Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
26.9.2013 | Článek | Vy oškliví, chcete po Ječmínkovi aby přispěl, když má sám málo ? Jinak ale AČR své záměry v enduru plní. Mistry světa mít nechce a taky je nemá, takže vlastně splněno na sto procent. +1 |
15.5.2013 | Článek | Petkawr: souhlasím že sehnat dost lidí na zajištění tratě bývá neskutečný problém. Ale pomohlo by aspoň hustější značení šipkama, pak každý rychle sám pozná jestli jede správně nebo ne. Ale nesouhlasím že za výsledky zodpovídá najatá časomíra. Výsledky jsou vždy věcí pořadatele a jestli je počítá sám nebo svěří jako subdodávku někomu jinému je z hlediska jezdců úplně fuk. Za výsledky odpovídá vždy pořadatel a výstup od časoměřičů si musí před vyvěšením alespoň zběžně zkontrolovat. Jinak hrozí, že znehodnotí celý s tak velkým úsilím připravený podnik i dvoudenní snažení všech jezdců. |
14.5.2013 | Článek | Jestli můžu taky přidat pár slov tak v prvé řadě bych seknul poklonu pořadatelům za perfekně vybranou trať. Oproti pravému Erzbergu sice trochu lehčí, ale těžko se dopředu odhaduje jak moc se to změní když je tak mokro. Super byly i atrakce na zpestření - výskok z rozbořeného domu, potůčky, výjezdy... fakt paráda. Se samotným značením to bylo bohužel už výrazně horší, stejně tak se včasným přepáskováním úseků pro jednotlivé skupiny a dokonce i příjezdem pořadatelů do některých checkpointů, kam jednou nestihli dorazit včas před příjezdem prvního závodníka. Holt podcenili životní formu Martina Volného Takže se opravdu docela bloudilo jak v úvodních countrycrossech, tak i v finálním extrému. Trať extrému se navíc místy potkávala s vyjetými drážkami z cross country, na což následně doplatilo několik jezdců na špici když přehlédli odbočku do tuším pátého checkpointu, takže přestože dojeli do cíle ve skvělém čase, chybějící průjezd je vyřadil ze hry. Jediný Volňas si následně zajel pro dotyčný bod dodatečně, tím ale pořadatelům dokonale rozhodil sandál. Při vyhlašování vítězů ho pochopitelně z výsledků vyškrtli protože neabsolvoval průjezdy ve správném pořadí, ale už to zřejmě neřekli časoměřičům kteří zpracovávali celkové výsledky a ti průjezd přece zaznamenaný měli. Takže výsledky jsou dvoje různé, jednou s Dejvem na prvním místě a podruhé s Volňasem. Dále - Volňas s přehledem vyhrál i úvodní countrycross, ale časoměřiči mu z neznámých důvodů nezapočítali jedno kolo takže ho šoupli hluboko dozadu. Bral bych kdyby kolo nezapočítali někomu noname z hloubi pelotonu, ale přijde mi divné že přehlídli absolutního vítěze, který vede celý závod s přesvědčivým náskokem a neskutečnou nonšalancí. Dobrá, dost výtek, ještě jednou chválím za perfektní trať a přeji pořadatelům aby jim napříště klapla i organizace a bude to široko daleko nejlepší akce. |
12.10.2010 | Článek | nějak si nedovedu představit rychlé tankování během CC s uzávěrem nádrže překrytým vrstvou bláta |
11.8.2010 | Článek | Zajímalo by mě jak autor přišel na tvrzení že Garmin že má tradičně dokonale zpracované mapy ? Moje autonavigace každou chvíli doporučuje jet přes parky, do slepých ulic, po polňačkách (přestože jsou zakázané), po chodnících a stezkách pro cyklisty ... |
23.3.2010 | Článek | edit: nevím proč mi to vyhvězdičkovalo slovo k.r.á.v.a je to něco sprostého ? |
23.3.2010 | Článek | PetrTM: to je zajímavé, protože obvykle mají tyhle trakční elektromotory už vzhledem k možnostem akumulátorů konstatní krouťák do cca poloviny nebo dvou třetin otáček, a pak už plynule klesá při zachování konstatního výkonu až do maxima otáček. Takže odspoda to je skutečně silné jak kráva, ale s rostoucími otáčkami plynule dochází dech. Na rozdíl od spalovacího motoru Mi se ale nejednalo o průběh, ale o samotný údaj o velikosti momentu, který bez udání otáček je k ničemu. Nízkootáčkový elektromotor bude mít krouťák daleko vyšší než vysokootáčkový, ale jejich výkony přitom můžou být úplně stejné. Bez otáček nevíš nic |
23.3.2010 | Článek | callowsick: řek bych že otáčky jsou podstatné u každého motoru, netuším proč by elektromotor měl mít výjimku. A krouťák má u některých elektromotorů skutěčně celkem plochý průběh, ale jeho hodnota bez znalosti otáček je bezvýznamná když nevíš jakým převodem ho budeš moci vynásobit abys zachoval potřebnou rychlost jízdy |
23.3.2010 | Článek | jestli kapacita 2,5 kWh má vydržet na 45 minut jízdy, musím z ní odebírat průměrně jen 3,3 kW. Takový výkon ale může soupeřit tak maximálně s Jawou 50 Pionýr a ne s motokrosovou dvěstěpadesátkou. Nedělá si z nás někdo legraci ? mimochodem údaj o krouťáku bez znalosti otáček motoru je absolutně nicneříkající |
22.10.2008 | Článek | a jaké to teda má výkonové parametry ? |
27.2.2008 | Článek | po zkušenostech s kvalitou výrobků firmy GasGas bych se bál že nedojedu ani z obchodu domů |
2.10.2013 | Video | Tipnul bych si že na motokrosovém speciálu by v tak těžkém závodě moc lidí neuspělo. Extrémy se snad jezdí na endurových motorkách, ne ? Jinak klobouk dolů před všemi co viděli cíl nebo dokonce vylezli na bednu. |