Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Pokud to teď DrDNA01 zkusili a nešlo to, tak je otázka proč to nejde.
Houby do toho vidím, ale třeba to budou konzultovat s fabrikou a na něco přijdou...
Nebo bude vážně nutné osadit moto i Commanderem a doladit to přes něj..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Jinak jak psal DrDNA01 (t.č. odsouzený k řešení všech problémů v akci dekat, neboť jsem si to vymyslela jako Vánoční dárek ), jednoduchý to nebylo. Jednoduchý a bezproblémový řešení je určitě jen výměna koncovky za homo Akrapa, ale mně se upřímně nelíbí, je to pořád taková dlouhá roura a jiné benefity taky nejsou... Ono to nebylo jednoduchý ani s tím PComm., Dynojet má v nabídce pouze verzi pro Vitpilena 701 a nějak nebyli moc přístupní tomu, aby nám potvrdili, že to půjde i na Svarťu, rizika nechali úplně na nás.
obr221> Nevím, jestli je to nepřesností převodovky, ale ano, řadička vyžaduje větší razanci, ale asi mi to ve finále k té motorce nakonec i sedí.
Každopádně mám zváženo a s úplně plnou nádrží to ukazuje v součtu lehce nad 150 kg. Vyjet trochu benzínu, sundat padací rám, tak jsem pod 150 kg .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|