PROFIL UŽIVATELE

Droppi

Offline: Včera v 17:32 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Ústí nad Labem
Lokalita: Ústí nad Labe...
Pomohl: 1x
Založil témat: 41x
Napsal příspěvků: 2489x
Body komentářů: 3 / 1
ID uživatele: 4901
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://droppi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 53 záznamů

26.7.2023 Článek Hezká recenze, dost názorově blízká

Pokud počasí není úplně na prd, tak na ní denně jezdím už 4 měsíce a cca 4000km. Když jsem si jí kupoval, měl jsem 2 hlavní podmínky - cenový limit a použitelnost na každý den. Plus jednu doplňkovou - ať mě to alespoň jednu sezónu baví.

CB650, na který mám nějaký ten tisíc najeto, jezdí přesně tak, jak člověk čeká od Hondy.
Novej Hornet je úplně jinej, ve srovnání se čtyřválcovými předchůdci je to pubertální pako s ADHD
Byl jsem až v šoku, jak moc velký talent na kraviny ta motorka má. Je to malý, lehký, obratný a zároveň dostatečně potentní a vzteklý. Výkonu přesně tolik, aby to nebyla nuda, ale aby se člověk nemusel bát držet to furt pod krkem. Trakce off je základ, jinak je to bez koulí. Záda za 3 kdykoliv. A rozumný příplatek za oboustranný QS beru jako povinnost. V reálném světě městského prostředí a okresek nižších tříd je to velice schopný bike.

Jen s tou spolehlivostí to není zase takové terno... ale třeba mám páteční kus. Se někdy rozepíšu do profilu.



+2 
5.11.2014 Článek No já fakt remcat na 205 koní a 145 Nm nebudu Jen tajně doufám, že i 1299 bude mít ten kopanec na 8-9000 otáčkách. Jestli ho vyhladili, tak mě nase... eee teda rozesmutní. To dávalo té motorce ty koule, který prostě jinak skvělá 899 nikdy mít nebude.
Jinak o využitelnost toho výkonu na silnici bych se rozhodně nebál - 1199 jako celek fungovala tak skvěle, že se na okreskách dalo jezdit hodně zle (na rozdíl třeba od Mostu, kde jsem jí prostě nezkrotil a na "šestce" bych byl rychlejší).
A nechápu tu část s tim quick shifterem - 1199 i 899 ho mají sériově už od začátku.
+1 
13.5.2012 Článek Se vůbec divim, že všichni dojeli až do poslední zatáčky :)
To by nebyl Jonatán, kdyby to nezkusil
4.3.2011 Článek Docela zajímavá je i možnost jezdit s "B" papírama na 125ccm skútru a po překročení 21 let též s "Béčkem" na jakékoliv tříkolce - tj. např. CanAm Spyder
2.6.2010 Článek Camier s Xausem maj taky hroznej strach z pádů
31.5.2010 Článek Hmm, tak ve warm upu mezi první šestkou 5x Ducati...
11.5.2010 Článek "Dobrý den milé vedení WSBK, my bychom si přáli aby od příštího závodu v JAR měly všechny čtyřválce maximální objem 900ccm. Předem děkujeme za kladné vyřízení naší žádosti, Ducati Althea."
25.4.2010 Článek Moc pěkný závod, Jonatán se s tim nemazal A Kamírovic Leoš konečně před svým pro mě "neobyčejně sympatickým" týmovým kolegou James si to taky pěkně vydřel Krokodýlovi (díky italským komentátorům vím, že po jejich je to něco jako "cocodrile", přičemž po prvním zaznění jsem byl poměrně vykulen, koho to tak hanlivě nazývají ) jsem přál bednu a Kubajzovi TOP5 a nejlepší Duknu, ale Carlos zase tahal, syčák Tak snad race 2
22.10.2009 Článek Vale, Ben a Cal - toť mé přání. V malejch štokách má Yamaha taky velkou šanci... 4 tituly už by byla slušná masáž
25.9.2009 Článek Snad vědi co dělaj, Dorsoduro je pořád papírově trochu výše
5.8.2009 Článek super, už jen chopper a crossku a máme to komplet
9.6.2009 Článek illMedvědGuzzin> to za mnou jel Viky Cabadaj a křičel "Stopa, stopa!", no tak jsem mu radši uhnul
5.5.2009 Článek s4r> no tim si nejsem tak jistej
9.4.2009 Článek Přitom je to sympaťák, ten Nicky. Ale když ho vidim na tý fotce s tim vyžehleným kšiltem, tak nevim jestli se smát nebo bejt agresivní Ale vlastně kdo se směje naposled. takže budu agresivní!
17.3.2009 Článek Jednoduché, srozumitelné, pochopitelné
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist