AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ale k jarní - pět lidí...no, polovina co byla na podzimní. Tady prší, je asi 5 stupňů, takže počasí je opravdu nejarní. Přesto - poreferujte, jaký máte program. A jawil někdo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mel jsem chvili 110 a tak nejak mam pocit ze skodovky s motorem vzadu byly vsechny spatne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Tak jsem přijel trochu dřív z rodinné slavnosti...a čtu - neupírám Pechovi znalosti, ale z toho co píše o škodovkách vyplývá, že de facto každý majitel je debil, který tomu nerozumí a jen jeden ze 200 je chytrý a má auto v pořádku. Potom nevím, proč v autorisovaném škodováckém servisu už v roce 1980 tátovi říkali, že ne každá se výrobně podařila a takových je bohužel dost. Tím nepodařením je myšleno, že ani při sebelepší péči a snaze i onoho aurizovaného servisu AZNP se u některých aut NIKDY nepodaří dát je do 100 % stavu. Když se ve výrobě např. každá desátá nepovedla, tak to tak je a zůstane. Nepomůžou sebechytřejší úvahy co a jak...
Ale k jarní - pět lidí...no, polovina co byla na podzimní. Tady prší, je asi 5 stupňů, takže počasí je opravdu nejarní. Přesto - poreferujte, jaký máte program. A jawil někdo ?
Milane - jsi příliš důvěryhodný, nechci říci, přímo naivní....
Že je servis autorizovaný neznamená, že je nejlepší, spíše naopak. Záměrně serou na výměny oleje, ojebávají prohlídky, agregáty posílají na repase mimo servis, ale většinou je ani neopravují, jen mění. Teď už to dosáhlo takového vrcholu, že když vidí, že zákazník je ženská, co se pleská jen po městě, tak už ani nevyváží kola.... Za komára to nebylo lepší a bylo to natolik špatné, že i v té době se o tom psalo v tisku, mluvilo v televizi, jak jsou servisy shnilé, jak dělají práci napůl, špatně, nebo vůbec a vymlouvají se. Stejné je to i dnes.... Dobrý servis je nutno hledat, není to samozřejmost a to že je autorizovaný, je jen úřední formalita.... Přináší to, že budou mít například originální, velkou diagnostiku, ale když s ní nebudou umět pracovat, tak s ní nedovedou ani to, co udělá zkušený a zapálený člověk S Elm nebo Delphinou. Každá závada má svojí technickou příčinu... Pokud to auto nejede jak má, má závadu, třeba jen v seřízení, ale má, pokud vibruje, je někde nevývaha, pokud nesedí, má závadu na podvozku.... Prostě každý negativní projev je následkem toho, že na tom špatně se projevujícím autě, je něco špatně, to má vždy svojí příčinu a tu je zapotřebí nalézt, odstranit, pak bude fungovat stejně dobře, jako referenční kus. ALe proč by mechanici hledali, proč tvoje škodovka v určité rychlosti pajtluje a řve, když se radši vymluví na to, že je to prostě blbě vyrobené a pošlou tě do prdele a ty jim to věříš.... Pak se léta trápíš s autem co se táhne jak smrad, vibruje a řve.... Blbě vyrobené musí být, když nefunguje dobře, ale to je zapotřebí vyřešit, závadu, způsobenou ve výrobě odstranit a pak to fungovat bude. Když je nějaký mechanik fakt dobrej, nebude dělat za dvě kila v autorizáku, a poslouchat nějakého šéfa, ale půjde sám za sebe a protože je dobrej, může si zákazníky spíš vybírat. Bohužel je tomutak, že většina lidí je prostě neschopných se o auto starat. V dávných časech, byl řidič ten, kdo uměl nejen vozidlo ovládat, ale měl i technické znalosti. Dnes ne.... Dnes se technika neučí, jen na C a T. Takže lidi si často neumí zkontrolovat náplně ani tlak v pneumatikách, v motoru mlátí jak v rumlu i za tepla a jim je to jedno.... Pak podle toho, ta auta fungují a nefungují....
Naposledy editováno 23.04.2022 05:10:56
No ale lidí pohrdavě se vyjadřujících o tzv. garážových mechanicích nebo nebo neautorizovaných servisech pár taky znám. S roustoucí cenou a ojebávkou značkových servisů jich ale ubývá.
Konkrétně co bylo u těch starších škodovek nejčastěj špatně a lidé se s tím opravdu dlouhé roky nebo celou životnost auta trápili ví právě kamarád co má Triumphy.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dnes je slušné počasí, neočekávaně, jak jarní ? Kam jste hoši vyrazili ? Dejte hlášení a třeba nějakou fotku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Popravdě - ta moje 120 je jaká je. Má druhý motor. Ten první, originální jel do 90 dobře, potom rozvibroval celé auto. Když "klekl", koupil jsem jinou 120 LS a z ní přendal motor. Je to stejné, taky 90 km / h. je dobrých, potom nesnesitelné vibrace. Už jsem se s tím za těch 24 let co mi auto patří dávno smířil, příčinu už ani nehledám. Beru to jako vlastnost. A víc než 80 stejně nikdy nejezdím, i těch 90 je pro mně až moc, takže v podstatě nemám důvod se tím zabývat. Běžně jezdím šedesát a tak jsem plně spokojen.
Dnes je slušné počasí, neočekávaně, jak jarní ? Kam jste hoši vyrazili ? Dejte hlášení a třeba nějakou fotku.
Špatně vyvážená klikovka společně se setrvákem a kompletní spojkou. To bylo už z fabriky u mnoha Škodovek. Bylo nutno rozebrat celý motor a tuto seskládanou sestavu pořádně vyvážit a pokud se ještě vyvážily ojnice, pak to bylo už super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Asi je problém mezi motorem a kolama. Převodovka, homokineťáky....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tak 10 z 10...
To jen abychom to tady neplevelili převážně autama...
Petr : mezi 60 a 80 km / h. se pocitově cítím nejlépe. Jinak to asi vyjádřit nelze. Je to asi stejné, jako by jsi se ptal, proč rád jezdím na pionýru. Prostě velmi dobrý pocit, spokojenost, nic jiného...
Pepa : taky mně to napadlo. Ale to snad mělo být v pořádku už z výroby ?? Když to ani autorisovaný servis neopravil ... jak píšu, nechávám to být.
Naposledy editováno 23.04.2022 11:18:10
PetrL3 píše: Milan1963> ale proč je pro tebe 80 moc? Protože to auto není stabilní. Kdyby fungovalo jako ta moje 120, tak bys jezdil 120 a neměl pocit, že lítáš po celé šířce silnice.
Asi je problém mezi motorem a kolama. Převodovka, homokineťáky....
Přesně tak. Já se škondurou jezdil 150 tacho a nebyl v tom problém.... Jednak proto, že motor byl v pořádku a byl schopen se na tu rychlost vůbec dohrabat (se 4kv. 140), druhák protože podvozek jsem dal do pořádku, aby neměl vůle, měl správnou geometrii, brzdy aby brzdily jak mají, ráfky co nehází, kvalitní pneumatiky, správně vyvážené....
Taky se pak divili lidí, že je to nějaké tišší, že to i celkem jede ( na poměry cca litrových aut že 70s), a že si troufám s tím jezdit naštorc republikou.
Co bych si netroufal, když se o to člověk uměl postarat, tak to bylo celkem spolehlivé.
Kdo tomu tu práci po lokta od šmíru a studium technických tajů, v objemu jeden den, za půl roku nevěnoval, stěžoval si a koledoval si o odtah...
Dnešní auta jsou jinde, lepší, ale i ty mají své také a také je třeba se o ně starat, byť už to není o štauferce, vybavení dnes, je poněkud jiné....
Milan1963 píše: ...
To jen abychom to tady neplevelili převážně autama...
Petr : mezi 60 a 80 km / h. se pocitově cítím nejlépe. Jinak to asi vyjádřit nelze. Je to asi stejné, jako by jsi se ptal, proč rád jezdím na pionýru. Prostě velmi dobrý pocit, spokojenost, nic jiného...
.
O tom přesně píšu. Pocit. V jiném autu bys měl tentýž pocit, říkal by sis, 60 je akorát, takhle pojedu. A pak se koukneš na tachometr a tam 90. Díky kvalitnímu autu je to posunuté. To se mi to stalo při poslední jízdě insignií, když sem něco dělal a pak to jel projet. Ve obci sem zpomalil na domnělých 60, kochal sem se, najednou kouknu na tacho a tam 90.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Milane - jsi příliš důvěryhodný, nechci říci, přímo naivní....
.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Milan je spíš důvěřivý, než důvěryhodný, ne? Důvěryhodný není, páč ty jeho pohádky mu tu nikdo nebaští.
Krom Pecha1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
My jsme skončili testace , jedna ČZ 150, jedna Jawa 250 pérák, MG ( auto ) z roku 1937 a jedna široká 120. Jawa 660 ještě nejezdí, teče z ní olej...fakt teče, ne občas kape. Jdu na to , myslím jawení. Ještěže jsem doma.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Sema> Ono ale bylo celkem běžné že kdo si nedal tu práci jít po problému vychytat chyby a věc doladit byl rád že jede 80. V devadesátkách (asi někdy v roce 91) jsme byly v býv NSR pro Audi 100 ještě hranaté. Celou cestu jsme jeli š120 kamarádova otce. Víc než tachometrových 90 se s tím nedalo a spíše jsme jeli méně. V podstatě jsme původně jeli za jiným účelem a na auto jen zaplatili zálohu. Bylo nachystané pod lis. Když se dovezlo netroufal jsem si ho projet že je to moc velké. Když jsem se ale nakonec svezl byla to proti škudce nádhera, tichoučké pohodlné prostorné.
Hranatá Audi 100 bylo moje první auto. rv. 78. Super kára Akorát to žralo i trávu kolem silnice (kolem 12ti litrů)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Milan1963> olej je jasnej, u škody 120 si nejsem jistej, ta má nárok na testaci, ale zase znám tvůj postoj k tomu
Cizím sice 120 testuju, ale svoji nikdy. U mně to je a bude auto k běžnému ježdění, radši platím vyšší pojistku, musím na emise, ale v srdci jsem spokojen.
Velký problém jsem měl se svým pérákem, za veterána jsem ho nechtěl uznat, protože není předválečný. Ted' už tak striktní nejsem, se zat'atými zuby ho za veterána uznám, ale otestován taky není.
Pravý veterán je POUZE předválečný. Tak to bylo v roce 1980 když jsem začínal, tak to mám stále...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |