Potom ještě klasika, výfuk bez homologace... na motorkách s datem výroby 6/01 homologace nemusí být... ale aji tak mu to vadilo.
Proto se chci zeptat jak to s tím teda je. Musí tam být homologace nebo je to na konkrétním kontrolorovi?
Na můj argument, že před 4 lety to u nich STK prošlo, mi řekl, že jsou nový předpisy To, že musí mít homologaci i motorky starší nez 22 let tam ale asi nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
Němci byli v EU dříve a vždy (i před vstupem do EU), pokud jsem dovezl motorku s nějakým neorigo dílem, bylo to zapsáno v jejich TP a dostal jsem k tomu dílu lejstro. A co na to česky úředník? Udělal z toho problém přímo úměrný ceně za nevidím a neřeším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
CRF1000 píše: nejde o žádný kruh, 33 let po listopadu nemáme svobodu protože musíme dělat to, co nařídí EU....i kdyby nějaký český ministr chtěl dělat prohlídky jinak, nemůže, je vázán EU legislativou která má přednost před naší národní...to co občas vidíte na STK je jen důsledek....
pokud vim, tak STK na motocykly je dobrovolna a kazdy stat si ji muze zavest podle sve libosti
u nas je to snad nejdrsnejsi v cele EU a to podle me diky firme DEKRA, ktera si na schvalovani uprav vystavela svuj byznys
v Nemecku lita mraky neskutecne upravenych motorek ktere original nepripominaji skoro nicim a je to v pohode.
za me tu chybi proti-lobbing proti Dekre, kde jsou nejake moto asociace apod ?
1 reakcí na tento příspěvek STK bez E Na motorce rv 2000
Němec si zaplatí díly, které na motorce mohou být, Němec si zaplatí schválení, Němec si zajistí přepis změno do TP...
U nás se bastlí kdejaká mrdka , kdejakým dílem
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
Martin167 píše: ale není...my jsme jenom větší bordeláři než Němci...
Němec si zaplatí díly, které na motorce mohou být, Němec si zaplatí schválení, Němec si zajistí přepis změno do TP...
U nás se bastlí kdejaká mrdka , kdejakým dílem
… ja jsem koupil motorku z nemecka, kde vsechny upravy byly zapsane, v CR mi je odmitli prepsat a ted me za ne jebou na STK tvoje teorie trochu kulha….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
https://www.motorrad...tragungsfrei-abe-co/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
změny individuálně zapsané v TP mají vždy jen národní platnost...
Z hlediska registrace je to prostě zmetek o kterém neví nic úředník a ani technik na STK.
celoevropsky platné jsou změny pod evropskou homologací....to se prakticky nevyskytuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
CRF1000 píše: assassin> já viděl pár německých zápisů, je to technická němčina, navíc pouze zkratky, ten záznam v bodu č. 22 malého německého TP je navíc prošpikován odkazy na nemeckou legislativu, konrétní paragrafy....v ČR je problém přeložit to....obyčejný znalec z oboru to nedá, protože zpravidla nezná konkrétní ustanovení německé legislativy....proto ty technické zkratky nedokáže přeložit...co se nepřeloží to s nedá uznat a přepsat do tp
A to je snad muj problem - ze urednici jednoho statu EU se nedokazou domluvit s urednikama druheho statu EU? Ale ono je to stejne vetsinou uplne jinak. Pred tremi tydny jsem si dovolil dovezt olitane auto z Nemecka. Kdyby to alespon bylo neco raritniho, nezvykleho, a jak je mym zvykem alespon 30 let stareho - kdepak, nic takoveho. Obycejna vsedni trinactileta nemecka ludra. S platnou technickou. Takze jsem nechal udelat jenom 'EK s protokolem' - a problem. Odporna carodejnice na registru se rozhodla, ze je ji u prdele co rika zakon a ze ji ten snad petistrankovy protokol, ktery mne stal litr a kde byly uplne vsechny udaje rozepsane podle kolonek v TP, nestaci. A nerekla mi ani co je spatne. A ze musim na TK, bez toho ze mi papiry neudela. A pisemne ze mi taky nic neda. Tak jsem zacal mluvit durazne a na to se zvedla v pozadi od stolu jeste daleko serednejsi, starsi a odpornejsi carodejnice a prisla to resit. Zacala spatne - rekla mi abych se uklidnil. Kdyz se obe prestaly krcit, vylezlo z nich, ze maji problem s homologacnim protokolem/cislem/whatever - a tu jsem pochopil jak to u nich funguje. Ty kravy maji nejaky mustr (asi na kazde auto) a tam maji priklady vsech udaju, ktere pisou do TP u nove registrovanych aut - typicky dovozy. A pokud jim to nestymuje, tak se zacnou cukat. No - a v te moji ludre je pridavne topeni, takze ten homologacni string je strukturalne jinej nez u ludry bez bufiku. A to na ty carodejnice pusobilo negativne. Snad hodinu to resily nekde v zakulisi a nakonec se tedy milostive uvolily si ode mne ty doklady vzit a s neprilis presvedcivym vyrazem mi rict, at si za tyden prijdu pro papiry.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
Martin167: Ad ta evropská homologace, co se podle tebe nevyskytuje - to jsou ta slavná Ecka co technici na dílech hledají ne? Tzn treba vsechny vyfuky atd.
Btw, to Googleni motorky technikem - jak vypadala v originále je taky evropskej předpis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
Evropská homologace typu je podle směrnice es...je to homologace typu motorky jako celku...
Pak jsou individuály ( nebo individuální přestavby i motocyklů schváleného jako typ pro Evropu), to jsou ty zápisy v TP, to si řeší každý stát sám, každý stát má na to jiné noty, není to jednotné.
Pokud si někdo googlí to ,jak motorka vypadá v originále , není to technik, ale kokot , co tam nemá co dělat...
A dotaz na CRF100, s dovolením odpovím...
Cokoli je v zemi původu schvalováno individuálně , musí plnit požadavky země do které ho vezeš zaregistrovat. A tím se dostáváme k prokázání plnění předpisů platných v zemi nové registrace. ( a ty se liší, viz. odpověď 1
Jen teda zase z toho co pises vypada, ze EU nedava noticky uplne na vsechno a neni tak uplne pravda, ze ceskej urednik nema zadnou svobodu jak psal predtim CRF
Naposledy editováno 20.06.2022 16:31:06
2 reakcí na tento příspěvek STK bez E Na motorce rv 2000
Bohužel ti naši borci si vyjednají nějakou úlevu nebo národní postup málokdy...slepě kopírujeme, i když to není vždy nutné.
A CRF má pravdu...tím , že by poznámku uvedenou v technické němčině, s uvedním paragrafů německého předpisu , slepě opsal, tak tím si na sebe , v době skenování všech dokumentů, ušije bič...
a už se na to vyserme a pojeďme někam na dovolenou, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1) zaplatil dane a z tech dani se mohli zaplatil darmozrouti na uradech (treba na registru), kteri mi za odmenu zase vymysli nejaky hezky klacek pod nohy.
2) mel dost penez na zmrdy na STK, kteri mne za odmenu vyhodi kvuli nejake picovine, aby jim sedely tabulky co do pomeru prosly/vyhozeny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |