Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
Já snad na sezonu koupím alespoň nová zrcátka do řidítek, jinak asi nic..
Jsem se teď vydal na pár let z peněz, koupil jsem plechovku od které si slibuji že už s ní dožiju, tak snad..
Ale už by mohlo být klidně jaro, těším se, až Vita provětrám
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Jinak krásnou sezónu přeju
Takže se začínám rozhlížet, kde jak co a za kolik, tož mi Tvůj příběh v deníku (až bude) přijde rozhodně vhod
A nlcarbon taky vypadá moc dobře
Jinak tedy u mě nového nic, ani ta zrcátka zatím ne. Jen mi přišel z Berlína mail ohledně svolávačky na držák RZ tuším, tak to spláchnu s těma zrcátkama až pro ně pojedu a uvidím..
Tož také krásnou sezónu přeji
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
obr221 píše: Hele ono se dá z ofiko dílů od husqwarny poskládat taky krásná vec?chtěl bych jít spíš touhle cestou. Pak ještě otevřený sání KaN košík a jinou mapu. Na ladak kvůli budování bydlení a dceři do toho teď nepujdu?oni se dají sehnat i komplet svody s padákem myslím že je má rutan na stránkách za tu cenu
Nechci Ti kecat do nadseni, ale podle me Ti vymena filtru za kosik rozhodi smes a bude to potreba ladit. Sazim, ze do toho jinou mapu nedostanes (viz nize). A vzhledem k cene ladeni je jednodussi to udelat vsechno naraz.
Jen dodam k tomu ladeni po zkusenostech s Ily Svartem. Husqvarna sice ma svoji custom mapu na otevreny system, ale ta mapa je zamcena a nelze ji z tovarni diagnostiky nahrat do Svarta z roku 2019 (ten od Ily). Predpokladam, ze to bude stejny s Vitem, ale stoji to za pokus. Byl jsem s tim tehdy v Indianu v Brne. Kluci ochotni, ukazali mi, ze na 701 enduru to jde, ale na Svartovi ta moznost ve stejne diagnostice nebyla. Proto se musela nahodit piggyback jednotka - u Ily konkretne Powercommander V a muselo se to ladit klasicky na brzde. Jo a pan Frank z Holubic byl seriozni a nejdriv nabidnul, ze to sjede na brzde na AFR a rekne, jestli je to vubec potreba ladit. ..no a bylo to mimo, muselo se to naladit. Takze suma sumarum - daji se sice sehnat z e-bay decat svody, ale vzhledem k celkove investici do PC a ladeni je svod/koncovka to nejmensi..
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Pokud to teď DrDNA01 zkusili a nešlo to, tak je otázka proč to nejde.
Houby do toho vidím, ale třeba to budou konzultovat s fabrikou a na něco přijdou...
Nebo bude vážně nutné osadit moto i Commanderem a doladit to přes něj..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Jinak jak psal DrDNA01 (t.č. odsouzený k řešení všech problémů v akci dekat, neboť jsem si to vymyslela jako Vánoční dárek ), jednoduchý to nebylo. Jednoduchý a bezproblémový řešení je určitě jen výměna koncovky za homo Akrapa, ale mně se upřímně nelíbí, je to pořád taková dlouhá roura a jiné benefity taky nejsou... Ono to nebylo jednoduchý ani s tím PComm., Dynojet má v nabídce pouze verzi pro Vitpilena 701 a nějak nebyli moc přístupní tomu, aby nám potvrdili, že to půjde i na Svarťu, rizika nechali úplně na nás.
obr221> Nevím, jestli je to nepřesností převodovky, ale ano, řadička vyžaduje větší razanci, ale asi mi to ve finále k té motorce nakonec i sedí.
Každopádně mám zváženo a s úplně plnou nádrží to ukazuje v součtu lehce nad 150 kg. Vyjet trochu benzínu, sundat padací rám, tak jsem pod 150 kg .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
assassin píše: ILA> tak to je pekny to asi moc lehcich 700ccm motorek nebude. je to jen o necelych 40kg vic nez moje 450 okruhovka...
tvl, prej "JEN o necelych 40kg"... Kdyby tu byl smajlik, jak si prostreluje hlavu, pouzil bych ho...
DrDNA01 píše: tvl, prej "JEN o necelych 40kg"... Kdyby tu byl smajlik, jak si prostreluje hlavu, pouzil bych ho...
kdyby napsal ze to ma jen o necelych 40 kg vic nez on, hned to zni lip
Naposledy editováno 28.04.2022 12:38:44
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ja uz mam pomer motorka/pilot 1:1
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ale to je publikovaný už 2021... Odkud máš prosím info o nějaké aktuální svolávačce?
ILA píše: Totok: https://www.dtest.c...len-svartpilen/26617 ???
Ale to je publikovaný už 2021... Odkud máš prosím info o nějaké aktuální svolávačce?
Kliiid, vsak ty mas ten drzak v krabici na skrini, tak nepanikar. Tam urcite nehodu nezpusobi...
ILA píše: Totok: https://www.dtest.c...len-svartpilen/26617 ???
Ale to je publikovaný už 2021... Odkud máš prosím info o nějaké aktuální svolávačce?
Však jsem tu psal tady , mi to přišlo z Berlína mailem už někdy kdysi..
Já chytil bouli na asfaltu v mírném náklonu a než se řidítka uklidnila, tak jsem se stihl rozloučit se životem..
A pak v přímém směru vpodstatě to samé..
Tak si říkám, blbě nastavený podvozek, nebo by to chtělo tlumič řízení.. ?
Oni asi neznají české silnice, ale i tak by to snad mělo být řešitelné..
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Úplně bych v tom souvislost nehedal, kolik máš už najeto?
Nemohlo povolit něco uvnitř koncovky spíš a teď má výfuk jiný odpor pro plyny a proto si střelí?
Mě tohle Guzza dělá už deset let, co jsem udělal decat a dal otevřenou koncovku, tak při zavřeném plynu v určitém pásmu otáček střílí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já začínal fichtl, Jawa 634 - tam jsem to kopal jak hluchej do vrat.
Pak přišla Suzuki, ta mě naučila citlivou práci s levou špičkou nohy, páč jak píšeš - uplnej samet..
A pak jsem si ve 25 letech koupil Guzzinu a vrátil jsem se někam k tej Jawě, mám na ní 120tis.km a doteď s tím neumím řadit.
A ta Huska je sice o fous lepší, ale víceméně dost podobná.
QS nepoužívám, až přijdu na to , kterej drát přestřihnout, abych tuhle zhovadilost vyřadil z provozu, tak to udělám bez váhání...
Jsem stará škola a když řadím, tak se spojkou (krom plechofky v automatu).
QS je pro idioty co neumí (ale chtějí) jezdit na motorce, stejně jako ABS, mapa do města, do deště, na okruh a na okresku, antihop, kontrola trakce a podobný píčoviny.
Svart holt není pro masu idiotů (jako Suzuki), ale pro lidi co na motorce nechtějí jezdit, ale chtějí jí řídit.
Nemyslím to vůbec osobně, ale asi uz se dostávám do věku zapšklýho dědka..
Prvních 7 let s papírem na auto jsem jezdil Trabantem, pak byla Filcka, pak Legacy, teď jsem koupil Outback, a kdyby z toho šly vyskubat všecky ty asistenti, bylo by to super auto pro moje potřeby.
Ale když to za mě brzdí, hlídá mrtvej úhel, tři kamery abych zaparkoval apod, tak já nevim, pro mě to není plus, mě to tak akorát sere..
S tím výfukem zkus poptat v servisu někde, třeba se to dá řešit..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|