kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nicméně ten tlumič má to oko nejspíš nějaký předělaný a nebo to je tlumič z něčeho jinýho. Takový zůsob provedení toho horního oka jsem na XJ600 nikdy neviděl. Má to díru pro šroub mimo střed.
A teď mi technici prosím vysvětlete, jak to má fungovat a co to má za smysl?
Chápu to tak, že ty L-plechy fixují polohu natočení toho středu oka vůči rámu motorky. A jak tlumič chodí s kyvkou a mění se úhel jeho natočení vůči zemi/rámu, tak se vlivem té nesoustředné díry mění lehce délka tlumiče. Proč a k čemu? Přijde mi to jako generátor namáhání uchycení toho oka, když ta díra není uprostřed - jakože se to páčí. A tady už se to dopáčilo.
Naposledy editováno 22.07.2022 06:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Miloš měl na cestě Rumunskem 480 kg.V plné polní ve dvou.A byť bych TOHLE nikdy neřekl, že to řeknu Tak tuhle váhu zvládlo GSo úplně mega parádně