Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Animals21 píše: Nebudete nekdo poustet svoji WRR? Kdyz tak sz, dik
Pořád platí :)
Víte někdo, a já předpokládám, že ano, typy ložisek a gufer pro celé přepáčko a kyvnou vidlici? Na webu se mi nepovedlo nic najít a i přes všemožné kombinace mi vždy vyjížděly jen zahraniční eshopy. Procházím vlákno na advrider, ale má 3000 stránek.
díky
Nemáte někdo zkušenosti s alliexpresovými laděnými výfuky ? Zajímalo by mě jestli to tu někdo nemá a jestli není problém s podpalováním ventilů ?
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Hledám frajera nebo frajerku na sdílení informací, kterého moc nezajímá zrychlení tohohle chrchlátka z 0 na 100kmh , ale využívá wr spíš jako adventure bajk.
Přesuny, těžší terén, zavazadla, řešení trablů na výletech.
Je tu někdo takový?
Výměna zkušeností, použivaných věcí, modifikace osobní i pro tento druh ježdění.
Pokud ano, napiš mi.
Čuuus.
Naposledy editováno 13.10.2020 23:06:39
S WR máme za sebou první rok a tudíž také jakousi zkušební lhůtu. Musím říct, že jí tedy prošlo na výbornou a následně dostalo smlouvu na dobu neurčitou
Mám dva dotazy, zda někdo tyto problémky řešil.
- světlá výška a její zvýšení. Nějaké již vymyšlené řešení snadno dostupné. Nechci vymýšlet už třeba vymyšlené. Kratší kosti na přepákování? Samozřejmě jsem nejdřív googlil.
- někdo kdo provedl kompletní upgrade tlumičů a vynaložené usílí stálo za to? Např. https://www.teknikm...amaha-WR250R-Offroad
Nejlíp prohodit pár slov, připadně se sejít. Je mi jasné, že tyto věco jsou dost individuální.
Stále se bavím o adventure ježdění. Jezdec, určité vybavení a agresivnější jízda. Žadný extreme, cross a tak podobně.
Dík a pěknej den
Naposledy editováno 26.11.2020 22:35:07
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 22.04.2021 21:09:55
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Vytvořen adv bajk verze 1.8 .
Výš byl můj dotaz na podvozek. Takže mým prvním krokem bylo kompletní GO originálních podvozkových dílů. Krk řízení, ložiska kyvky, přepakování, tlumiče.
Něco opotřebované, něco zničené, proto došlo na renovaci a něco vytuněné předchozím majitelem. Předesílám , žé žádný oslnivý výkon jsem z toho dostat nechtěl.
To, že to stálo milion , vem to čert, místo šunky si dám gothaj . Ale politiku těhlech rozpočtových motorek jsem neznal a byl nemile překvapenej. Japosnký ušetření, který tě v budoucnu dožene. . Jednotlivé díly, hlavně zadní tlumící jednotky, neexistují. Při servisu past vedle pasti. Yamaha nabízí třeba zadní tlumič jen celý. Usa částečně pomohla.
Vše se povedlo, hotovo. Vidlice se dá snést a její chod je relativně ok. S tím zadkem ale žít nejspíš nedokážu. Rebound prakticky neštelovatelnej. Vůbec se nedá brzdit a takový "katapulty" co to někdy dokáže, to je pro mě místama až nebezbečný. Takže až trošku rozdejchám to, že maj ty ku*vy šikmooké hajzly na chodbě , přijde výmena. A to i pružin předku. Jsou v toleranci, ale už jsou 13 let nové .
Tohle berte s rezervou, ale Yamaha, jako značka mě naprosto zklamala. Naleštěná bída, která má stát polovinu peněz. To se dle mě týká i nové tenere (zajímá mě). Docela jsem si po své zkušenosti probrouzdal katalog náhradních dílů, pokud vůbec čislo dílu existovalo . A to si objektivně k ceně přidám i položka spolehlivost :).
Neberte mě nějak vážně. Já si wr nějakou chvíli nechám. Na mé výlety není na trhu zatím lepší typ motocyklu.
Naposledy editováno 23.04.2021 01:39:19
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jak předek tak zadek se defakto vysypaly v jeden čas. Chci mít zaroveň jistotu, kdy a co bylo na moto děláno. Řeči předchozích majitelů jsou často dost mimo.
Přední vidlice poškozený rebound ventil. Předchozí majitel tunil 20mm podložkou pod pružinu. Kartridge nerozebiratelná. Obojí celkem problém. Úspěšně vyřešeno.
Zadní jednotka. Hlava, balónek. I přes letité zkušenosti servismana nebylo čím nahradit. Hlava vyrobena, balonek ze zahraničí.
Jsem rád, že máš zkušenosti s ktm, protože to je to, o čem mluvím. Kliknu, do týdne mám a se servisem se POČÍTÁ. A to je právě to, ať už je kartridge zapertlovaná nebo že jednotlivé položky koupit nejdou.
U tohoto modelu yamahy ( a mnoha dalších) se servisem, krom výmeny oleje a spotřebních věcí vidlic zkrátká nepočitá.
Co se týká ložisek kyvky a přepákování. Musel jsem zkrátka sáhnout po aftermarketu a právě allballs. Jako práce mi u tohoto nevadí. Horší to je právě s důvěrou v danou značku a její životnost. Protože ani to nebylo moc zadarmo.
No, jsem zvědavej co bude dál. Protože bych fakt radši zadní tlumič s lepšimi vlastnostmi a hlavně jasně danými díly z katalogu. Předek by měl, co se servisu týče, být v budoucnu ok.
Motorku jsem koupik od maníka, který vše nechával dělat v yamaha servise. Tudíž jsem důvěřoval, že takto věci na tom stroji fungovat zkrátka mají. Pravda to nebyla, viz tuning přepětí na vidlici. A ani zadní jednotka nebyla bez poskvrny.
Jsem moc rád za trpělivýho perfekcionalistu, který se do toho pustil a tlumiče uvedl do stoprocentního stavu.
Naposledy editováno 27.04.2021 07:58:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Při té přiležitosti okolí čistěno, kontrolováno atd. Mám rád přehled i kde co je a jak s tím dolu . Prostě znát trošku ten stroj.
Neměl bys třeba odkaz na ta ložiska kyvky a přepákování? Snad nebudu nějakou chvíli potřebovat. Ale v budoucnu se to určitě hodí.
Díkes
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 291, 292] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8742 | 30.9.2024 v 15:42 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |