Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 06:26 | Nahoru | #3961

SuperSic58 píše: Když bude někdo takový jelito, že potřebuje na slabym čtvrtlitru ABS, tk pude na hubu stejně a takovej člověk nemá na motorce co dělat..



souhlas

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 06:43 | Nahoru | #3962
Nejde ani tak o výkon, ale o kombinaci dualovych gum a např mokrých kostek. Do toho přijde krizovka, kdy je potřeba rychle zpomalit nebo zastavit a to i z malých rychlostí. Už ksem to zažil několikrát, předek vždy ujede a je to pak jen o duchapřítomnosti. Vždy jsem ustál, ale ČZ je nízká a lehká. S vyšším a těžším strojem to bude náročnější. Tak je dobré, že v takové situaci by ABS pomohlo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 06:48 | Nahoru | #3963

SuperSic58 píše: Když bude někdo takový jelito, že potřebuje na slabym čtvrtlitru ABS, tk pude na hubu stejně a takovej člověk nemá na motorce co dělat..


Kecy. To ze to rika Srsen jeste neznamena, ze je to pravda. Na internetu je kazdej nejvetsi maher, pak zaprsi a kdyz pak takovyho vidim na silnici, tak si radeji necham odstup...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 09:48 | Nahoru | #3964
A já naopak se SuperSicem souhlasím. Nejde to vytrhávat z kontextu. Člověk, co při každé krizovce spolehá na "něco" (v tomhle případě ABS) a proto se nezlepšuje v ovládání motorky a vše řeší špatným způsobem (v tomhle případě hamtne po brzdě vší silou), tak prostě stejně půjde na hubu i když třeba ne při brždění.

A sorry, ale jestli na ČZ v malé rychlosti dostáváš do takovýhle problémů, chtělo by to asi něco změnit.

Už jen dual gumy a mokré kostky. Taková kombinace nenastane moc často a když ano, tak kurwa se přizpůsobím a taky předvídám. Ano, ABS má svůj význam, ale ten by měl být daleko dál, než o čem píšeš.

Jo a ještě doplněk - fakt to ABS máte? Protože ono v reálu si můžeš nabít hubu právě kvůli ABS! Typický příklad - jedu nějakou silnici II. nebo III. třídy, takovou lehce rozbitou, lehce z kopce, přichází série vracáků. Brzdím. Jenže ha - na rozbité cestě při brždění není kolo po 100% času ve styku (díry) s vozovkou a ABS to vyhodnocuje jako zablokování předního kola (tedy smyk) a proto nebrzdí!!!!! Takže moje brzdná dráha je VÝRAZNĚ delší, než bez ABS! O Sršňovi si můžem myslet cokoliv, ale mít takovej skill, že najdeš přesně ten bod maximálního brzdného účinku těsně před smykem a zastavíš díky tomu dřív než s ABS, to prostě neumí jen tak někdo.

PS: jezdím litrovýho naháče bez ABS, litrový cenduro s ABS a tématicky zde WR250R.

Naposledy editováno 10.12.2020 09:50:40

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 09:55 | Nahoru | #3965
Když běžně jezdím v centru města, kde jsou kostky. Mám obuté permanentně dualy (je to univerzál) a občas může i zapršet . Tak tě vyvedu z omylu, ale letos to bylo opravdu často. Pak když ti najednou vybočí do cesty podélně parkující auto při výjezdu apod..... Jo jo, já vím, nikdo mě nevidí a všichní mě chtěj zabít a musím předvídat nepředvídatelné

Naposledy editováno 10.12.2020 09:56:07

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 10:17 | Nahoru | #3966
Já s tím ABS nejsem úplně spokojenej ani v autě..... Už se mi stalo několikrát, že jsem na ledu nebyl schopnej zastavit, protože to nenechalo kola ani chvíli ve smyku a tak to pro sichr nebrzdilo vůbec Ta bezmoc v tom neovladatelným autě není úplně příjemná... Na motorce jsem to nikdy neměl a nemám pocit, že bych o něco přišel...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 10:30 | Nahoru | #3967
Joo, tuhle diskuzi jsem vedl s mým kamarádem často. Prý má ABS v ruce a na motorce ho nepotřebuje Předloni změnil názor...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 10:58 | Nahoru | #3968
Já mám teď ABS na jedný z motorek a jo, jsem za to docela rád, jako za určitou pojistku.

Ale pořád mi zbývá asi tak pět set důvodů, proč se můžu vyválet, když se nenaučím motorku slušně ovládat a do toho počítám i zvládnout základy brzdění.

Mám kolegyni z práce, co se v 25 letech zakoukala do motorek - ne jen tak něco, ale Ducati, nebo Aprilia, protože styl a lesk a tak.
Vybírá, že koupí a vybírá všechno přes sto koní výkonu. Zrazoval jsem jí od toho, nejezdí ani na kole, navíc má nějaký trable pohybovýho aparátu, vidím v tom prostě budoucí průser.
No a ona mi zcela vážně argumentovala tím, že to má ABS, kontrolu trakce a různý mapy, takže cajk.

To, že elekronický pomocníci můžou vzbudit takovej dojem považuju za jejich největší mínus ...a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 11:02 | Nahoru | #3969

Wenca24 píše: Já s tím ABS nejsem úplně spokojenej ani v autě..... Už se mi stalo několikrát, že jsem na ledu nebyl schopnej zastavit, protože to nenechalo kola ani chvíli ve smyku a tak to pro sichr nebrzdilo vůbec Ta bezmoc v tom neovladatelným autě není úplně příjemná... Na motorce jsem to nikdy neměl a nemám pocit, že bych o něco přišel...


Když jsem v r. 98 kupoval Feldu s ABS, tak mně to každý též rozmlouval (to je jako bys namazal brzdy olejem...), ale když jsme to pak srovnávali, tak museli změnit názor i na ledě, ale i na suchu jsem s ABS zabrzdil na kratší dráze, než stejné auto bez ABS - vyzkoušeno mnohokrát. Paradox byl, když si i ti známý pořídili auta s ABS a nedokázali zabrzdit na tak krátké dráze jako já. Musel jsem je všechny naučit brzdit s ABS. Dupnout v jakékoliv rychlosti i povrchu na brzdu a maximální silou držet (až se ohýbá volant) a neleknout se vibrování pedálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 11:07 | Nahoru | #3970

callowsick píše: ...a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit


Je otázka, jak přesně si s tím ABS brzdil viz příspěvek mito07 a zda na moto bez ABS na tom štěrkovým kopci zastavit lze... Ale to je na další diskuzi.

Jinak CRF300 už má svojí sekci. Nezaložíme nové téma tam?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 11:30 | Nahoru | #3971
CB600> no krpál, kde s moto bez ABS využívám i bloknutí zadního a brzdím "štorcem". Je to vysypaný hrubým štěrkem a jezdím tam docela pravidelně. Tam ten rozdíl fakt je sakra poznat.

A taky dost záleží, jak je ABS nastavený - třeba na Benelli TRX251 jsi dupnul za zadní brzdu, zareaguje ABS, uvolní tlak, ale pak nekonečně dlouho trvá, než to tu brzdu zase natlakuje. To fakt není dobrej příklad, jak se má dělat ABS.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 11:38 | Nahoru | #3972
Co se týká blokování zadku, tak to s tebou souhlasím. To jsem zde i psal, že jsem rád, že nová CRF má stále možnost vypnout ABS na zadku, protože to má snysl. A co se týká značky Benelli, tak je to možné. Ale zde bych spíš řešil konkrétně CRF, protože věřím, že Honda (je Honda ) a má to technicky zmáknuté. Klidně můžeme zopakovat "sršní" test. Jedno CRF bude mít vyjmutou pojistku ABS, jedno ne. Budou mít stejné gumy a jezdci budou podobných proporcí. Test může být realizován na různých površích. Nemám problém uznat lepší dovednost bzdit řidičů/motorek bez ABS, pakliže se tak prokáže....

Když to dobře půjde tak by příští rok nová CRF mohla být

Naposledy editováno 10.12.2020 11:47:35

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 12:17 | Nahoru | #3973

mito7 píše: Když jsem v r. 98 kupoval Feldu s ABS, tak mně to každý též rozmlouval (to je jako bys namazal brzdy olejem...), ale když jsme to pak srovnávali, tak museli změnit názor i na ledě, ale i na suchu jsem s ABS zabrzdil na kratší dráze, než stejné auto bez ABS - vyzkoušeno mnohokrát. Paradox byl, když si i ti známý pořídili auta s ABS a nedokázali zabrzdit na tak krátké dráze jako já. Musel jsem je všechny naučit brzdit s ABS. Dupnout v jakékoliv rychlosti i povrchu na brzdu a maximální silou držet (až se ohýbá volant) a neleknout se vibrování pedálu.



Nemyslím led obecně...je to široká množina...ve většině situací to funguje OK i na tom ledě... ale na specifickým povrchu to prostě nezpomaluje vůbec...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 12:34 | Nahoru | #3974
Hele upřímně - naše stará Impreza 4x4 se třemi diferenciály taky brzdí a zastaví líp a dřív těsně před tím, než začne zasahovat ABS. Jenže čím je rychlost vyšší a povrch kluzčí, tím hůř se tenhle bod trefuje. A při panickým nouzovým brždění už vůbec... Prostě v noci na mokru, když mám před sebou metrákový divoký prase, nechci přemýšlet o ničem a stojím na brzdách a dívám se kudy ho minout. Na motorce i v autě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 14:13 | Nahoru | #3975

callowsick píše: a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit

Tak ono vo veľkom kopci Ti to zadná nezabrzdí ani bez ABS, len zabezpečí, že keď musíš prednú na chvíľu uvoľniť, tak sa nerozbehneš tak prudko. Čo sa dá do istej miery riešiť aj motorom.

A ten predok... ako netvrdím, že predok v teréne nesmieš nikdy zablokovať, aby sa šmýkal, ale potom je hranica medzi brzdením a padaním veľmi úzka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 19:24 | Nahoru | #3976
Asi záleží na nastavení... Ale u té KLX230 to je tragedie. Jel jsem na ní po lese a štěrku, to vůbec nebrzdí. Ve sjezdu když se zadek trochu šoupal, tak neexistovalo zpomalit, nedej pámbu zastavit... Před zatáčkou taky nic, nebyla jedna situace, aby se dala předvídat, jestli bude brzdit nebo co jako...

Na těžkých motorkách na silnici to asi je ok, protože to má tu přilnavost a prokluz by vůbec neměl nastat. To beru a je to jako v autě. I na té Africe, nebo KTM velké, to ještě nějak nevadí asi . Aspoň na silnici mi to vůbec nic nedělalo, na čem jsem jel. Ale na enduro je to úplně blbě, pokud se nedá vypnout , aspoň vzadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 19:56 | Nahoru | #3977
Kafoholik> Fakt mám pocit, že sis buď spletl motorku, nebo jsi měl nějaký těžce poškozený kus, anebo je to něco hodně osobního a zralého na hloubkovou psychoterapii Já mám s tou motorkou diametrálně odlišné zkušenosti, byl jsem oproti předpokladu velmi pozitivně překvapen, jak to funguje v offu i s tím aktivním ABS, bylo jen pár situací, kdy o sobě dalo výrazněji vědět a to chování je pro mne naprosto čitelný. Nicméně vypínač je fajn, alespoň pro klid duše, příští týden ho tam dám

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 06:52 | Nahoru | #3978
Také přidám zkušenost ABS a terén. Na CRF 250 L ročník 2018/19 ABS je. V terénu mě překvapilo, co to snese. Zadek je fakt, že vždy poměrně brzy zapnul, ale co přenesl předek, to jsem docela čuměl. Dokonce jsem přestal ABS na zadek vypínat a zvyklí ze silnice používat především předek jsem v terénu používal obě brzdy. Prostě jsem se na to začal spoléhat a brzdilo to. Samozřejmě nešla v tomto způsobu motorka řídit zadkem, poslat bokem a podobně. Na 450 L to už bylo vše na řidiči. Za mě vůbec není špatné, dokonce jsem se přistihl, že mi z počátku na CRF 450 L chybělo jako berlička. Pro dual sport myslím dobré řešení. Kdo už opravdu pak jede pilu a má to v ruce, tak pak může ABS deaktivovat.

Naposledy editováno 11.12.2020 06:53:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 10:11 | Nahoru | #3979
Mě vadí ABS i v autě, prodlužuje to brzdnou dráhu. Ono ne u každýho vozidla to ABS funguje jak má a pak je to akorát k zlosti. Třeba Iveco dodávky, šlápneš fest na brzdu a jedeš jak po ledě a to muže bejt v létě na hladký silnici. U motorek mi to vadí hlavně z hlediska složitosti, zbytečný kablíky, krabičky. Ale ono už to jinak nepude, strohou funglovku už nekoupíš

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 11:33 | Nahoru | #3980

Merhaut píše: Kafoholik> Fakt mám pocit, že sis buď spletl motorku, nebo jsi měl nějaký těžce poškozený kus, anebo je to něco hodně osobního a zralého na hloubkovou psychoterapii Já mám s tou motorkou diametrálně odlišné zkušenosti, byl jsem oproti předpokladu velmi pozitivně překvapen, jak to funguje v offu i s tím aktivním ABS, bylo jen pár situací, kdy o sobě dalo výrazněji vědět a to chování je pro mne naprosto čitelný. Nicméně vypínač je fajn, alespoň pro klid duše, příští týden ho tam dám



No, opakuju že nespletl, byla to předváděcí motorka KLX230 v majetku prodejce Kawy na akci které se zúčastnili... Letos najaře. Nevím jak to měli moc poškozený kus, ale najeto na tom bylo málo, řekněme dva tisíce. Jezdili ji ale i novináři, tak kdo ví jestli tu někde není na fotkách zrovna ona.

Dostal jsem povolenku i na offroad s tím, že to nemám moc zasvinit... Což neklaplo hlavně proto, že v lese za zatáčkou byla mega díra s bahnem vodou a na pískokamenitém povrchu brzdy odmítly brzdit, jak kdyby ti uřízli hadice. A na zadní už pak taky nechtěla, ale to bych jí nevyčítal, je to malý obsah.
Takže jsem ten svinec měl až za krkem

Jsem to pak u potůčku retušoval trsem trávy namočeným ve vodě a potom sušil zmuchlanou smlouvou o zápůjčce, bo jinýho nic po ruce nebylo a kde je benzinka s mytím jsem netušil

Naposledy editováno 11.12.2020 16:38:27

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 15:33 | Nahoru | #3981
Mně se hrozně nelíbí ta absence volby. Naprosto chápu, že spousta lidí ABS chce a třeba na Africe, která už jede fest, váží dost těch nevýhod je málo a velmi ocením, že po ujetí 1000+ km si nemusím stále dávat pozor na používání brzdy a mohu to prostě zahamtnout.
Ale nutit všem ABS bez možnosti volby je pomalu urážlivé. Pokud na lehké motorce spíše ocením 5kg dolů, méně brzdové kapaliny, méně elektroniky, čitelnější reakci brzd s lepší zpětnou vazbou..., za cenu toho, že musím sám hlídat, abych kola nepřebrzdil a v průměru se mi třeba i o trochu protáhne brzdná dráha, měl bych mít tu volbu. Zákon by neměl automaticky předpokládat, že nejsem schopný klady a zápory posoudit. Klidně bych i bral, aby byl rozdílný test pro řidičák na motorku s ABS / bez ABS, stejně jako je to pro automat / manuál a pro různé objemy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 15:54 | Nahoru | #3982

Mr.Dreamer píše: Pokud na lehké motorce spíše ocením 5kg dolů

Možno s tými 5 kg dolu a bez sedadla pre spolujazdca by to ABSko mať nemuselo - neviem, do akej miery CRFka spĺňa kritéria na enduro, váha je tuším len o niečo nad 140 kg, čo je práve ten limit.

Ale asi chceli mať dvojmiestnu mašinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 16:31 | Nahoru | #3983

Metric píše: Možno s tými 5 kg dolu a bez sedadla pre spolujazdca by to ABSko mať nemuselo - neviem, do akej miery CRFka spĺňa kritéria na enduro, váha je tuším len o niečo nad 140 kg, čo je práve ten limit.

Ale asi chceli mať dvojmiestnu mašinu.



Divné je, že AJP má v TP 2 místa, stupačky spolujezdce a ABS také nemá a v roce 2018 už byla tuším stejná pravidla, jako dnes, ne? Ale AJP je vůbec bezva, dostalo homologaci i s jedním zrcátkem, bez krytu na řetěz a odrazky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 16:54 | Nahoru | #3984

Mr.Dreamer píše: Mně se hrozně nelíbí ta absence volby. Naprosto chápu, že spousta lidí ABS chce a třeba na Africe, která už jede fest, váží dost těch nevýhod je málo a velmi ocením, že po ujetí 1000+ km si nemusím stále dávat pozor na používání brzdy a mohu to prostě zahamtnout.
Ale nutit všem ABS bez možnosti volby je pomalu urážlivé.


S tím se nedá než souhlasit. Ale prohlásit, že ABS je na motorce obecně k ničemu - to může napsat jen člověk, kterej ho nikdy nepotřeboval.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 17:35 | Nahoru | #3985

Slávek-TDM píše: S tím se nedá než souhlasit. Ale prohlásit, že ABS je na motorce obecně k ničemu - to může napsat jen člověk, kterej ho nikdy nepotřeboval.



Počkat, to jsem ale snad netvrdil? Možná před mnoha lety, když s tím Honda přišla na CBR 600, tam to ale byl tak špatný systém, že jezdci, který by nedokázal bez ABS zabrzdit lépe, bych nesvěřil ani odrážedlo. Od té doby se ale ABS na motorkách o dost posunulo, stále je pár oblastí, které naprosto nezvládá, třeba právě ta rozvlněná zvažující se silnice, znám jeden hezký úsek v podkrkonoší, kde zatím selhala každá implementace ABS, kterou jsem zkoušel, ale ve většině případů to funguje obstojně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 22:22 | Nahoru | #3986

Mr.Dreamer píše: Divné je, že AJP má v TP 2 místa, stupačky spolujezdce a ABS také nemá

To si ma dostal, chlape.

Možno sú iné pravidlá pre homologáciu pre firmy, ktoré vyrábajú len pár kusov? Iba tipujem.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 23:15 | Nahoru | #3987
Já měl z to že pravidlo je 125ccm a výš. Nebo tam jsou další nuance? Bohužel tahle šikana a nemožnost volby je v auto moto světě čím dál častější. To je daň za "lepší" životní úroveň. Máte se dobře, ale budete se mít dobře podle našich pravidel ;).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 23:44 | Nahoru | #3988

Metric píše: To si ma dostal, chlape.

Možno sú iné pravidlá pre homologáciu pre firmy, ktoré vyrábajú len pár kusov? Iba tipujem.



Osobně si myslím, že to prostě schvalují Portugalské úřady a kvůli jednotnému trhu to tak má homologaci všude. Vzhledem k tomu, že se těch AJP neprodá moc, tak kvůli tomu nikdo nepůjde podávat žalobu k evropskému soudu, která by se stejně vlekla a úřad/stát, který by ji podal by si zajistil nenávist Portugalců na mnoho let...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 23:59 | Nahoru | #3989
mRKEF> Enduro ani trialové motorky nemusia mať ABS ani CBS. A ešte so sajdkárou tuším. 125ky musia mať jedno alebo druhé. Nie je mi celkom jasné, ako je to s vypínateľným ABS, ale ak by to nešlo, tak asi nedostanú typové schválenie...

Z direktívy EÚ:

Enduro:
výška sedla ? 900 mm
světlá výška nad vozovkou ? 310 mm
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 6,0
hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

Trial:
výška sedla ? 700 mm
světlá výška nad vozovkou ? 280 mm
kapacita palivové nádrže < 4 l
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 7,5
hmotnost v provozním stavu < 100 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.12.2020 v 00:41 | Nahoru | #3990

Metric píše: mRKEF> Enduro ani trialové motorky nemusia mať ABS ani CBS. A ešte so sajdkárou tuším. 125ky musia mať jedno alebo druhé. Nie je mi celkom jasné, ako je to s vypínateľným ABS, ale ak by to nešlo, tak asi nedostanú typové schválenie...

Z direktívy EÚ:

Enduro:
výška sedla ? 900 mm
světlá výška nad vozovkou ? 310 mm
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 6,0
hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

Trial:
výška sedla ? 700 mm
světlá výška nad vozovkou ? 280 mm
kapacita palivové nádrže < 4 l
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 7,5
hmotnost v provozním stavu < 100 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce



Mrazí mě při představě, kolik lidí nad tím strávilo hodiny a dny, jen aby vymysleli jak přesně zregulují věc, která nepotřebuje žádné regulace. Někteří lidé mají deprese z toho, že jejich práce není důležitá, dělají byrokracii, kterou by jejich korporace ani nepotřebovala, nebo agendu pro dva 5 lidí dělá 15ti členný tým. Tak trochu tuším, že tito regulátoři jsou už ale tak daleko od reality, že v jejich hlavě je tato buzerace to nejdůležitější a bez jejich zákazů a příkazů by ráno ani slunce nevylezlo .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 345 5.12.2024 v 09:09 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist