PROFIL UŽIVATELE

Deagle

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 30
Město: Praha 7-Holešovice
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Pomohl: 3x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 1017x
Body komentářů: 53 / 14
ID uživatele: 67437
Registrace: 5.4.2008

Adresa profilu:http://deagle.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 145 záznamů

16.8.2021 Článek Když se podíváte na Viňalesův Instagram, tak tam několik měsíců sdílí fotky se svojí malou dcerkou. Podle mě již má teď priority jinde a hledí i na finanční stránku věci, takže jeho krok chápu. Snad se Aprilka trochu vzchopí.
+4 
22.9.2019 Článek Španěláci a Italové si zvesela jezdí po zeleném asfaltu a žádné varování nepřichází. Už nevím, jak by museli jet, aby jej dostali.
9.8.2019 Článek Kéž by to takto pokračovalo. Bohužel se obávám, že pokud v neděli nebude pršet, závod ovládnou Hondy, které letos na rovinkách letí neskutečně
20.2.2019 Článek Časy s novými motory od Triumphu jsou o 0,8 sekundy rychlejší než čas, který stačil na Pole position v 2018. Bude zajímavé sledovat jaké rozdíly budou na jiných tratích
14.11.2017 Článek Neví někdo, jestli jede Simeon GP17 stejně jako Rabat?
10.9.2017 Článek Co se stalo Karlovi ?
15.11.2016 Článek Karel teď na FB:

Dneska to byl skvelej den. Po dlouhe dobe jsem si zase poradne zajezdil na super motorce a konecne me to zase bavilo. Navic bylo super jezdit zase s klukama z GP. Rano byla pomerne zima a skoncili jsme uz pred pul hodinou (15.30). Dnesek mel byt hlavne k seznameni s tymem, motorkou, elektronikou atd, a tak jsem jezdil jen na GP14 a horsich smesich pneumatik. GP15 ma udajne byt velky rozdil, tak jsem na to zitra zvedavej. Navic jsme si usetrily 3sety lepsich gum, tak to snad bude stat za to. Ten odpoledne zacalo byt pomerne chladno a tak hodne lidi spadlo. A evidentne porad pada... Jinak me dnesej pekne zmohl, spoustu informaci a fyzicky narocnej den. Stejne se ale zase hodne tesim na zitrek!!!
+3 
18.10.2016 Článek Jelikož se příští rok zcela zakázala aerodynamická křidélka, není nutné předem tvrdit, že by měla GP 15 být horší než GP16. Pokud si dobře pamatuji, tak GP 15 byla v roce 2015 zcela bez křidélek, kdežto GP 16 již je měla odjakživa. Takže jsem zvědavej, jak se s absencí křidélek GP 16 vypořádá. Co se týče Karla, nic moc od něj neočekávám. Může mě jenom příjemně překvapit. Ale aspoň bude komu fandit. Btw: nevíte jestli si s sebou bere i nějaké své mechaniky?
+1 
2.10.2016 Článek Závodní víkend očima Karla na jeho Facebookovém profilu:

Shrnuti po Magny course. Musim priznat, ze trat je fakt zajimava a dost se mi libi. Co se tyce bezpecnosti teda nic moc, ale jinak fakt dobry.
Patecni treninky byly docela dobry i kdyz jsme meli nekolik problemu. Prvni z nich byl, ze z vyjezdu se motorka stavela strasne na zadni a nedalo se s tim nic delat, jen ubrat. Druhy z nich bylo to, ze na vyjezdech se motorka strasne vlnila. Neprijemny na tom bylo, ze na vyjezdu z 8. zatacky to casto (pravdepodobne) rozhodilo desticky a do 11. zatacky to tak dost casto moc nebrzdilo, nekdy dokonce vubec. Bylo mi receno, ze je to spatnym pridavanim plynu. Zajimavy, ze to delalo i na petku a sestku na zadni rovince v mirne prave zatacce…

V sobotu prselo a musim rict, ze me to dost bavilo. Motorka teda nefungovala nic moc, hlavne co se tyce elektroniky - zvedala se strasne na zadni a nebo naopak absolutne chybel vykon. Na kvalifikaci bych videl asi jako nejpozitivnejsi vec, ze uz ma tym Milwaukee skoro vybrany vzhled obleceni na pristi rok. Jak jsem prisel do boxu, tak to tam zacal muj sef inzenyr resit a jeste jak jsem vyjizdel, tak si tam neco kreslili. Nicmene praci asi uspesne dokoncili nez byl konec kvaldy.

Sobotni zavod byl vazne divokej. Zacali jsme na mokrym, jedinej Josh zvolil slicky, coz bylo dost odvazny, ale ne uplne spatny. Nejlepsi volba byly rozhodne intermediate. Na mokrych jsem jel jaks taks, zavodili jsme spolu s Reiterbergerem a Torresem. Chvili jsme jeli i s Daviesem, ale ten zacal hodne zrychlovat jak trat osychala. Asi jsme nezvolili nejlepsi cas na prezuti a po vyjezdu u boxu jsem byl hned za Torresem a Reiterbergerem. Zavod jsem dojel za bodama. Par jezdcu dojelo i s mokryma, ale tezko rict co bylo nejlepsi.

V nedeli jsme odstartovali docela dobre, ale bohuzel hned v prvnim kole to do me zezadu poslal Scassa a hodne jsem tak kratkym vyjezdem do kacirku ztratil. Dohnal jsem dve skupinky pred sebou a v jednu chvili jsem i dojizdel skupinku 15-13, ale uz jsem to proste nestihal, navic me doprovazely patecni problemy s brzdou a vlnenim motorky, takze to dopadlo az na 16. misto...

Fotku pridam za chvili, je tady spatny signal, tak mi to nejde nahrat...
1.10.2016 Článek S tímto časem by při letošní jarní GP v Jerezu stál na 5. místě na roštu. Pořád v Karla věřím, je to skvělý pilot, tak snad se zadaří a sežene přští rok nějaký flek v konkurenceschopném týmu a s dobrou motorkou.
+1 
18.9.2016 Článek Karel teď na svém FB profilu:

Vzhledem k tomu, ze oficialni tiskova zprava vetsinou vychazi dost pozde a neni v ni zdaleka uplne vse co jsem rekl, tak jsem se rozhodl neco malo neoficialne napsat sem.
V patek probehly nase prvni jizdy, narozdil od vetsiny tymu. Bohuzel nasemu tymu se v dvou mesicni pauze nepodarilo jet testovat na novy okruh do Lausitzringu. Meli jsme nejake problemy ve vyssich otackach, kdy motorka zacala vynechavat. Bylo mi receno, ze pozde radim a dal se problem neresil. V sobotu rano to bylo o dost horsi a problem se jiz zacal resit. Presto, ze se motorka chovala stejnym zpusobem jak jsem zminoval v patek (akorat podstatne hur), tak dle inzenyru to s patkem nemelo nic spolecneho. Bohuzel v kvalifikaci se nedalo jet vubec. Na kazde z rovinek motorka zacala doslova poskakovat za plynem a nedalo se na ni jet. Neco s tim udelali a pustili me na posledni 2 kola. Trat byla tak napul sucha napul mokra, my vsak jeli uz na suchych gumach. Motorka docela fungovala a problem s vynechavanim motoru se neopakoval.
Kdyz jsem pak vyjel do prvniho zavodu, tak jsem se vzteky malem … no zblaznil… Zase ten stejnej problem. Na rovince sebou proste motorka zacala brutalne skubat. Je jasne, ze je to elektronika. Zajel jsem tak do boxu kde kluci zacali rychle delat na motorce. Do zahrivaciho kola jsem tak vyjel z boxu a motorka sice na rovinkach trosku cukala, ale dalo se to. Na startu jsem byl posledni, ale to uz na rovinu nebyl skoro rozdil. Start se povedl. Bohuzel dobra nalada vydrzela jen presne 5 zatacek. Pak prisla rovina a motorka ve 12 000 otackach zacala zase strasne skubat. Jeste, ze za mnou nejel nikdo ve slipstreamu a taky, ze jsem to tak trosku cekal. Jinak by to mohlo byt o dost horsi. Pochopitelne tato zavada znamenala odstoupeni, protoze s takovou motorkou se proste neda jet.
Do nedele motorku spravili. Sice jsem si nebyl uplne jisty, ze motorka bude fungovat, ale jeli jsme. Warm up docela usel. Hlavne motorka to vydrzela.
Do zavodu bohuzel zacalo prset. Start jaks taks. Motorka pomerne klouzala, ale to asi vsem. Behem zavodu se casto zablokoval zadek. Trosku me ale prekvapilo, ze ani po uvolneni brzdy se zadek neuvolnil. Tezko se s tim pracovalo, ale nejak to slo. Behem celyho zavodu na me blikalo spousta kontrolek. Asi vzdycky to byla jen teplota, ale po predeslych zkusenostech me blikajici cerveny svetlo s upozornenim vzdycky docela vydesi. 1 bod a 15. misto. Samozrejme s tim nejsem spokojen, a priznam se, ze jsem cekal po letni pauze trosku neco jineho.
+2 
19.6.2016 Článek Karel Abraham na svém FB:

V kostce co se dělo v Misanu:
Celý víkend stále boj s elektronikou, který může i za to, že jsem musel odstoupit z prvního závodu.
V neděli jsme motorku dali dohromady, takže fungovala dobře. Patnácté místo není bůhvíjaký výsledek, ale na to, že jsem v podstatě celý víkend pořádně nejezdil, je to maximum, co se dalo. Ke konci už jsem byl jistější a zrychloval, kdyby byl závod delší, ještě by se s tím dalo něco udělat.
Teď je před námi Laguna Seca, na kterou se strašně těším, už v MotoGP to byla jedna z mých top tratí. Tak snad tam ten víkend bude o něco lepší.
15.4.2016 Článek Míra Popov na Facebooku:

"Jak jste si asi už všimli, tak chybím v Assenu ve výsledkách. Nejsem ani zlámanej, ani nemocnej .. jen se bohužel krátce před odjezdem na závody zkomplikovala situace tím, že manažer týmu DRT nezajistil potřebný budget. Věřím, že se situace do příštího závodu vyřeší, protože se mi s mechaniky (Inžou a "Zedralem") spolupracuje dobře."
18.3.2016 Článek Kornfeilova Honda letí na rovinkách neskutečně Takže dobrý příslib do závodů
12.3.2016 Článek Snad se Karel a Bastianini trochu zvednou :) Nebo že by to v případě Bastianiniho nebylo přímo jím samotným, ale jeho šéfmechanikem Marco Granou?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující

TOPlist