1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
https://motorky.bazo...7/jawa-perak-250.php (1)
(1)
Nejlevněji je kompletní stroj za 119000 (2) - https://motorky.baz...7/jawa-350-perak.php dokonce Jawa 350/18 Pérák, taková samodomo skládačka,..nicméně to je 350....otázkou je motor, jestli je to originál Pérák. Vzhledem k tomu že jen motor sem viděl reálně prodat za 45000 (před renovací!!) je to zajímavá cena a je zajímavé, že tam toto moto ještě je!
(2)
V relaci kolem 160000 už jsou i s TP, jen někdy ne tedy kompletní stav : https://motorky.baz...11250-perak-s-tp.php (3). Moto je z dovozu a další neoriginální díly,....jinak je tam do 300000 několik strojů i s TP, po renovaci a podobně,....
(3)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
Dafan58 píše: Angličan preferuje angličana, Němec němce, Ital itala a Čech čecha
Mluv za sebe. Já preferuji Češku.
Tento Terrot 350 je k mání třeba za 90000,-
A ano sleduju to, obecně proto že máme péráků 7 (další 3 šly už z domu), zadruhé proto, že mě to dosti udivuje. Dnes je víko na Oilmaster Bizona 15000!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
Anti píše: Prostě je vidět že lidi mají peníze a jsou idioti .
...ale notak...
Ne, vážně, podle mě nejde o patriotismus. Spíš převládá ta nostalgie.
Proto stejně frčí žiguliky, volhy, varťasy, barkasy, trabanti... Ne ČR výroba, ale to, co připomene předchozí život.
Že část těch vozidel je made in ČSSR je jen shoda okolností. Kdby tu nebyly škodovky, jawy a žiguly a místo nich tu byly převážně citroneny nebo renaulty, tak dnes bude hlad po nich, protože by to lidi znali a vzpomínali by na to.
Naposledy editováno 10.08.2022 10:44:18
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
(Kdyby mi někdo řekl "svez se", tak se na tom svezu 200 metrů v ulici, ale vlastnit to nepotřebuju.)
Naposledy editováno 10.08.2022 11:11:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
PetrL3 píše: ...ale notak...
Ne, vážně, podle mě nejde o patriotismus. Spíš převládá ta nostalgie.
Proto stejně frčí žiguliky, volhy, varťasy, barkasy, trabanti... Ne ČR výroba, ale to, co připomene předchozí život.
Že část těch vozidel je made in ČSSR je jen shoda okolností. Kdby tu nebyly škodovky, jawy a žiguly a místo nich tu byly převážně citroneny nebo renaulty, tak dnes bude hlad po nich, protože by to lidi znali a vzpomínali by na to.
To jsi vystihl. Nostalgie. Když jsem kolem roku 1980 začínal, žádná nostalgie se nekonala. Péráky nikdo nechtěl, o toho co mám dodnes nikdo nestál a první majitel, tehdy už pán 70letý nevěděl, co s ním. Veterán to nebyl a na ježdění chtěl každý Jawu 350 ( teda já taky, ale finance byly proti ), tak zůstal ten pérák, za pětistovku korun čs. A on byl rád, že motorka bude dál jezdit a nemusí se rozebrat na traktůrek.
Veterán bylo POUZE předválečné auto či motorka. Když jsem přijel předválečným autem na sraz, lidi ho obdivovali, protože to bylo jejich mládí. Dnes jsme o 40 let dál. A lidi obdivují či chtějí panelku, kejvačku, škodovku 100 a 120...protože to je jejich dětství, mládí.
Možná to je důvod, proč ceny předválečné techniky jsou nižší, než ceny socialistických vehiklů. Předválečnou techniku totiž už skoro nikdo nepamatuje.
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
Sice neprodávám, jen v člověku zahlodá jestli to nevyměnit :D https://motorky.baz...awa-special-1939.php
Ale dají se koupit i jiné rarity!
https://motorky.bazo...ty-jedinecny-kus.php
Predám tento raritný moped vyrábaný slovenskou firmou Hydronika , a.s. (typove označenie HAI 003 , výrobné číslo 000002 , r.v. 1995) v spolupráci s Babetou. Podľa štítku sa jedná o 2 kus vyrobený tohto prototypu. Motorka je v zánovnom stave, má nabehaných necelých 500 km. Veľmi podobný moped ktorý taktiež vznikol v spolupráci s babettou bol PELAS - PIPO 50 (Taktiež vzácny moped , no bolo ich určite viac vyrobených a dochovaných). Motorka nemá nakopávačku, ale štartuje sa roztláčaním.
