Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jak předek tak zadek se defakto vysypaly v jeden čas. Chci mít zaroveň jistotu, kdy a co bylo na moto děláno. Řeči předchozích majitelů jsou často dost mimo.
Přední vidlice poškozený rebound ventil. Předchozí majitel tunil 20mm podložkou pod pružinu. Kartridge nerozebiratelná. Obojí celkem problém. Úspěšně vyřešeno.
Zadní jednotka. Hlava, balónek. I přes letité zkušenosti servismana nebylo čím nahradit. Hlava vyrobena, balonek ze zahraničí.
Jsem rád, že máš zkušenosti s ktm, protože to je to, o čem mluvím. Kliknu, do týdne mám a se servisem se POČÍTÁ. A to je právě to, ať už je kartridge zapertlovaná nebo že jednotlivé položky koupit nejdou.
U tohoto modelu yamahy ( a mnoha dalších) se servisem, krom výmeny oleje a spotřebních věcí vidlic zkrátká nepočitá.
Co se týká ložisek kyvky a přepákování. Musel jsem zkrátka sáhnout po aftermarketu a právě allballs. Jako práce mi u tohoto nevadí. Horší to je právě s důvěrou v danou značku a její životnost. Protože ani to nebylo moc zadarmo.
No, jsem zvědavej co bude dál. Protože bych fakt radši zadní tlumič s lepšimi vlastnostmi a hlavně jasně danými díly z katalogu. Předek by měl, co se servisu týče, být v budoucnu ok.
Motorku jsem koupik od maníka, který vše nechával dělat v yamaha servise. Tudíž jsem důvěřoval, že takto věci na tom stroji fungovat zkrátka mají. Pravda to nebyla, viz tuning přepětí na vidlici. A ani zadní jednotka nebyla bez poskvrny.
Jsem moc rád za trpělivýho perfekcionalistu, který se do toho pustil a tlumiče uvedl do stoprocentního stavu.
Naposledy editováno 27.04.2021 07:58:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 291, 292] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8742 | 30.9.2024 v 15:42 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |