Je to u GS normální nebo mám řešit přední vidle?
Díky
MartasUS píše: Hele prdim na to. Vždy se ozvou jen rozumbradové co by vše nejraději slyšeli ve vzorečkách a vše dle tabulek. Já to vysvětlil jak je to v praxi a to že s tím 3 nesouhlasí je ještě paráda oproti X lidem co s tím souhlasí ale jen nic nenapíší.
Taky nesouhlasím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: Hele prdim na to. Vždy se ozvou jen rozumbradové co by vše nejraději slyšeli ve vzorečkách a vše dle tabulek. Já to vysvětlil jak je to v praxi a to že s tím 3 nesouhlasí je ještě paráda oproti X lidem co s tím souhlasí ale jen nic nenapíší.
taky nesouhlasim, kdyby sis chtel prepocitat ten pomer. To bys mohl zvladnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: Doktor s diplomem neznamená, že je dobrej doktor. Ty obrázky jsou od ruky to je pravda, sorry že to není narýsované, ale pro pochopení jsou dostačující. Pokud nejsou tak to vidím stejně jak s tím doktorem
ty obrazky jsou nesmysl. ty mas jistotu, ze to je tak jak rikas a kdo tvrdi neco jineho tomu nerozumi. je to tvuj boj, jen s timhle pristupem se moc noveho nenaucis.
kdyz budes mit dve stejne krosky, jen na jedne bude kardan a na druhe retez tak obe budou v letu na vrknuti plynem reagovat stejne. tim jsem si jist.
vysetrovani pohybu teles na tehle urovni je pomerne snadne, staci na to par zakladnich pravidel. teleso setrvava v pohybu... bla bla.. pokud na nej nepusobi sila. aby teleso nejakym zpusobem zmenilo smer nebo rychlost musi na nej pusobit sila. no a ke kazde takove sile existuje i reakce.
dokud tohle nenastudujes, nepochopis tak se z hlediska mechaniky moc daleko nedostanes.
a ad tvoje tvrzeni s doktorem - ja si v tomhle celkem verim, myslim, ze jsem docela dobrej konstrukter a delam uz to docela dlouho.
Naposledy editováno 11.06.2020 14:38:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
assassin píše:
kdyz budes mit dve stejne krosky, jen na jedne bude kardan a na druhe retez tak obe budou v letu na vrknuti plynem reagovat stejne. tim jsem si jist.
Pokud ty motorky budou dle mého posledního obrázku tak si nemyslim, že se zachovají stejně v dlouhém letu po vrknutí plynem.
Když to přeženu tak ta s řetězem dopadne na záda a ta s kardanem na bok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: Pokud ty motorky budou dle mého posledního obrázku tak si nemyslim, že se zachovají stejně v dlouhém letu po vrknutí plynem.
Když to přeženu tak ta s řetězem dopadne na záda a ta s kardanem na bok.
no a o tom uz tu piseme dve stranky a dostali jsme se az k vrtulnikum. ty si to nemyslis a ja jsem si tim jist
hele ja se klidne i vsadim, ale nenapada me, jak ten soud rozsoudit...
jo a jeste - podle posledniho obrazku - tzn ze kardan nebude mit uhlovej prevod a zadni kolo bude kolmo ke smeru jizdy?
Viz obrázek? Jo tahle motorka se bude v letu chovat jak pises
Naposledy editováno 11.06.2020 15:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: Pokud ty motorky budou dle mého posledního obrázku tak si nemyslim, že se zachovají stejně v dlouhém letu po vrknutí plynem.
Když to přeženu tak ta s řetězem dopadne na záda a ta s kardanem na bok.
To asi ani náhodou. Leda že by ta s kardanem měla motor podélně, vždyť jsem to psal... Padání na bok je o motoru, ne o kardanu. Nic společnýho s touhle původní debatou.
Tyvol, to je debata... I můj Nissan Patrol se zhoupne na stranu , když vrknu plynem... protože má motor po dýlce. Kamion rozhoupeš do stran když budeš vrkat plynem, na místě....
To zaprvé.
a zadruhé, Guzzina se vlní taky na místě, když běží na volnoběh, nebo vrkneš... Seděl jsi na tom někdy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
Hele nejsi náhodou ten, co tu tvrdil, že je úplně jedno jak dáš spojku na řetěz ku směru otáčení toho řetězu ? Že nasazovat ji bříškem po směru točení řetězu je nesmysl a nemá to na nic vliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
A na 12GS sem jezdil hoooodně a právě to škubnutí do strany při ostřejším plynu může být v hodně situacích nepříjemný
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
edit: kdyby to šlo na kola řetězem tak se to nekroutí ale zvedá na zadní.
Naposledy editováno 11.06.2020 17:19:12
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
Kazdopadne kroska s kardanem by se v letu chovala stejne jako kroska s retezem.
MartasUS píše: foxdive> ty sis asi nečetl tak tisíc příspěvků zpět, žene. Dotyční inženýři nedokáží pochopit že cokoli s kardanem má snahu se při záběru točit do strany zatím co s řetězem zvedat.
Naposledy editováno 11.06.2020 17:26:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: foxdive> ty sis asi nečetl tak tisíc příspěvků zpět, žene. Dotyční inženýři nedokáží pochopit že cokoli s kardanem má snahu se při záběru točit do strany zatím co s řetězem zvedat.
kardan nebo řetěz je podle mě jedno, tam jde o rotaci kola a ta bude stejná2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS - "potápění se" při řazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
foxdive píše: Chci jít víc na záda tak vrknu chci na předek zabrzdim zadní, co s tím má společného kardan?
ANO . Tohle je pravda1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: assassin> Tak mi pověz co by se přesně stalo a dělo kdyby ten tahač letěl a nebo kdyby byl ve stavu bez tíže.
Hele proc bych řešil nakej tahač.
Ja jsem reagoval na reakci motorky v letu na roztacení a brzdění setrvacniku zadního kola. To ze do toho tahas létající tahače je tvuj problem. Ja jsem si mechanikou pohybu motocyklu jak na zemi tak ve vzduchu docela jistej. Jsem si jistej i tim, ze ty v tom mas bordel. Mel jsem snahu ti to vysvetlit. Nemas zajem, tvuj problem
Naposledy editováno 11.06.2020 17:35:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
MartasUS píše: ANO . Tohle je pravda
Ty voe uz asi 100 příspěvku tu tvrdíš, ze pokud motorka bude mit kardan tak to tak nebude
assassin píše: Hele proc bych řešil nakej tahač.
Ja jsem reagoval na reakci motorky v letu na roztacení a brzdění setrvacniku zadního kola. To ze do toho tahas létající tahače je tvuj problem. Ja jsem si mechanikou pohybu motocyklu jak na zemi tak ve vzduchu docela jistej. Jsem si jistej i tim, ze ty v tom mas bordel. Mel jsem snahu ti to vysvetlit. Nemas zajem, tvuj problem
Aha, chápu Byli to jen pomůcky k vysvětlení. Hele až budeš mít 12GS někdy na centrálu tak tam dej trojku, pust spojku a nech kolo točit ve vzduchu. Pak vrkni plynem a sleduj celou motorku. Udělej to samé s normální motorkou. Víc už fakt udělat nemůžu a nebo si myslíš že je to špatná simulace?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení
assassin píše: Ty voe uz asi 100 příspěvku tu tvrdíš, ze pokud motorka bude mit kardan tak to tak nebude
Vždyť má normální krosku. NechápuTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure | Trilip | 2 | 3.9.2024 v 11:10 MartasUS |
BMW GS1200 - vypínání budíků BMW R 1200 GS Adventure | z.strejcek | 8 | 27.8.2024 v 08:43 MartasUS |