Nakoľko sa jedná o jedinečný kúsok v zánovnom stave, je cena 15 000 €. Motorka je vhodná pre zberateľa ktorý chce mať vo svojej zbierke ,niečo čo nemôže mať nikto iný!
Pri konci výroby spoločnosti BABETTA, a.s. Vznikaju rôzne protypy mopedov s babetovým motorom od rôznych výrobcou (napr. VOSKED - TINA 197 , PELAS - PIPO 50 , DIOSS - TRIBETA ) ktorý použivali mnoho ND z babiet (napr. motor, kolesa, riatika, budiky, tlmiče atd.) Takto vznikol aj tento prototyp, ktorý ani v muzeu nenájdete. Možno sa jedná o jediný dochovaný kus.
nebo za 99999 cz 150 motoscot
motor funkcni , podotykam ze prodavam za cenu motoru MOTOR NA ZAKAZKU UPRAVEN NA 5 TI KVALT. UPRAVOVAL PRIMO p.Vanouch.
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
Jawa 350 typ 354 Půlbuben r.v. 1954 (Prototyp)
"...po nákladné profesionální precizní renovaci.(trvala 4 roky)....(odhad znalce je 450tis.Kč)Velmi dobrá investice,....
https://motorky.bazo...erat/156714656/o.php
Jen tedy horní maska je napasovaná z malé kývačky 351/352, stejně tak kovový stojan,......
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
Stovky zajímavejch strojů a za menší peníze.
www.classicdriver.com/en/bikes
Rolovat dolů.
Naposledy editováno 02.09.2022 10:44:17
Milan1963 píše: To jsi vystihl. Nostalgie. Když jsem kolem roku 1980 začínal, žádná nostalgie se nekonala. Péráky nikdo nechtěl, o toho co mám dodnes nikdo nestál a první majitel, tehdy už pán 70letý nevěděl, co s ním. Veterán to nebyl a na ježdění chtěl každý Jawu 350 ( teda já taky, ale finance byly proti ), tak zůstal ten pérák, za pětistovku korun čs. A on byl rád, že motorka bude dál jezdit a nemusí se rozebrat na traktůrek.
Veterán bylo POUZE předválečné auto či motorka. Když jsem přijel předválečným autem na sraz, lidi ho obdivovali, protože to bylo jejich mládí. Dnes jsme o 40 let dál. A lidi obdivují či chtějí panelku, kejvačku, škodovku 100 a 120...protože to je jejich dětství, mládí.
Možná to je důvod, proč ceny předválečné techniky jsou nižší, než ceny socialistických vehiklů. Předválečnou techniku totiž už skoro nikdo nepamatuje.
Úplně to není jen o nostalgii. A že by byly předválečný jawa a čzLevnější než Péráky a kývačky?spíš ani žádný nejdou koupit, je to vysbíraný.A a když na tom něco chybí, tak ten díl stojí jak třetina motorky. Prostě ta Stará technika je braná jako technický dědictví, proto to tolik stojí, je toho málo a víc už se toho nevyrobí. Jako třeba s obrazama A mrtvým autorem.
Navíc v tom kontextu, že už se tady pravděpodobně sériově žádná motorka se spalovacím motorem nikdy nevyrobí. Natož aby byla prodávaná v Evropě nebo celosvětově.…
Ono i ta kejva Byl vlastně majstrštyk,když vezmeme že to prodávali do 115 zemí světa...o motokrosový ch čzAni nemluvě, ty uspěly na Nejnáročnějším trhu v usa…
Naposledy editováno 12.10.2022 21:05:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Ceny Jawa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 34 | 16.10.2024 v 08:52 Dolin |
prosba o pomoc s určením motoru-sta... Jawa 250 Pérák | mengeles | 2 | 29.7.2024 v 19:39 ren-old |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |