Děkuju za každou odpověď.
http://diagnostikavo...itrodata-m8-309.html
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
Kohlstein píše: Když už dělat pokusy, tak nakoupit za 25 éček na ali. Předpokládaný efekt bude spotřeba +20%, výkon +/-10%, ovšem na na CB1300 jaksi nezjistitelný. K tomu neustálé kroucení kolečkem, aby to nastarovalo, nezdechalo, nestřílelo někam.
Blbost, aby ta iluze byla dokonalá a fungovalo to, je potřeba ji podpořit co největším počtem bankovek, takže ač se s Tebou většinou shodnu, tady bych nesouhlasil. Protože jenom kurva drahej šaman dokáže dostat z atmosférickýho motoru iluzi 30% výkonu navrch
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
Ja hledal na netu nějaké možné zvýšení výkonu a tohle mi to našlo.
Ale kdyby někdo věděl, kde dokážou přehrát palivovou mapu v jednotce. Díky za rady.
foltis píše: Kluci, všem děkuju za názor, já si to myslel.
Ja hledal na netu nějaké možné zvýšení výkonu a tohle mi to našlo.
Ale kdyby někdo věděl, kde dokážou přehrát palivovou mapu v jednotce. Díky za rady.
V origo jednotce v podstate nikde. Moznosti jsou, ale spise teoreticke. Myslis, ze prehranim mapy se v motorce objevi nejakej výkon navic? Tzn ze ta mapa co tam vyrobce nastavil dava moc, nebo malo paliva a motorka diky tomu jede hur nez by mohla?
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
Ale ver ze ja te moc dobre chapu, ja do moto ty desetitisice pro cca 30 koni nasypal.
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
je to nejsnazsi reseni a v pripade, ze das jednotku pryc, zustava vse v seriovem stavu - vyhoda je ta, ze ladici jsou zvykli s tim pracovat.
existuji sice zpusoby jak upravit data primo v origo jednotce, ale neni to tak snadne a bezne jako se dela u aut, malokdo to umi a ladici si s tim nebudou lamat hlavu a radeji sahnou o overenem reseni.
tzn piggyback a nebo laditelna standalone jednotka. Ani jedno neni levne, ale to vetsinou nikdo neresi, pokud nemas prachy, nepoustej se do ladeni… lidi co to opravdu umi si za to nechaji zaplatit.
U opravdu modernich motorek - tzn treba poslednich 5-10let kde uz je drive by wire - tzn elektronickej plyn, tak uz neni ladeni snadne ani s commanderem. tam uz se opravdu musi sahnout do origo jednotky nebo ji nahradit nejakou aftermarket
Naposledy editováno 16.06.2020 16:38:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
foltis píše: milonovo> ano, měl jsem K5 gsxr a ta jela podle mých představ. CB jsem pořídil, protože teď jezdíme dva a to na sportu moc nejde.
Tak podle toho co píšeš jsi si měl spíš vybrat Busu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
Co je u elektronického plynu jinak?
dík M.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
419marek píše: assassin>
Co je u elektronického plynu jinak?
dík M.
Spousta modernich motorek je priskrcenych v různých režimech - diky mapě otevírání klapky. Tzn ty das plnej, ale v mapě pro otevírání klapky je treba jen 80procent. Ikdyz na takovou motorku pridas powercommander neni to k nicemu - ten umi jen přidat nebo ubrat palivo, ale vic tu klapku proste neotevre.
Teoreticky by ten samy problem mohl byt i u starších motorek se sekundarnima klapkama - ze otevres plnej, ale sekundární zůstane privrena. Takhle fungovaly rain mapy i u starších stroju ala gsxr k5 ... ale na tu sportovnější mapu ty motorky skrceny nebyly, navic ty sekundární klapky jdou vyndat. To u elektronického plynu mozné neni.
To je pravda, spož´dovací klapu neovlivníš a někdy bývá opravdu "přidušená" což má vliv hlavně na výjezdech...
Pěkné příklad je vítěz twin peaks aprilia tuono V4, který si stěžoval na slabotku při výjezdech...dojel ital s noťasem hrábl do mapy a už to jelo.
Nicméně ten commander uplatníš i v celém režimu 0-100% otevření plynu, doladíš výkyvy origo jednotky, lehkým přitopením na předstihu i dravost...apod.
Z praxe vím, že v rozsahu 0-14.000 otáček je druhá klapa otevřená při full gas při cca 8.500tis. otáček.