kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: A možná se kousnu a vezmu 390 a bude. Stejně i tak budu jezdit v offu na 30% výkonu
Chodím sem ještě psát ten závodník co ma Duke 390, nebo už to prodal? Myslím ze to byl někdo od dráhy
Já jak stárnu a slábnu, tak pomalu číhám na šikovně oválenou ADV390 a skřížím jí s kolama a pérováním z EXC a prostě bude ADV390-RR motorově se mi ta motorka moc líbí, ale malé př.kolo a malé zdvihy, tu motorku dehonestujou...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jede pan Panek v sobotu do sosny?
Zase s tím praštit?
Naposledy editováno 21.07.2022 20:23:46
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zkusim ten moribundus rozjezdit na motorce
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jinak zitra jsem od cca 9:30 v Praze v Ducati ,tak kdyby se někdo nudil ........
Já odvážím holky zítra na letiště, dopoledne mám schůzky a pak jsem volný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tak v Sosne uz se taky meri hluk… 96dB full gas? To neprojdu se seriovym vyfukem… takze to vypada, ze tu elektriku budu potrebovat driv a na spalovaku uz jen MCR a do nemecka … v Lichtenbergu nebyl nejmensi problem…
Prijde doba, kdy bude vsude narizeny takovy ticho, ze z toho zmagorime
PETARDAK píše: Já jak stárnu a slábnu, tak pomalu číhám na šikovně oválenou ADV390 a skřížím jí s kolama a pérováním z EXC a prostě bude ADV390-RR motorově se mi ta motorka moc líbí, ale malé př.kolo a malé zdvihy, tu motorku dehonestujou...
Uz druhý rok čekám na 390 Adventure R co slibuji a běhá prototyp na netu a taky zatím nic To co píšeš prosím postavit dvakrát
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ivos> Mě by napadlo to rozleštit,nebo se na to vyprdnout.Deflektor bych byl schopnej nasadit jedině na motorce,kde by nebylo vyhnutí.Takováhle kombinace je mimo chápání
Díky za odpuštění
Ok.Po uříznutí jsem byl u Zdeňka Paznochta a ten mi to plexi přeleštil!!!!!Ale to moje obroušené už nee.
Nešlo Nepůjde.Je to hluboko.Po létě,do podzimu udělám tohle.
Uříznuté plexi sundám, dám to veliké+deflektor (mám vyzkoušené) a nasadím blástry.To říznuté plexi ještě uříznu o ten přebrus,to co jsem dojebal a na příští léto, až ho nasadím tak bez toho deflektoru.
Teď s ním maskuju ty vrypy Ok
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Leštil to plexi normálně Tempem a vrtačkou.Hadrákem.
https://www.eshop-le...80-20-6mm-na-stopce/
https://www.obi.cz/p...NEAQYASABEgJArPD_BwE
Naposledy editováno 21.07.2022 22:46:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Páteček, tak je nálada na fórky, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dobré ráno čuráci a jeden píčusi
Ahoj Vláďo a pěkný páteční celý den Ti přeji Ať se vše daří a práce utíká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: strakon> DRČ...
Páteček, tak je nálada na fórky, co?
U toho cypa!???!Anipičuvole Je nasraný,bo má ještě poslední odpolední
Pokud to nemá jinak samozřejmě.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nicméně ten tlumič má to oko nejspíš nějaký předělaný a nebo to je tlumič z něčeho jinýho. Takový zůsob provedení toho horního oka jsem na XJ600 nikdy neviděl. Má to díru pro šroub mimo střed.
A teď mi technici prosím vysvětlete, jak to má fungovat a co to má za smysl?
Chápu to tak, že ty L-plechy fixují polohu natočení toho středu oka vůči rámu motorky. A jak tlumič chodí s kyvkou a mění se úhel jeho natočení vůči zemi/rámu, tak se vlivem té nesoustředné díry mění lehce délka tlumiče. Proč a k čemu? Přijde mi to jako generátor namáhání uchycení toho oka, když ta díra není uprostřed - jakože se to páčí. A tady už se to dopáčilo.
Naposledy editováno 22.07.2022 06:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Miloš měl na cestě Rumunskem 480 kg.V plné polní ve dvou.A byť bych TOHLE nikdy neřekl, že to řeknu Tak tuhle váhu zvládlo GSo úplně mega parádně