze (+10-15.000 Kč). K tomu spousta šíleností typu 600 V4, klasická véčka 650 se solidním výkonem... |
9.11.2023 | Článek | Ten počet motorů, které Číňani vyrábějí jen v jednom koncernu, jen až fascinující. Jak to bude se spotřebákem a nedejkomunisto náhradními díly, je ovšem otázka... +1 |
12.10.2023 | Článek | V Německu je Suzuki hodně na chvostu, GSX-8s až 43. místo (700 ks), Hornet je třetí (2886) a MT-07 pátá (1716). Ale ono se tam Suzuki vůbec nevede, jediný jiný model v TOP 50 je SV650 na 28. místě (874 ks). |
10.10.2023 | Článek | Cena se odhaduje minimálně na 30.000 éček, spíš 35.000. Což popravdě řečeno není úplně málo. +1 |