Otázka,po výměně oleje olejoznak ukazoval přesně jak je psáno v manuálu,za studena spodní ryska,za tepla horní,po ujetí asi 300km neukazuje vůbec nic?má někdo zkušenost,nikde jsem žádný únik nenašel...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
zdar všem,
nedávno jsem snad tady na motorkářích četl o problémech s clake one, že se někomu nevrací páčka, nemohu to téma vůbec dohledat, a právě se mi začalo dít to stejné, máte jakýkoli tip, jak tomu pomoci? Děkuji!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Pokud je tomu tak, tak co se nevrací? Spojková páčka na řídítkách, nebo ta páčka na druhé straně spojkového lanka, tady ta nad pravým víkem motoru?
Já ze spojkou laboroval dva roky.
Popiš lépe závadu!
Naposledy editováno 05.11.2021 21:40:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 24.01.2022 14:56:54
LC4 mám už podruhé, což si se asi již dočetl.
U té první v roce 2011 jsem si nechal vyměnit to ložisko na spojce. Opravdu bylo již v rozpadu, což bylo slyšet výraznou změnou zvuku při vymačknutí spojky a byly již šupinky v oleji.
Ty ložiska vahadel ventilů jsem také nechal vyměnit, podle mechanika byly ty původní v pořádku. U těch ložisek vahadel je problém v tom, že se blížící zadření nijak neprojeví. Až teprve když se to kousne a potom jdou i vahadla a oprava se dost prodraží.
U té druhé jsem vyměnil filtry a všechny náplně a do motoru jsem nijak nešahal. Také startuje na drc a žádné zvuky z motoru nejdou. tak snad vydrží.
Rozvoďák nevím.
A jen trochu odbočím:
Kamarád v minulých týdnech vybíral morku a pečlivě projížděl inzeráty a fóra. Nakonec si pořídil asi 2 roky starého V-Stroma, ale co zjistil:
Většina motorek v inzerci starých 5 let má najeto 40-50 tisíc.
A většina motorek starých 20 let má také najeto 40-50 tisíc.
Dále bez komentáře!
Mám ještě jeden dotaz, trošku odbočím k "tuningu". Četl jsem, že naladění toho karbecu na otevřený výfuk změní průběh výkonu, jede to víc odspodu a trochu se i zlepší vibrace. Četl jsem, že se má vykuchat origo výfuk. Co všechno se tam má kuchat? Vím že je tam viditelná přepážka hned na začátku výfuku, pak je tam ten středový díl ve kterém je katalizátor (?). Rád bych tuhle úpravu udělal, ale nechci laďák, zas tolik ta motorka neřve a rád bych to zachoval. Má to i nějaký vliv na spotřebu a životnost? Nepotřebuju větší výkon, spíš ten průběh zlepšit.
Naposledy editováno 25.01.2022 14:06:38
Ani na jedné LC4 jsem to nedělal.
Ta první měla homologovaný laďák MIVV už když jsem ji koupil. A měla krásný zvuk
Byl k tomu i celý svod a ten katalizátor tam už nebyl. Ale pozor, byl totiž uveden v techničáku a mohl by být problém na technické. Někde jsem četl, že kdyby na to přišli, tak mám tvrdit, že ten katalizátor je součástí toho nového výfuku.
Ale nepocítil jsem žádnou změnu výkonu, ani odspoda.
Ta současná LC4 má originální výfuk a asi není kuchaný. A nástup má podle mého stejný jako ta první. Já bych do toho raději nevrtal.
I když v zásadě, když se uvolní výfukové cesty, tak to k většímu nástupu výkonu vede. Akorát se musí přidat i trochu vzduchu na vstupu.
Dělal jsem to u Kawasaki KLR650. Po nandání laďáku jsem přidal i vzduch. Byl tam k tomu šroubek na karbecu. A nástup výkonu byl znatelný.
U LC4 ale origo výfuk motorku nijak moc nedusí. Tedy alespoň u verze enduro. Nevím jak je to u advíka.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Karburátor v původních tryskách, reakce ok. Spíše plynulejší nástup . Vibrace se určitě nezměnily. U mne 2 výhody - systém je lehčí než původní, a je krásně tichý, u endura beru jako +. Dále má větší vzduch filtr než originál. Design už beru jako bonus...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 28.01.2022 07:50:20
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mě to přišlo komplet (podsedlák, airbox, sedlo. plasty+blatník/podblatník, zadní světlo, výfuky+svody) na 10000. Vzhledem k tomu, že staré oplastování bylo už "opracované" a stejně bych časem musel poshánět a vyměnit, šel jsem touto cestou. Jinak těch drobností tam mám upraveno víc. Maska se světlem + přední blatník z EXC, zeta chrániče páček...
Naposledy editováno 29.01.2022 16:11:59
Každopádně mám na vás ještě otázku, jak se pozná to ložisko na spojce že je špatné? Když jede na volnoběh na neutrál, je cítit od levého karteru takové jemné drnčení a při vymáčknutí spojky to přestane, je to cítit pouze na neutrál a bez spojky. To jsou příznaky toho špatného ložiska? Myslel jsem si prvně že to dělá když vymáčknu spojku, ale je to naopak, když ji vymacknu přestane to.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
https://www.ebay.com...fcfff71acf%7Ciid%3A1
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
vaypor píše: Ahoj, ...295 stránek moudra je tu někde ukryto jaké byly modely ... podle roku a co se měnilo? díky za pomoc.
Přesná a úplná odpověď na těchto stránkách není.
Něco odpovědí najdeš v motokatalogu na těchto stránkách.
Před 11-nácti lety jsem toto forum přečetl celé.
V té době ještě jezdilo LC4 mnoho a dost jsme si na těchto stránkách pomáhali v řešení různých problému. A opravdu najdeš v hloubi tohoto fora mnoho užitečného moudra
.
pretis píše: Ted je na ebay tohle:
https://www.ebay.com...cf%7Ciid%3A1 [/quote]
Díky..
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Těch 145 km/h je opravdu málo, ale nevím proč to tak je?
Naposledy editováno 16.05.2022 22:03:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |