Myslím si, že už sa to tu viac krát prejednávalo, ale neviem nájsť vlákno, kde by bola odpoveď.
Na túto sezónu, po dlhšej dobe by som si rád zaobstaral nejaký stroj. Môj rozpočet na túto srandu je 60 tisíc. Samozrejme, motorku do 60 tisíc z okolia viem nájsť bez problémov. Teraz však prichádzajú moje obavy.
Mam 190cm a 120kg, plus niekedy ladvinka 60-70kg. Ako to zvládne napríklad taký bandit? Alebo mam ísť radšej do nejakého Transalpa, V-Stroma, alebo niečoho podobného?
Nechcem na tom prejsť Európu, ale raz za čas 200km trip by som prijal. Najviac sa mi páčia SS, tak isto aj ladvinke, ale to mi pripadá ako cesta do pekla ? mal som pred 3rokmi ninju, už na nej som si pripadal ako osa na bonbóne. Pred tým som mal zzr600, ktorá už bola dostatočne dlhá, ale prišla mi strašne nízka.
Máte niekto podobnú postavu? Čo sedláte?
Ďakujem za rady
Naposledy editováno 16.04.2021 11:21:20
1 reakcí na tento příspěvek Výber moto
V-Strom 650 velikostně taky úplně v pohodě. Ale ten Bandit jede o dost víc a není to cenduro. Když vás táhnou spíš ty silničky.
1 reakcí na tento příspěvek Výber moto
Naposledy editováno 16.04.2021 08:08:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber moto
Btw vyskočila tu na mňa Yamaha TDM850 z okolia. To by mohla byt tiež dobra voľba, nie? Od toho endura sa zas až tak nedištancujem, už keď to nebude SS, tak mi je to jedno, rad vybehnem na nejakú polňačku
Bandita nemusíš hledat jen verzi S (polokapotu). Ale nevypadal bys na tom tam velkej jako na naháčovi. A nefouká na tom tolik.
Naposledy editováno 16.04.2021 08:31:19
1 reakcí na tento příspěvek Výber moto
TDM 850 NEBRAT (krom toho - ta na tebe není stará?). Naopak 900 BRÁT. Ale na tak velkýho chlapa + batoh mi ta motorka přijde malá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber moto
Btw, prečo nie tdm 850?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber moto
1 reakcí na tento příspěvek Výber moto
Naposledy editováno 18.04.2021 09:17:27
1 reakcí na tento příspěvek Výber moto
Já jsem na základě týhle diskuse zkusil jako druhou cestovní motorku koupit bandita 650 S a nevěřím jak je to pohodlný a fajn na cesty. Rok 2011, s lepším budíkem a kapsami v kapotě.
Jako, proti Stromu bez konkurence. Ten motor je mazel, jede dost a úplně v každým režimu, neškytne, nic. Spojka hydraulika, super. Lineární zátah od nic az do omezovače, furt hezky roste. I od 160 nahoru si zatáhne to cenduro s dvouválcem okolo 650 ccm neumi ani ve snu.
Zbytek socka, ale tak nějak to ladí k tomu cestovnímu využití. Je těžkej, stabilní, měkkej, ale rozbitý cesty vyžehlí neskutečně, 220 tacho je tam lehce Ale 50 na šestku úplně v klidu snáší a sebere se jako prd.
Když se chce tlačit na pilu v zatáčkách, je to horší, ale pokud dám pozor na přesný vedení v zatáčce, tak to taky jde celkem . Trochu zavírá, tak zezačátku jsem se vlnil jak debil, ale už dávám pozor aby prdel byla kde má být a trocha víc plynu a je to lepší. Po dvou hodinách trénování na Červenohorském sedle už vím co ta potvora chce: nesedět tam jak pytel brambor.
Když se nespěchá, tak je to jedno, to je hodnej.
Ve městě kupodivu agilní, rychlý kličky MX stylem pod sebe dává super, na to jaká je to těžká kráva.
Prevodovka, vynikající. Jemný přesný řazení, dobře zprevodovaná. Mohla by mit delší šestku. Nepůjde to snadno poladit rozetou, bo tacho snímač je na pastorek a kecal by tacho... Ale asi je to o zvyk, zas to jede. Řadím obvykle bez spojky, nahoru skoro furt, dolu někdy když trochu topim, dává to dobře. Líp než KTM, popravdě. Tam musím pečlivěji hlídat co dělám, abych nechytl faleš. U bandita klídek, přitlačit a cuknout plynem, jemně, dobře. Faleš zatím nikdy.
Únava minimální, zatim jsem dal asi 800 za den a ve srovnání s DL650 pohoda. Minimální naroky, neotravná motorka, nechceš neřadíš, rovně jede jak vlak. Gauč s jedním kvaltem v sametovým motoru.
I na manipulaci výborný, zase pokud srovnám s lehčím stromem, tak určitě lepší, má nízko těžiště a fakt jistota v nohách.
Za tři neděle jsem mu dal cca 4000 km a zatim fajn gauč na výlety i klidně 1000 km za den, když se potáhne.
Se spotřebou nepřejdu 6.5, ale to je už hodně rychle. Jinak cca 5,5.
V noci po mokru jsem jel asi 300 km tam a pak zpět k ránu, opatrně, spotřeba snad 4,2 ale to bylo tak do 120, klouzalo, zvěř na Vysočině atd.
Za 80 nákup s třema kuframa, jako prd na dovolenou. A polety do práce, okolo. Dik za tip
Naposledy editováno 14.06.2021 21:47:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |