Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.
Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.
Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
MilanTST píše: assassin> nevím kdo tady tlačí ty jeho Hi-tech komponety na staré mašině a říká že je to to nejlepší a nepřizá přitom že poloviu věcí už musel vyměit . Kdybych chtěl tak si klidě koupím i tu novou sportku. Já jen odpovídám tazatli že nemá dát na tvoje názory z nezalosti moto RE GT 650 a at si ji vyzkouší že stojí za to. Místo abys jsi řekl borcovi všechna pro a proti tak si tady je honíš ego jak máš skvělý mašiy co stála před půl stoletím půl míče. Myslím že takoví lidé by to tady neměli moderovat
a ty sis vsiml, ze jsem neco moderoval? nebo ze by tu nekdo neco moderoval? nebo proste jen kopes a utocis?
jestli sis nevsiml, tak ja jsem sem prisel az po tom, kdy jsi ty a sic napsal, ze jedine novou a pridal jsme k tomu jen to, ze jsou i lidi co si v danem rozpoctu radeji poridi ojetou a uvedl jsem i duvody proc.
Ano na TL jsem vymenil hodne veci, protoze me bavi ji upravovat. 999 je zcela seriova a vymenenej je tam tak olej ja tu nechci vyzdvihovat 999 nad RE... to je nesmysl, protoze jsou to uplne jine motorky pro uplne jine pouziti, to jakou motorku jsem v danem rozpoctu zvolil ja jsi ze me pacil ty… ja ti jen odpovedel. A ted jen chci abys ohbajil ten svuj vykrik s technikou… ale uz jsi na to reagoval 2x nebo 3x a nic, jen napadani, kopani a staceni smeru k tomu jestli a jak moderuju tohle forum… komu ze tu dochazi argumenty?
Naposledy editováno 27.10.2020 20:32:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
K tematu, pro tazatele, pokud se ti re libi, tak jej proste vyzkousej a klido do nej bez, prodat jej muzes vzdycky...
E: sic klasicky s prodelem...:)
Naposledy editováno 27.10.2020 20:36:17
Naposledy editováno 27.10.2020 20:50:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
MilanTST píše: assassin> napřed píšeš že se takový motorky nedají porovávat a pak chceš abych je poroval výkřik do tmy byl tvůj příspěvek že kdyby byly nějaký díly levnější tak že by je RE500 měl (karbec buby a to je uplná blost. Co jinýho jsem ti měl na takovou blost odpovědět. Jedinej kdo tady utočí a vysmívá se jsi ty. Pak se nesmíš divit že i ostatní na tebe takhle reagují.
ja od tebe nechci porovnavat motorky, napsals, ze i ten jednovalec je technicky jinde, tak me zajimalo co mas na mysli. evidentne nemas nic, jen si potreboval neco placnout a ted protoze to ani neumis priznat tak kopes a hazis spinu na me. uzij si to
Naposledy editováno 27.10.2020 20:53:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
assassin píše: ja od tebe nechci porovnavat motorky, napsals, ze i ten jednovalec je technicky jinde, tak me zajimalo co mas na mysli. evidentne nemas nic, jen si potreboval neco placnout a ted protoze to ani neumis priznat tak kopes a hazis spinu na me. uzij si to
Takže nepřizáš že už jsi nevěděl kudy kam a řekl jsi o jedoválci uplnou blost, na kterou jsem si přizávám trochu rýpl. To je pak těžký s někým takovým něco psát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
MilanTST píše: Takže nepřizáš že už jsi nevěděl kudy kam a řekl jsi o jedoválci uplnou blost, na kterou jsem si přizávám trochu rýpl. To je pak těžký s někým takovým něco psát.
ne nemyslim si, ze jsem placl blbost. ano trvam na tom, ze ta motorka je postavena rozpoctove a ze kdyby to slo resit jeste levneji tak to tak udelali.
zajimala me ta technika, jelikoz to tam nesmeruje, nemam chut v tehle diskuzi pokracovat
tazatel uz zcela jiste pochopil, ze nic lepsiho nez RE nenajde. Omlouvam se, jestli to vypadalo, ze mu tu motorku chci vymluvit.
Naposledy editováno 27.10.2020 21:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
nikdo neřekl že je RE nejlepší motorka. nebud jízlivej Ale pokud se tazateli líbí ( jak psal) at si ji vyzkouší. Já mu ji doporučuju Stejně tak mu klidě doporučím i jakýhokoli novýho retro Triumpha, ale ten je za větší peínze.
Naposledy editováno 27.10.2020 22:12:27
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
Ten RE GT nevypadá ale vůbec marně, moc povedený, škoda že to u nás už neumíme
Naposledy editováno 27.10.2020 22:25:25
Naposledy editováno 28.10.2020 06:16:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
Naposledy editováno 28.10.2020 07:18:39
2 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
assassin píše: Jasné, zkus treba srovnat hmotnosti tech motorek - a nebo materialy (titanove ojnice, magnesiova vika, kovane písty) pak pochopis, proc se s tebou nebudu dal bavit.
Jaké % jezdců tady na Motorkářích tyto materiály opravdu dokáže využít tak že dávají smysl?
assassin píše: Jasné, zkus treba srovnat hmotnosti tech motorek - a nebo materialy (titanove ojnice, magnesiova vika, kovane písty) pak pochopis, proc se s tebou nebudu dal bavit.
Se klidně nebav
Naposledy editováno 28.10.2020 09:23:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
kratkej01 píše: Jaké % jezdců tady na Motorkářích tyto materiály opravdu dokáže využít tak že dávají smysl?
O tom nebyla rec. Ale ok, co myslis tim využit? Ja kdyz se jdu projet tak plnej plyn drzim pomerne casto, využívám tyto materialy nebo ne?
To ze ma ta motorka diky použití drahých materialu 190kilo a ne treba 240 jako by mela pri použití obycejnejsich - to je docela znát, vyuziju to nebo ne?
Ja jsem tady nechtel vyvolat diskuzi sbk nebo retro nahac. Tady na zacatku bylo řečeno ze v daném rozpočtu jedine nova. Ja jsem napsal svuj názor, ze kdyz za ty prachy koupi jetou tak koupis motorku o kategorii vyse - tzn tu pak mame treba novy RE vs starší triumph. Ja jsem jen napsal, ze me dava vetsi smysl ta ojetina. Nenapsal jsem, ze jedine tahle varianta je ta správná (narozdíl od tech co tu tlaci novou za kazdou cenu)
Milan ze me vytahl jakou motorku jsem si za cenu noveho RE koupil ja... a nasledne napsal, ze RE je technicky dal nez ta stara ducati - nevim proc. Kazdopadne to je nesmysl. Je mi fuk kolik lidi je tu schopnejch dostat sbk na limit. Nema to nic společného s použitou technikou ani to nevyvrací to, ze jsou lidi co si za danou částku radeji koupi oketinu, prestoze by se za ty prachy dala koupit nova motorka.
Taky to možá bereš ze svého pohledu, že si spoustu věcí a mašině uděláš sám, ale co když tomu tazatel vůec nerozumí a všechy věci musí řešit přes servis.
Naposledy editováno 28.10.2020 15:02:08
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
tak jestli narážíš na karbce a bubny, které jsem zmínil, tak to bylo myšleno přesně naopak, než ty jsi to pochopil. Jenže kvůli stále přísnějším emisním Euronormám se i na "obyčejné" motorky dává vstřikování / katalyzátory. Kvalitní dvouklíčovou bubnovku by dnes nikdo v dané cenové hladině zmíněného RE nezaplatil. Ty fotky, co jsou tady ve vlákně rozhodně nejsou OEM motorky z továrny, ale přestavby za úplně jiný peníze. Spíš mi to připadá, že se bavíme ne o motorkách, ale o tom, jaký kdo má k věci přístup. Jeden tomu rozumí, udělá si většinu nastavení / oprav / tuningu / výměn sám, ví co jak funguje a proč to tak má fungovat vs. druhej, který ví tak akorát kde je brzda, plyn, spojka, víčko nádrže, zbytek ho tak nějak moc netrápí, nerozumí tomu, bude se vším jezdit do servisu. Ano, pak chápu, že se tady někdo směje karburátorům, když v životě nejel na ničem co bylo např. osazeno karburátory TMR nebo FCR a odladěno na brzdě. S takovými lidmi si fakt nemám o čem povídat. A neber si to osobně, myslím to obecně.
Naposledy editováno 28.10.2020 11:07:28
Tady je realita, RE 650 obohacená tedy o dvousedlo. není o nic moc horší než ty RE 650 s doplnkama
Tady se dají koupit ty doplnkový díly a můžeš si přepočítat že to nejsou nijak velký peíze.
http://www.k-speed.n...mo=30&cid=411471
Kurz 100THB = 74.0220 Kč
Tady pro porovnání Triumph Thruxton 1200 RS
http://www.triumphmo...ew-thruxton-1200-rs/
Naposledy editováno 28.10.2020 15:13:53
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
Co ty bubny, nějak jsi na ně zapomněl, proč na Thruxtou nejsou? Je to taky rozpočtovka? Za 400 táců?
Naposledy editováno 28.10.2020 17:31:20
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
Ještě jsem se chtěl zeptat odborníka, když občas jezdím na téhle GUZZI, je to rozpočtovka, retro, veterán, jsou tam dorý seriový karburátory, co brzdy vepředu? Já vím nejsou bubnový. Co ty tlumiče? kua nejsou nastavitelý. Asi rozpočtovka. Už na i nesedu.
Naposledy editováno 28.10.2020 18:47:19
Každý má nějaký sen a cíl, co by chtěl vyzkoušet a v čem se najít. Svým stylem života, svým vyjádřením. Není to přeci o tom, mám 200 klacků a teď dilema. Běžte za svým snem a ptejte se na technická úskalí. Nikdo to opravdu za vás nerozhodne.
Naposledy editováno 28.10.2020 22:18:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
SuperSic58[b píše: ]Nejvíc mě baví ty bláboly o duši, že nové motorky ji nemají a bla bla bla. Jsou to povětšinou jen kecy[/b] , kterými si lidi jen falešně odůvodňují, že na novou zkrátka nemají peníze I jako nové jdou dnes koupit motorky, které mají různé charakteristiky dle touhy zákazníka, jeden chce silnou střelu na honění desetin na dromu, další neposednýho naháče, co furt panáčkuje po zadním, jinej něco do bláta, další si chce prdlat krajinou a kochat se venkovem, jinej procestovat Evropu cestou necestou a někdo uplně obyčejnou motorku na víkendovou projížďku v klidnym nebo ostřejšim tempu, někdo chce mastodonta s objemem automobilových motorů, jinej má zas rád hbitý a lehounký malorážky, jeden je ulítlej na retro tvary, druhej chce hmyzí sc-fi look. Ale jedno je jasný, nová je prostě nová A teď nemyslim jako že fungl nová, ale zkrátka nějaká současná, ne nějaká 30 let stará vrána po xtým majiteli a dojebaná řádkou kutilů domácích... To už je potom spíš záležitost pro fajnšmkekry, kteří mají znalosti, dovednosti, vybavenou dílnu, hromadu zbytečnejch peněz a času, aby si dali do pucu fešnýho youngtimera. Ale určitě to neni záležitost na onu sem tam víkendovou projížďku pro člověka s minimem času zatíženého onou trojicí povinností(rodina, práce, dům)
se pleteš, starý mají opravdu duši, ty nový jsou většinou bezdušový
Naposledy editováno 30.10.2020 10:32:29
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
Mám kamaráda, který řešil něco podobného ... no a na konec zjistil, že mu sedí tohle: https://www.prvniko...rodukt/v7-iii-carbon
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT | Alda156 | 67 | 21.4.2023 v 22:59 oondra2 |
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | sardel | 39 | 6.10.2021 v 06:52 MilanTST |
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | dundee5 | 3 | 21.5.2021 v 11:23 dundee5 |
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT | Alceste | 13 | 18.5.2018 v 14:18 Alceste |