paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:13 | Nahoru | #100321

Petta píše: Prave, jestli jich tam je vic, tak je to blby, no



Právě že jsem odpojil jen jeden káblík.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:16 | Nahoru | #100322

cibus píše: z.a.j.o.c.h> Jo. Tak to dělá. Ale to řeší jen autoautisti. Běžný spotřebitel tohle vůbec neřeší. Běžný spotřebitel si pochvaluje, že mu olej vydrží 30-50 tis. km.

...olej vem čert...ale to turbo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:19 | Nahoru | #100323
t_freedom> Já to pochopil. Vychlazovaní turba je pro většinu populace úplné sci-fi.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:21 | Nahoru | #100324

cibus píše: z.a.j.o.c.h> Jo. Tak to dělá. Ale to řeší jen autoautisti. Běžný spotřebitel tohle vůbec neřeší. Běžný spotřebitel si pochvaluje, že mu olej vydrží 30-50 tis. km.



ten olej je podle me hodne tazenej fleetem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:24 | Nahoru | #100325
t_freedom> Nejvíc mě bavil majitel místní "mototechny" svými nářky, když nadával na Octavii, že v ní má už 3. turbo, přičemž motor netočí nikdy více než 2 tis. otáček. Co dodat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:28 | Nahoru | #100326

cibus píše: t_freedom> Nejvíc mě bavil majitel místní "mototechny" svými nářky, když nadával na Octavii, že v ní má už 3. turbo, přičemž motor netočí nikdy více než 2 tis. otáček. Co dodat?



twl, to bude odborník....

STEV> ...dávej si bacha...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:30 | Nahoru | #100327
t_freedom> na co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:32 | Nahoru | #100328

t_freedom píše: ...olej vem čert...ale to turbo


Moderní turba jsou na tuto situaci připravené. V těch kluzných ložiskách jsou takový prohlubně ,kde se drží malinká zásoba oleje dostatečná na dotočení. samo je lepši nechat turbo "dochladit" ,ale tato situace mu přímo neublíží. O zkrácení životnosti můžem vést fundovanou debatu

Naposledy editováno 19.11.2020 16:33:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:35 | Nahoru | #100329

Tifone píše: O zkrácení životnosti můžem vést fundovanou debatu



Hurá, to tu dlouho nebylo

Když už to začíná, tak vykopnu. Jak dlouho je potřeba turbo dochladit a nestačí, když vím, že sjíždím, vyhodit rychlost a než to auto zpomalí, nápor vzduchu to dostatečně ochladí?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:38 | Nahoru | #100330
Taky uz ma spousta aut cerpadlo co žene olej pripadne i vodu pres turbo i po zastavení...

Ja kdyz jdu na na německým odpocivadle chcat nebo jdu tankovat tak taky auto chcipnu, ono to trva 20sec na volnobeh nez zaparkujes a to uz je podle me turbo z nejhoršího venku...

Ale těžko soudit, turbo tam mam zatim jen 380tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:40 | Nahoru | #100331
z.a.j.o.c.h> myslim, ze turbo nechladi napor vzduchu, ale nasavany vzduch a olej...

Ja bych chladil tak 20-40s, podle palby...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:43 | Nahoru | #100332

kokonhead píše: Tak start stop je zrovna dost diakutabilni, nebo ne?



Vzdyt jo, jen rikam, ze nevadi, ze to odpojí i dalsi EU kurvitka

Kalibrovani baterky maji i hodne stara drazsi auta - ona se starší baterka chova jinak a sw auta s tim pocita a upravuje podle toho chování různých veci. Kdyz se to pri výměně za novou nezkalibruje tak i s novou se to auto k baterce chova jako k 5+ let stare - podle toho kdy to naposled nekdo resetoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 16:46 | Nahoru | #100333

z.a.j.o.c.h píše: Hurá, to tu dlouho nebylo

Když už to začíná, tak vykopnu. Jak dlouho je potřeba turbo dochladit a nestačí, když vím, že sjíždím, vyhodit rychlost a než to auto zpomalí, nápor vzduchu to dostatečně ochladí?


Ještě záleží jestli nafta nebo benzín. Po palbě je to turbo u benzína výrazně teplejší. Ale myslím že než vyřadit je lepší ubrat plyn ,bo olejové čerpadlo při volnoběhu dává o něco menší tlak.
E: samo furt lepší volnoběh než vypnout motor.

Naposledy editováno 19.11.2020 16:48:11

Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 17:01 | Nahoru | #100334
Jéžiši.................tady děláte vědu z turba,baterky a jiných zařízení v autě,jako by jste si mysleli,že výrobce chce ať vám auto dlouho vydrží
A nedej bože ať vás nenapadne olej vyměnit dřív,jak po 30t km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 17:19 | Nahoru | #100335
oioi01> No jasný, to jsou ty vnitřnosti, ale prostě i když jenom dám nohu z plynu, tak než doplachtím k tomu stojanu, tak se to přece musí vlivem všech faktorů schladit na normální mez nějakou. Něco jinýho je, když drtíš levej, na poslední chvíli to tam zlomíš a dojedeš ke stojanu smykem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 18:26 | Nahoru | #100336
z.a.j.o.c.h> No..po podobný akci mi prave moje první auto se SS motor chciplo,tak sem byl trochu nasranej.Skoda,ze na tom měla závislý DNA,ale kolem najetyho 100kkm mi odešlo čidlo polohy řadičky a timpadem nefungoval ani SS

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 18:55 | Nahoru | #100337
S tim dochlazovanim a startstopem mi to prijde stejne akademicka debata jako ta minula s temi “zavodnikama” v maloobjemovych autech, co nejsou eko, proste jestli je nekdo ignorant tak bude ten vuz nicit jakymkoliv zpusobem ale moderni motory dochlazuji turbo i po vypnuti motoru, auta maji startery navrzene pro zvysenou zatez, stejne i baterie a alternator dobiji jen kdyz musi. Ma nekdo zkusenost s tim ze by nekomu odeslo nejak predcasne neco z techto komponentu? Mne ani po sedmi letech denniho provozu nic, baterie stale v pohode a to roztaci naftovy trilitr.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:03 | Nahoru | #100338
NP> baterka po 7 letech, na zátěžáku nic moc šla ven. Protože chci nastarovat a neřešit to v nejnevhodnější čas.
Jiné fičury můj muzeální kousek nemá, odešla mi letos taky hadice u posilovače halt starý stroj

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:06 | Nahoru | #100339
Kurva, furt plechovky, tak to jdu radši frézovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:14 | Nahoru | #100340

strakon píše: Kurva, furt plechovky, tak to jdu radši frézovat


Doufam ze neco hezkeho na motorku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:15 | Nahoru | #100341
NP> ne e

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:31 | Nahoru | #100342

strakon píše: Kurva, furt plechovky, tak to jdu radši frézovat


Jsi v práci tak makej. Šéf potřebuje nové auto. Aby nebyl jak NP - sedm let jednoho třílitra

Naposledy editováno 19.11.2020 19:31:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:36 | Nahoru | #100343

strakon píše: Kurva, furt plechovky, tak to jdu radši frézovat


Presne,my se centrujem jägerem s redbullem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:40 | Nahoru | #100344

Kubák píše: Presne,my se centrujem jägerem s redbullem



Dneska šáňo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:41 | Nahoru | #100345
Tifone> už má nějakej pekáč objednanej

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:41 | Nahoru | #100346
Jinak koukám, že ta zima tady bude ještě výživná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:41 | Nahoru | #100347
Frennky> místo proseca pro tvrďáky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:43 | Nahoru | #100348
Frennky> já už tu zimu asi nedám, jsem na pokraji sil, asi ten syndrom vyhoření, bo co

Naposledy editováno 19.11.2020 19:45:47

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:45 | Nahoru | #100349
Už je električka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:45 | Nahoru | #100350

Frennky píše: Dneska šáňo


To ja jen k snidani s michanejma vajickama
Ale zitra uz fakt pujdu delat neco na barak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist