paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 18:55 | Nahoru | #1
S tim dochlazovanim a startstopem mi to prijde stejne akademicka debata jako ta minula s temi “zavodnikama” v maloobjemovych autech, co nejsou eko, proste jestli je nekdo ignorant tak bude ten vuz nicit jakymkoliv zpusobem ale moderni motory dochlazuji turbo i po vypnuti motoru, auta maji startery navrzene pro zvysenou zatez, stejne i baterie a alternator dobiji jen kdyz musi. Ma nekdo zkusenost s tim ze by nekomu odeslo nejak predcasne neco z techto komponentu? Mne ani po sedmi letech denniho provozu nic, baterie stale v pohode a to roztaci naftovy trilitr.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:03 | Nahoru | #2
NP> baterka po 7 letech, na zátěžáku nic moc šla ven. Protože chci nastarovat a neřešit to v nejnevhodnější čas.
Jiné fičury můj muzeální kousek nemá, odešla mi letos taky hadice u posilovače halt starý stroj

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.11.2020 v 19:54 | Nahoru | #3
NP> já právě vím o několika regulacích průtoku vzduchu co takhle odešly... a na mým modrým Volvu se mi to jednou taky seklo ...
Na doporučení odporníka jsem to protáhl 2x na Zinwald do dlouhýho kopce pod plynem...a mezi 3-4trpm (což při 150kW bylo docela děsivý)...a rozchodilo se to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist