1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
O rozebrání asi zatím neuvažují (nikde to ještě nezmínili). Teď mají další cíl 100 000 km, takže za rok se uvidí.
Tu životnost může ovlivnit spoustu faktorů...používání, servis atd. V KTM už "žije" dost dlouho.
Tiboon píše: po nekolika dnech zkouseni je to zajimave dilema... tak si z tehle dvou vyber Suzi GSX-S1000GT
přesně... Ta je totiž ve všech ohledech lepší. Hrozně příjemná. A na rychlou mapu i ostrá. Suzuki nejlepší čtyřválce, navíc obvykle nezničitelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: Xfield> za tu dobu co sem plátce dph sem kupoval asi 10 aut a motek a tohle sem teda slyšel prvně
Zákon to umožňuje. Neukládá. Je to věc výrobce. A prodejců.
Je obvyklé že prodejci záruky drží i pro IČO, protože by se to jinak nedalo. Ale asi ne všichni, jak vidíme
1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Naposledy editováno 23.07.2022 21:45:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Naposledy editováno 23.07.2022 21:34:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
tenere píše: navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
Důvodem nového motoru v KTM je přechod na Euro 5 - bylo pro ně výhodnější upravit jen tu silnější verzi. Proto přenechali slabší motor CFmoto, kteří ho na Euro 5 upravili a snížení výkonu pro ně není tak zásadní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: foxdive> už sis nastudoval něco o legování? bacha, s legiema to nesouvisí
vidím že klickujes jak zajíc a nic kloudneho z tebe nevyleze1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
tenere píše: navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
další odbornik, teď ten stary motor ktm opět nasazuje, mels bys jim napsat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: tenere> já přes KTMky nejsem znalec - ta 650 ka je pirátská čínská kopie kawy a 800 je ofiko dělaná s KTM ??
Ano, motory 650 ccm jsou "kopie" Kawasaki ER6. 800 ccm je vyráběná na základě licence od KTM (KTM vlastní 49% akcií CFmoto, takže vlastně investují "do svého"). KTM zase dává do svých slabších modelů motory od CFmoto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
foxdive píše: vidím že klickujes jak zajíc a nic kloudneho z tebe nevyleze
Zato z tebe už něco "kloudneho" vylezlo
Che píše: motky mají rámy z nelegovanýho hliníku? :-o povííídej
foxdive píše: cece většinou mají Chrom-molybden
Xfield píše: Ano, motory 650 ccm jsou "kopie" Kawasaki ER6. 800 ccm je vyráběná na základě licence od KTM (KTM vlastní 49% akcií CFmoto, takže vlastně investují "do svého"). KTM zase dává do svých slabších modelů motory od CFmoto.
díky já mám právě obavu, jestli KTM dokáže tu kvalitu uhlídat - kdyby tu pětiletou záruku drželi plošně, tak neváhám, páč je to docela hezká motka - asi zase skončím u stromíka, měl sem jedničkovýho a nebylo to špatný
1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: Zato z tebe už něco "kloudneho" vylezlo
Che píše: motky mají rámy z nelegovanýho hliníku? :-o povííídej
foxdive píše: cece většinou mají Chrom-molybden
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
Kolik teda cendur, velkých endur má duralový ram v této kategorii?
2 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Když on v této "cenové třídě" začíná u ostatních základ o 50 000,- výš a stejná výbava o 100 000,- ( přibližně... nebudeme se přetahovat o korunu ). Tracer 9 by se mi taky moc líbil, ale třeba pro mě poměr výkon/cena je důležitý parametr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: foxdive> já nevím, kdo je tady jantar ty metalurgu reaguješ na dural a píšeš o chromu a molybdenu, což jsou legury používané do oceli dural je obchodní označení dnes běžně používané pro pevnostní slitiny hliníku a i kdyby jsme se postaru drželi složení, tak v něm obsažené prvky tj měď, hořčík a mangan jsou obsaženy v těchto slitinách
já reagoval na použití duralu na rám v dané kategorii cendur, musíš líp číst a dávat si to do souvislosti, já ti psal že se používá chrom molybden rámy v dané kategorii, ten tvůj dural má možná tak vstroma tyhle vacky se v rakusku meni v zaruce.
navic stary motor už radeji nevyrabí jelikož tam byly provlemy s mazanim a predelavalo se cele mazani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
staci se podivat do C.O.C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
AL slitiny - duraly se svaruji a odlevaji a používají se na lisovaných a litých rámech motocyklu viz ČSN 42 4081
tenere píše: assassin> V TOMLE NEMATE PRAVDU
AL slitiny - duraly se svaruji a odlevaji a používají se na lisovaných a litých rámech motocyklu viz ČSN 42 4081
je zajímavý, že u jízdních kol se pojem duralový rám běžně používá a je zažitej přitom se jedná o týž materiál - možná marketingoví specialisté motofirem soudí, že řada motocyklistů nevyniká v oblasti inteligence a vzdělání a s bídou vědí, co je to hliník řada zdejších abonentů je toho dokladem
tenere píše: Xfield> neni to pravda protoze už stary motor splnoval EURO 5
staci se podivat do C.O.C
Záleží, jakou verzi motoru jsi tam našel... a jakou verzi dostalo CFmoto k dispozici, což budou v tomto případě dvě rozdílné verze.
Ne že by na tom až tak záleželo - naladění motoru pro Euro 5 si stejně CFmoto dělalo samo, takže parametry nejsou stejné, jako z něj dostala KTM.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
NT1100,komfortní sedlo Honda Honda NT1100 | 31081 | 4 | 13.9.2024 v 08:50 MMARTINK |
CF Moto 800MT [1, 2, 3] CF Moto 800MT | zahadnytajemny | 79 | 7.9.2024 v 13:40 Kohlstein |
Cfmoto 800mt touring zadní perovani CFMOTO 800MT | Bartez95 | 1 | 22.7.2024 v 19:48 ivako |
Nová alebo jazdená cestovná motorka [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 40 | 15.7.2024 v 19:15 engine_er |