PROFIL UŽIVATELE

tomax

Offline: Včera v 21:30 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firemní
Pohlaví: Muž
Věk: 57
Město: Opava-Předmě
Lokalita: Opava Moravsk...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 33x
ID uživatele: 46478
Registrace: 4.6.2008

Adresa profilu:http://tomax.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 3 záznamů

8.3.2010 Článek Nick Slaughter, opravdu jsi viděl asi jen letmo. Můžu ti říct, že při představování Betky v roce 2005 byl z motoru vypuštěn olej a motor při zablendováném plynu se zastavil po 22 minutách, kdy se zkratoval alternátor. Po jeho výměně a dolití oleje motor šel dál. Já také nejsem příznivec číňanů, ať již z politického či rasového hlediska, ale prostě člověk to musí přijmout a sžít se s tím. Vím o Betce jednoho bývalého messengera s natočenými 50tkm a vím o dvou strojích zákazníků- jeden má 25tkm a ten původní, čínský skůtr měl 35tkm. Tož asi tam něco kvalitního bude, ne. Samozřejmě, že číňané a jejich spojovací materiál jsou známi, ale vem to z druhé strany. Dnes tu je spousta šedých dovozců za cenu, když si koupím trubky, pláště, světla, tak si toho mopeda levněji ani nepostavím. V Opavě na Krnovské vedle OÚ taky jeden takový je, který bere za ´´garančku´´ patnáct stovek a Motul za 220 účtuje za 500. A co myslíš, vadí někomu ze zákazníků původ stroje? Od polského dovozce jde kontejner k překupníkovi do Šumperka a pak k dalším. Já prodávám též číňany, ale s plným servisem, žádné COC listy ale přímo od firmy s tradicí na trhu. A lidi- to je drahé, já chci helmy zdarma apod.
Tím chci jen říct, že u oficiálních dovozců cena moc dolů nepůjde, kor když dolar už není za 15, a i v Číně už jejich ministerstvo strojírenství dává povolení k vývozu jen velkým fabrikám, které zaručí určitý standart. To jsem si nevymyslel, kámoš odebírá laminovací tkaniny, lítá tam 4-5 krát ročně a můžu alespoň z fotek a jeho vyprávění posoudit, jakým krokem Čína jde (skáče) dopředu. Myslíš si taky, že jejich rychlovlaky jsou šmejdy? Nebo- kolik zemí má vlastní kosmický program? Osobně si myslím, že dovoz z Číny půjde cestou výrobků s vyšší přidanou hodnotou, zatím auta, pak...? Řečnická otázka- Benelli by sis koupil, když patří vlastně do stejného pytle?
28.8.2008 Článek Pamatuji na okruhu Drapála, Harmatiho, Hyvarinena, Stašu, musím říct, že se to dá srovnat s léty mínus 30... Dobrá organizace (můžu srovnat s Hořicemi), i to počasí vyšlo. Určitě sem s takovým přístupem dotáhnou Baláže a další veterány. Pouze mám obavy, a nechci to přivolávat, je to rychlá trať a až přijde nějaký těžký úraz, teprve pak se uvidí. Jinak mohu doporučit opravdu všem, jezdcům i divákům!
8.8.2008 Článek Panáčkové, nechci s vámi polemizovat, ale takovéto komentáře před 45 lety vedli angláni na ostrovech proti japoncům, a jak to dopadlo? Já sice čínské všehopadělky nemusím, ale motorky dělám 25 let a snad to můžu posoudit líp než vy. Ano, Capirelli prodávám, ale také jsem jeden z autorů New Pionýra, jsem schopen vyrobit compositový rám na kolo a z kompositu jsem dělal i lodě 6 na 2,4metru. A to vše z čínských materiálů. Kámoš je hlavní odběratel lamino tkanin z číny, a teď je dodává Frantíkům, kteří mu to dávali čtyřikrát dráž (Lloydův certifikát má). Jeďte se do číny podívat, během 10 let to tu bude 50:50. A ještě pro toho mechoše od Peugeota. Znám chlapíka, který má na Yukině najeto přes 30 tis km, a taky znám druhého, jež si loni koupil 125 Elystar za 55tis, s najetými 5tkm, no a po 24O km mu odešlo CDI (je fajn umístěno za předním kolem). Včetně bazmeku zvaného váha vzduchu jej oprava v Brně stála 12tis. Nic proti Peugeotu, měl jsem dva roky Elysseo 100, skvělý zavazadl. prostor, ale to Capirelli není fakt špatné. To spíš ty Yamamota, Adamsy, Boatiany, Keewaye. Od jara budu mit Cappirelli v půjčovně, jste zváni. Tom

TOPlist