PROFIL UŽIVATELE

koldan

Offline: 15.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Staré Město
Lokalita: Uherské Hradi...
Pomohl: 2x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 200x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 7907
Registrace: 21.3.2008

Adresa profilu:http://koldan.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 10 záznamů

29.9.2014 Článek přilba, boty, bunda a bez ruklavic??? to je jako dát si před píchačkou šprcku a pak si do ní udělat špendlíkem dírku
+1 
28.5.2013 Článek určitě je motoškola přínosná, ale za 7 hodin cvičení na letišti zaplatit 4500 Kč
+2 
11.6.2011 Článek hezký, ale byla by hezčí, dyby sa dal do pryč ten štítek, ale to už je otázka pár šroubků:o)
31.10.2010 Článek ještě ohledně té výměny: jak zde bylo napsáno, oleje už nejsou takové sračky, aby se něco v mašinách usazovalo a karbonovalo, každopádně vlastnost vázat na sebe vodu ve formě vzdušné vlhkosti mají pořád. Proč tedy měnit olej před zimou, kdy je většinou i vyšší vlhkost a znehodnocovat tak olej, na kterém budu celou následující sezonu jezdit? a nesmysl typu dát nový olej před zimou a po zimě opět snad nikoho nenapadne, ne že by to nemělo smysl, ale to už by jsme mohli řešit nepravidelnej průvěs volného řetazu při nečinnosti
12.9.2010 Článek a ještě jedna věc: v článku je popisováno jak se bránit podvodu atd. Jenže z toho bych ani neměl strach, základní věci jako pohlídat si peníze, VINy, majitele, občanky atd. jsou jasný, jenže co když mašinu koupíte, třeba i někde na druhé straně republiky, odvezete si ji domů a původní majitel se vykašle na přepis a papíry třeba zobchoduje nebo jen tak ze srandy mašinu prostě nepřepíše. Jak se pak dovoláte svých práv? Pojedete přes půl republiky k němu pro papíry? třeba ho zrovna nechytíte. V tomto mi to přijde absolutně nevychytaný. Mělo by to být tak, že podepsáním smlouvy a zaplacením kupní ceny bych měl dostat kompletně všechnu dokumentaci ke stroji, v místě bydliště pak mašinu nahlásit na sebe a úřady ať si to pak předají a odhlásí u původního majitele.
12.9.2010 Článek jen taková poznámka ohledně dokládání kilometrů: každý dva roky musíte na technickou, tam s ekilomtery značí, takže stačí schovávat protokoly a ty pak předat kupci. Jasný, že by někdo mohl v tom dvouletém období vždycky kilomtery stočit, tak aby za tu dobu najel málo, ale to už je extrém a moc pracné
15.4.2010 Článek chybí tam ještě nějaké DAY a to Suzuki Bandit Day v Brně, Mostě, Sosnové a na Slovakiaringu
11.10.2007 Článek Nenadchlo mě to. Přepsat fixků nápis na YAMAHA tak si to spletu na silnici s FZ1. Sicna pro spolujezdca je dost Posaz je taky otřesnej,spíš jak na cesťáku,ani sport ani street.Každej ví,že na streetu má motorkář sedět &quot;permanentně nasranej&quot;, tzn. s rukama rozpaženýma a tělem agresivně nakrčeným dopředu <br />
Ale je fakt,že stará Z1000 se mi vždykcy líbila a jednu dobu jsem po ní i toužil
2.8.2007 Článek Jestli je místo řidiče příliš dlouhé asi to nebude to pravý ořechový,páč spolujezdec bude pořád na zádech.<br />
A to foukání,kdy je problém jet nad 150 by mi vadilo asi taky,mám naháče a nedělá mi problém se přemisťovat ve 200 km rychlosti,bez nějakých problémů, kolem 220 už je to horší,to je fakt,ale to nejni cestovní rychlsot,že jo.<br />
Co se týče disajnu,mně se to jako celek docela líbilo,i když je fakt,že pokud to pojede proti mě po silnici,asi nebude až tak problém si to splést se současnou generací naháčů,jako H6, FZ6,atd. <br />
PS:na prd je třeba taková drobnost,že když to spadne třeba i ze stojánku,pravděpodobně se rozbije jako první blinkr a zajímalo by mě co stojí nový,replika bude asi problém a nový od suzuki za hubičku nebude určitě,že []
27.6.2006 Článek Jo, přesně tag BANDIT &lt;I&gt;, citoslovce údivu, krom jinýho nám to ČMN legalizovalo, je tam jasně napsaný: Jasný postoj A jináč, za Bandita nemluví čísla, ale pocity a sympatie.

TOPlist