Komentáře
Nalezeno 53 záznamů
26.7.2023 | Článek | Hezká recenze, dost názorově blízká Pokud počasí není úplně na prd, tak na ní denně jezdím už 4 měsíce a cca 4000km. Když jsem si jí kupoval, měl jsem 2 hlavní podmínky - cenový limit a použitelnost na každý den. Plus jednu doplňkovou - ať mě to alespoň jednu sezónu baví. CB650, na který mám nějaký ten tisíc najeto, jezdí přesně tak, jak člověk čeká od Hondy. Novej Hornet je úplně jinej, ve srovnání se čtyřválcovými předchůdci je to pubertální pako s ADHD Byl jsem až v šoku, jak moc velký talent na kraviny ta motorka má. Je to malý, lehký, obratný a zároveň dostatečně potentní a vzteklý. Výkonu přesně tolik, aby to nebyla nuda, ale aby se člověk nemusel bát držet to furt pod krkem. Trakce off je základ, jinak je to bez koulí. Záda za 3 kdykoliv. A rozumný příplatek za oboustranný QS beru jako povinnost. V reálném světě městského prostředí a okresek nižších tříd je to velice schopný bike. Jen s tou spolehlivostí to není zase takové terno... ale třeba mám páteční kus. Se někdy rozepíšu do profilu. +2 |
5.11.2014 | Článek | No já fakt remcat na 205 koní a 145 Nm nebudu Jen tajně doufám, že i 1299 bude mít ten kopanec na 8-9000 otáčkách. Jestli ho vyhladili, tak mě nase... eee teda rozesmutní. To dávalo té motorce ty koule, který prostě jinak skvělá 899 nikdy mít nebude. Jinak o využitelnost toho výkonu na silnici bych se rozhodně nebál - 1199 jako celek fungovala tak skvěle, že se na okreskách dalo jezdit hodně zle (na rozdíl třeba od Mostu, kde jsem jí prostě nezkrotil a na "šestce" bych byl rychlejší). A nechápu tu část s tim quick shifterem - 1199 i 899 ho mají sériově už od začátku. +1 |
13.5.2012 | Článek | Se vůbec divim, že všichni dojeli až do poslední zatáčky :) To by nebyl Jonatán, kdyby to nezkusil |
4.3.2011 | Článek | Docela zajímavá je i možnost jezdit s "B" papírama na 125ccm skútru a po překročení 21 let též s "Béčkem" na jakékoliv tříkolce - tj. např. CanAm Spyder |
2.6.2010 | Článek | Camier s Xausem maj taky hroznej strach z pádů |
31.5.2010 | Článek | Hmm, tak ve warm upu mezi první šestkou 5x Ducati... |
11.5.2010 | Článek | "Dobrý den milé vedení WSBK, my bychom si přáli aby od příštího závodu v JAR měly všechny čtyřválce maximální objem 900ccm. Předem děkujeme za kladné vyřízení naší žádosti, Ducati Althea." |
25.4.2010 | Článek | Moc pěkný závod, Jonatán se s tim nemazal A Kamírovic Leoš konečně před svým pro mě "neobyčejně sympatickým" týmovým kolegou James si to taky pěkně vydřel Krokodýlovi (díky italským komentátorům vím, že po jejich je to něco jako "cocodrile", přičemž po prvním zaznění jsem byl poměrně vykulen, koho to tak hanlivě nazývají ) jsem přál bednu a Kubajzovi TOP5 a nejlepší Duknu, ale Carlos zase tahal, syčák Tak snad race 2 |
22.10.2009 | Článek | Vale, Ben a Cal - toť mé přání. V malejch štokách má Yamaha taky velkou šanci... 4 tituly už by byla slušná masáž |
25.9.2009 | Článek | Snad vědi co dělaj, Dorsoduro je pořád papírově trochu výše |
5.8.2009 | Článek | super, už jen chopper a crossku a máme to komplet |
9.6.2009 | Článek | illMedvědGuzzin> to za mnou jel Viky Cabadaj a křičel "Stopa, stopa!", no tak jsem mu radši uhnul |
5.5.2009 | Článek | s4r> no tim si nejsem tak jistej |
9.4.2009 | Článek | Přitom je to sympaťák, ten Nicky. Ale když ho vidim na tý fotce s tim vyžehleným kšiltem, tak nevim jestli se smát nebo bejt agresivní Ale vlastně kdo se směje naposled. takže budu agresivní! |
17.3.2009 | Článek | Jednoduché, srozumitelné, pochopitelné |