Téma: TL 1000 S otevření na 92 kW
17.10.2021 v 18:04
2 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S otevření na 92 kW
Na jednotce se vypinuje nebo ustrihne jeden drat (černo hnedej, na cislo pozice se musim podivat) - tim se přepne na druhou mapu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW
assassin> Takže když na ten drát dáš vypínač, tak můžeš přepínat mezi Sport a Rain? Nebo "Rain" je s většíma sacíma hrdlama nepoužitelnej?
Koudy01> No vlastne to jen přepne mapu ktera dava pro vetsi otevreni plynu vic benzinu (diky větším hrdlum tam jde vic vzduchu, ale jen pri full gas) takze v běžným rezimu nepoznas nic, diky dlouhymu plynu se vlastne skoro nikdy do tehle oblasti nedostanes, ma to vliv az na vyssi kvalty kdy si na heftu prehmatnes - pak to s tou “skrcenou” mapou jede na chudou směs - jede to hur.
Jj ty hrdla maji jen decentne sníženy prurez a hned za klapkou - takze hlavní restrikci dela klapka, dokud neni otevřená tolik ze prurez kolem klapky je vetsi nez prurez hrdla tak se vlastne nic nedeje - proto u motorek co nemají sekundární klapky řízené servem nebo fly by wire neni jina moznost uživatelských “map” nez tech zapalovacich - krosky to tak mívají..
Kdysi kdyz jsem odskrcoval svoje tl mi to neslo na rozum, ze jsem “odskrtil” 25koni s vlastne neni nic znat :D s origo plynem to bylo znat az na vyssi kvalty pri alceleraci nad 180 :D
Naposledy editováno 17.10.2021 22:09:54
Kdysi kdyz jsem odskrcoval svoje tl mi to neslo na rozum, ze jsem “odskrtil” 25koni s vlastne neni nic znat :D s origo plynem to bylo znat az na vyssi kvalty pri alceleraci nad 180 :D
Naposledy editováno 17.10.2021 22:09:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW
assassin> takže cdi jsou pro obě verze stejné? Stačí jen ten drát přerušit?
0.0.7.> staci přerušit drat.
Ecu ale pro obe stejne nejsou. 72kW verze ma v sobe 2 mapy - 72kW a 92kW, ecu z 92kW verze ma v sobe dve totožné mapy, obe 92kW … u te kdyz stříhnes drat tak se vlastne nic nestane.
Rozlišit je lze podle výrobního cisla
Jo a 72kW verzi je vic, treba francouzská nema skrcena hrdla ale nižší zdvih sacich vacek, aby to neslo odsktrtit tak snadno.
Naposledy editováno 17.10.2021 22:31:44
Ecu ale pro obe stejne nejsou. 72kW verze ma v sobe 2 mapy - 72kW a 92kW, ecu z 92kW verze ma v sobe dve totožné mapy, obe 92kW … u te kdyz stříhnes drat tak se vlastne nic nestane.
Rozlišit je lze podle výrobního cisla
Jo a 72kW verzi je vic, treba francouzská nema skrcena hrdla ale nižší zdvih sacich vacek, aby to neslo odsktrtit tak snadno.
Naposledy editováno 17.10.2021 22:31:44
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S otevření na 92 kW
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... [1, 2] Suzuki TL 1000S | Anti | 43 | 19.3.2025 v 19:25 Anti |
Kola Suzuki Tl 1000s a Suzuki GSX-... Suzuki GSX-R 600, Suzuki TL 1000S | suzu750 | 24 | 16.2.2025 v 12:51 assassin |
Výroba dekl spojka průhledný na TL1... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | suzu750 | 29 | 17.1.2025 v 18:04 BlackSabbath |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |