2 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
2 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
https://www.scheuerl...it-uebermass-1.00-mm
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
zmer ovalitu valce, velikost pistu a prumer oka pro pistni cep na ojnici.
a jinak na profi honovani bych se vyprdnul, mam dobrou zkusenost s honovaci sadou do akuvrtacky co stoji cca 1000kč. Na takove to posmrdlani a srazeni hran od drobnych ryh to bohate staci. Coz je presne tvuj pripad. resil jsem tim i vic zdevastovane valce a po slozeni to melo komprese noveho motoru.
V horkych dnech drž ruku pobliž spojky a neřeš.
Nebrzdi motorem a užívej.
U motoru s valivými ložisky se přikláním k téměř okamžitému zvýšení otáček po prvním startu. A u karburátoru ihned zavřít sytič, pokud musel být vytažený.
Tím přípravkem do vrtačky to oživit by mělo stačit.
Druhá věc, jestli to před startem někdo protočil bez svíček aby se protlačil olej.. A jak vlastně vypadá pumpa. A jestli to namazal při montáži, už jsem slyšel i teorie o tom že WD 40 na montáž super, takže se pak může dít ledacos.
Třetí věc je, jak to bylo broušené. Některé honovačky umí srovnat kuželovitý válec, ale většina ne. Změřil bych to v úvratích, jestli to neni kýbl. To bys musel asi srovnat nebo nový válce už, pokud jsou na konci.
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
Ale u tebe to vypadá o dost líp. Vzal bych to honovacim kartáčem pak pořadně vyčistil a jel dál.
Proč se to vlastně rozebiralo, co se stalo?
Pokud to někdo hudlal na volnoběh s kvalitním olejem, tak se udělá zrcadlo a je zle. Nedrží olej, netočí se kroužky. Pokud to nechceš prehonovavat na novou míru a dávat novou sadu, tak co jinyho nez to zkusit nechat?
Bych to neřešil, pokud jsou kruhy ok, tak lehce a pečlivě projet ručním přípravkem a pokračovat v záběhu, akorát tam dát minerální olej a pozor na směs a otáčky spíš vyšší.
Buď se to dozaběhne a cajk, nebo to pak budeš muset stejně udělat...
Naposledy editováno 11.11.2021 10:16:57
1 reakcí na tento příspěvek Stav válců a pístů - co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stav válců a pístů - co s tím
Ale jak tu už někdo psal, to může být i od ojnic, klika blbě uložená, pumpa netěsná, kanálek někde blbě, jsou tam ty trysky různě, to tam zapomeneš na to šup a nemažeme, milion věcí které neví když to neskládal.
A nebo to jen někdo startnul suchý a nenajdeš nic...
Klasik píše: Anti> rantl to nemá žádný. Ten motor v podstatě neběžel, zjevně dle nulových úsad na pístech. Otázka je zda se nepřidřel a tak.
no přidřel, na pistech je ta barva vybroušená a jsou tam rýhy jak si psal... malá "clearance" a nebo tomu něgdo dal hned zastudena, že se písty roztáhly dřív než válce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 | Korycan.V | 14 | 17.12.2018 v 20:43 oldbajker |
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 | smolcdavid | 4 | 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee |
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 | kaw.38 | 11 | 5.1.2016 v 18:15 horst1 |
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Hanz2164 | 33 | 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164 |
Dolití oleje do motoru Kawasaki GPZ 1100 | miro18 | 9 | 29.5.2014 v 15:17 Stev |