je zima, nudil jsem se, tak jsem projel nějaký zahraniční fora.
První dotaz je k víku spojky, zaregistroval jsem, že to je poměrně častej problém G650X, protože BMW se snažilo ušetřit asi nejen na váze. Zdálo se mi, že nechodí úplně super, objednal jsem lanko, to se neztratí, ale myslím, že to spíš bude načatý víko. Loncin už to měl pořešený, rotax z 2007 bohužel ne. Našel jsem i celkem použitelnej návod, ale abych neobjevoval Ameriku, nedělá to někdo, kdo už to má zmáklý? Objednávat loncin z Ali se mi nechce.
Druhej dotaz je na vidle, použil jsem tuby z marzocchi shiver 45 z Husqvarny, protože až na průměr ve spodních brejlích, kde je 1mm rozdíl jsou stejný. Zbytek jsem použil svůj, protože to mělo prd najeto. Na Advrider atd jsem ale zjistil, že všichni naopak shánějí cartridge z krosek, protože tady BMW taky ušetřilo. Odpružení úplně nerozumím, ale originál mají tuším na 1 vidli předpětí, na druhý odskok, ty husq. jsou údajně nastavitelný samostatně a prej to funguje úplně jinak. Jediná věc, co mi trochu vadí, že se to při brzdění dost potápí. Já mám ty vnitřky z těch husq. vidlí, kupoval jsem je komplet, poznám nějak, jestli jsou ty cartridge ok? Olej jestli se nepletu se dává 7.5, když je to na silnici, neměl bych dát o chlup hustší? Nebo trochu víc? 100mm by měla tuším bejt kroska a 90 enduro, tohle je SM, byť tupý.
Možná si ještě na něco vzpomenu. Každopádně díky za rady a tipy
Naposledy editováno 08.04.2021 22:23:01
Co se vidlí týká, ty cartridge co mám, by šli na country nebo challenge, moto má asi jinou geometrii, ty spodní patky nebo jak to nazvat jsou lehce jiný a nedá se tam kvůli nedostatku materiálu vyvrtat díra pro to nastavení druhý nohy dole. Jsem rád, že to zkusil už někdo přede mnou a nemusím si kurvit svoje, takže dám jen tužší pružiny a nastavení bude tak jako původně. Což mě trochu sere, protože po tý úpravě je to údajně úplně jiná motorka...
Takže tady mám, kdyby někdo chtěl, téměř kompletní usd marzocchi shiver 45, jsou zralý na repas, použil jsem jen ty vrchní tuby. Ideálně výměna za ty vrchní tuby ve stříbrný, gas,tm? Se spodním průměrem 57mm (ve spodním oku) nebo výměna za nějaký bankovky, nabídněte.
Naposledy editováno 12.04.2021 20:13:53
1 reakcí na tento příspěvek BMW G650X, Rotax, Marzocchi víc dotazů
tu husku jsem teď zkoumal, protože jsem našel na ebay hlavu, válec, s pístem, vačky atd, ale vzhledem k tomu, že to mělo papírově jen o 5 koní víc, možná lepší průběh, ale stejnejch 60Nm, tak jsem se na to vybod. K tomu bych musel pořídit ještě PC, nebo něco podobnýho, no zkrátka pár hodně drahejch koní navíc...
Na ten dekl jsem narazil na německým foru, že tam jde jak z ali, tak tenhle, ale ten z ali se mi vůbec nelíbil. Já už ten z allegra koupil, tak snad dorazí, měl by to bejt origo, akorát už ten vylepšenej.
Naposledy editováno 14.04.2021 22:07:22
Dopředu jsem dal pružiny od Wilbersů a dozadu hyperpro, spolu s repasem centrálu a 10w olejem do předních vidlic, celkem jsem s tím takhle spokojenej.
Aspoň budou díly do bmw Ale ta hmotnost cendura příšerná.
tady ještě stará fotka motorárny (s motorem do hq):
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw g 650 xmoto BMW G 650 Xmoto | Lukasinho | 8 | 27.9.2024 v 06:41 milonovo |
Sháním někoho šikovného kdo by mi v... BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | berry78 | 22 | 17.10.2022 v 10:42 V_i_c_i |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 2 | 8.6.2022 v 22:08 Komorerth |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 0 | 7.6.2022 v 22:49 Fopy |
Odvzdušnění brzdy s ABS BMW G 650 Xmoto | milonovo | 10 | 28.10.2021 v 23:18 milonovo |